![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1381 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, je hebt hier nog niets bewezen.
Wat mogelijkheden stipuleren en daaruit iets afleiden zijn enkel vermoedens en mogelijkheden, geen bewijzen Met alle respect, maar ik denk niet dat je in staat bent hierover een redelijke beoordeling te maken.
![]() |
#1382 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is een theorie. Maar met meer volgelingen dan de jouwe. Grappig toch hoe twee dingen elkaar aanraken en door de vibraties materie ontstaat. Beetje als seks ![]()
![]() |
![]() |
#1383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt nog niets begrepen.
Citaat:
Mijn atoomtheorie zit qua logica veel en veel beter in elkaar dan wat de wetenschap bij elkaar fantaseert. Laatst gewijzigd door harriechristus : 5 juni 2010 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1384 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans heb ik nog nooit een zinnige uitleg van die zogenaamde 11e dimensie gehoord. Maar wiskundig zal het zeker prachtig in elkaar zitten en dat maakt natuurlijk een reuze indruk. Hoe minder je het kunt begrijpen hoe beter het wel moet zijn. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1385 | ||
|
![]() Ik heb hier wel al het tegendeel bewezen door in jouw plaats je theorie uit te leggen aan de anderen.
Citaat:
Maar het probleem is dat er geen basis is om argumenten tegen te geven. Je theorie heeft de fundamenten van een luchtkasteel. Citaat:
Voor ieder intelligent mens is dit een makkelijke keuze, Harrie.
![]() |
![]() |
#1386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1387 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kunt alleen maar uit je mond poepen en meent dat het rozen zijn..... ![]() WAAROM MOETEN ATOMEN UIT RUIMTESCHEPEN BESTAAN? Het moeten ruimteschepen zijn omdat wij ook in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen en dan sluit onze eigen toekomst aan op de microkosmos, want dan komt het heelal als een doorlopend evolutionair systeem in elkaar te zitten.... want ons ruimtevaartheelal wordt dan een herhaling van de ruimtevaartcultuur in de microkosmos......(dat wil zeggen: zij zijn daar al verder ontwikkeld dan wij )......en kun je ook meteen verklaren hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren, dwz dat gebeurt niet door toeval, maar door de super-intelligentie van de microwezens. .......zoals de kinderen het leven van de ouders herhalen, zo herhalen wij het leven van de microwezens. Daarom bouwen wij een ruimtevaartcultuur omdat die al in de microkosmos bestaat. Of omgekeerd: omdat wij een ruimtevaartcultuur gaan bouwen, moet die al in de microkosmos bestaan. De microkosmos is geen lagere wereld, maar een hogere wereld, die wij gaan nabouwen. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html http://www.vrijeforums.com/ hartelijke groeten van harriechristus Citaat:
Citaat:
DE WETENSCHAP KAN NIET ECHT GOED VERKLAREN 1 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waar de oerknal vandaan komt. En ook niet wat er nu vóór die Oerknal was. 2 - de wetenschap kan niet echt goed verklaren waarom die oerknal nu juist atomen heeft opgeleverd. 3 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe het leven uit de dode natuur heeft kunnen komen. Dat wordt dan maar met toeval “verklaard”. 4 - de wetenschap kan ook niet echt goed verklaren hoe onze geest uit onze hersenen heeft kunnen ontstaan. 5 - En de wetenschap kan al helemaal niet verklaren waar de idee van God als absolute Geest bij de mensen vandaan komt. (Dat zou dan slechts een grillige afwijking van de hersenen zijn) Dit alles kan ik met mijn atoomtheorie wel verklaren. Namelijk door de hele boel om te keren: het heelal is niet ontstaan uit het NIETS via een oerknal, maar uit Gods Geest, die bestaat als een oneindige reeks van hogere culturen in de microkosmos. Het hogere komt niet uit het lagere, maar het lagere uit het hogere, dwz de evolutie is in wezen emanatie, dwz het lagere komt uit het hogere voort. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die tijd zal ook komen als de mensen eindelijk verstand zullen krijgen.
Nu zijn ze slechts een domme massa die bezig zijn de wereld en de waarheid naar de knoppen te helpen. Zoals ze eerst Jezus kruisigden en dat nog steeds doen, zo kruisigen ze nu de levende waarheid van gods eeuwige en oneindige geest in de microkosmos. Ze kunnen dat verder niet helpen, want hun verstand is niet veel meer dan dat van de dieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1389 | ||
|
![]() Citaat:
Dat is ook de reden dat je godsdienst geen voet aan de grond krijg. Citaat:
Gezien je enkel in woorden kan denken, vrees ik eerder dat jouw verstand een hinderpaal is in het begrijpen van de wereld rondom ons.
![]() |
![]() |
#1390 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je moet het verschil begrijpen tussen het feit dat ik je theorie begrijp (ik kan de eenvoudige logica ervan wel begrijpen), en het feit dat ik het met je besluiten niet eens ben.
![]() |
![]() |
#1391 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoek maar zelf terug in je eigen reacties, want je hebt me toch zelf verteld hoe mijn atoomtheorie in elkaar zit. Waarom zou ik die moeite doen, want het is toch parelen voor de zwijnen.
Citaat:
Citaat:
DE TOEKOMST VAN HET HEELAL 1 - we kunnen nu al naar de maan en we sturen al ruimtevaarttuigen het heelal in naar andere planeten voor onderzoek. 2 - er draaien al ruimteschepen om de aarde waarin mensen werken en wonen. 3 - er zijn al plannen en ideeën om later de maan en mars te gaan bewonen. 4 - over duizenden jaren zullen we vast wel veel grotere ruimteschepen kunnen bouwen en over miljoenen jaren met hele kolonies naar andere sterren kunnen reizen. (Let wel: als het ons niet lukt, zal het ongetwijfeld wel aan andere beschavingen in het heelal gelukkig, want het is onwaarschijnlijk dat wij de enige levende wezens in het heelal zouden zijn.) 5 - we zullen ook wel vroeg of laat contact maken met andere bewoonde planeten (wordt al naarstig naar gezocht). 6 - bij andere sterren zullen we op den lange duur bewoonbare planeten vinden. En we zullen al die bewoonbare planeten gaan koloniseren, dus volledig gaan bewonen en gebruiken. 7 - we zullen er ons aan wennen om constant in vrij zwevende en vrij reizende ruimteschepen te wonen. 8 - en op de hele lange duur van bil- tril- en kwadriljoenen jaren zullen we ook alle materie aan zonnen en planeten opruimen (als de zonnen op den duur uitgebrand zullen zijn) en omzetten in ruimteschepen tot een vrije ruimtevaartcultuur. 9 - Dan zullen we al die ruimteschepen ten slotte in de vorm van macro-atomen bouwen, dus als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot. 10 - die macro-atomen zullen zich samentrekken tot enorme macro-stofwolken, waaruit zich macrozonnen en -planeten zullen samentrekken. 11 - en op sommige van die macro-planeten zal het mogelijk zijn bij gunstige omstandigheden weer opnieuw leven, dwz macroleven te ontwikkelen, dus door ons die dan als verder geëvolueerde wezens=microwezens in die macrowezens zullen leven en die zullen opbouwen en besturen. 12 - Dat macroleven zal door ons verder ontwikkeld worden tot denkende wezens: macroreuzen, die op een goede dag ruimteschepen gaan bouwen, enz enz enz Laatst gewijzigd door harriechristus : 6 juni 2010 om 10:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoveel gemakkelijker te huilen met de wolven in het bos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1393 | |
|
![]() Citaat:
![]() Voor jou lijkt ze misschien moeilijk, maar voor de meeste mensen is ze vrij eenvoudig. Kinderlijk eenvoudig zeg maar.
![]() |
![]() |
#1394 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ?
![]() |
#1395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1396 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Overduidelijk is deze persoon de pedalen kwijt en niet meer voor rede vatbaar. Wat mij betreft wil ik het er nu bij houden dat het voor mij verder de negeerlijst betreft. Dus harrie, spaar uzelf de repliek op deze post.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1398 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En indien ik martelaar wil worden voor je atoomtheorie....krijg ik dan een hoeveelheid maagden? of moet ik het dan stellen met een 'flink zo'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1399 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1400 |
|
![]() Dat op zich zou elk normaal mens al eens doen nadenken.
![]()