Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juni 2010, 17:29   #301
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Kunnen we allemaal alsjeblieft Artisjok negeren? Artijok misschien herinner je nog dat ik een tijdje geleden met je in Pm's egpraat hebt. Je intenties zijn niet slecht maar de mannier waarop is te slecht om te verwoorden. Ik zou je een linkse De Witner noemen maar die doet tenminste moeite om bronnen te zoeken. Door je onhebbelijk gedrag hier keer je juist mensen af van je punt. Je posts is een typisch voorbeeld. 40% is geen meerderheid neen, maar wel een gigantische overrepresentatie gezien hun aandeel in de bevolking. Ik kan me dus enkel aanslutien bij Alice.
U hebt gelijk, dank voor uw opmerking.
Oud 5 juni 2010, 20:58   #302
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, ik stoorde me precies aan het gedrag dat je hier weeral toont :S. Je doet het hier met de beste intenties maar op een totaal verkeerde manier.
Als ik het me goed herinner stoorde jij je toen aan het gebral en veralgemeningen.

Citaat:
Je opmerking over de 40% is een fantastisch voorbeeld...40% is geen meerderheid neen, maar is dat in deze relevant? In deze niet neen, men moet het aantal wandaden van een groep vergelijken met hun aandeel in de bevolking. De overrepresentatie is wat hier telt, niet enkel het aandaal. Je haalt zelf al aan dat ze daar oververtegenwoordigd zijn dus daar moet ik al niet op in gaan. Niet alle migranten zijn moslims, klopt, maar ze maken wel het leeuwendeel uit van de niet-Europese migratie, zoals je vast best weet. Niet dat je daar echt een onderzoek voor moet doen, gewoon even in Brussel, Antwerpen, zelfs Mechelen rondwandelen toont je dat de niet-Europese migranten vaak uit Turkije, Marokko, ... komen en dit zijn veelal islamitische landen.
Als iemand weet heeft van een over-representatie van mensen van niet-Belgische afkomst; dan kan hij/zij dit zo neerschrijven. Daar moet je toch niet iets anders van maken. Is het nu al te veel gevraagd om zich aan de gekende feiten te houden?
Neen; ik weet niet hoe groot dat "leeuwendeel" is van Moslims binnen de niet-Europese migranten; nog bij de mensen van niet-Belgische afkomst.

Citaat:
Bronnen zijn hier al aangehaald over het onderwerp zelf. Dat onderwerp is evenwel de angst van deze vrouwen => dat ze hun haren gaan kleuren.
Bronnen? Enkele stukjes uit 1 krantenartikel uit een zeer kwaliteitsvolle krant.

Citaat:
Het onderwerp is niet verkrachtingen op zich. Ik vrees dat dit ook een van je spijtige gewoontes is. Ik heb al in veel topics opgemerkt dat je vaak poogt om het topic om te buigen naar het onderwerp waar jij het over wenst te hebben. Natuurlijk "evolueren'" topics soms in andere richtingen maar dit moet antuurlijk gebeuren, niet door een egdwongen ombuiging zoals jij soms probeert.
In de titel komt het woord "verkrachting" al voor.
Vanaf de eerste post wordt er al gesproken over verkrachtingen; maar ik ben zowat de enige in deze discussie die daar niets zou mogen over zeggen; want dan is het off topic!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2010, 11:39   #303
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Blij dat de meeste forummers niet verkrachting centraal zetten maar wel agressie tegenover vrouwen die dus om die reden hun haren donker kleuren, zodat ze met rust gelaten worden.
Iemand een voorstel wat je kunt doen om die agressie aan te pakken?
Ik denk dat het al zou helpen mochten migratiestromen beter controleerbaar zijn?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2010, 12:23   #304
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Arti daar stoor ik me OOK aan. Ik stoor me aan extreem-links zowel als aan extreem-rechts, mensen die alleen over zichzelf praten, nooit on-topic kunnen blijven,... De strekkingv an iemand is niet zo belangrijk zolang deze niet discriminerend is en ze hun mening deftig verwoorden.

Zoek even de grootste migratielanden naar België op, zoek dan het aandeel van elke religie op. Ik beweer niet dat er exacte cijfers zijn, wel dat er indicaties zien die je kan verkrijgen door extrapolatie. Voorts is hier al meer dan 1 bron aangehaald. Je hebt de openingsbron, ik heb dan ook nog andere bronnen aangehaald omdat anderen kloegen dat de openingspost geen recent artikel had.

Het woord Zweedse komt er ook in voor, net zoals "blondines", "verven",...,... De verkrachtingen worden hier afgekeurd maar voor de rest draait dit topic rond de angst van deze vrouwen; Waarom zijn ze zo bang dat ze hun uiterlijk veranderen? Wat zijn de oorzaken van deze angst? Welke oplossingen zijn er?...

Alica> Een betere controle op de migratiestromen zou zeker helpen. Een deftig sociaal beleid (educatie, spreiding,...) zou ook helpen. We moeten ongewenste subjecten ook vlotter kunnen verwijderen.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2010, 12:29   #305
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Het woord Zweedse komt er ook in voor, net zoals "blondines", "verven",...,... De verkrachtingen worden hier afgekeurd maar voor de rest draait dit topic rond de angst van deze vrouwen; Waarom zijn ze zo bang dat ze hun uiterlijk veranderen? Wat zijn de oorzaken van deze angst? Welke oplossingen zijn er?...

Alica> Een betere controle op de migratiestromen zou zeker helpen. Een deftig sociaal beleid (educatie, spreiding,...) zou ook helpen. We moeten ongewenste subjecten ook vlotter kunnen verwijderen.
Wees nu eens consequent.
Is "migratiestromen" het onderwerp van deze draad?

Migratiestromen onder controle houden mag aangehaald worden als deel van de oplossing.

Verkrachters beter opsporen en straffen mag niet aangehaald worden als deel van de oplossing. Dat is dan weer off topic!
Oud 6 juni 2010, 12:35   #306
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

De migratiestroom is al eerder aangehaald, ik ben hier niet het vuur aan het uitvinden. De verkrachters moeten aangepakt worden, zeker, maar verandert evenwel weinig aan de zaak. Een degelijk strafbeleid kan verkrachters deels ontmoedigen maar veradnert dat op zich iets aan het feit dat sommgie Zweedse vrouwen uit angst er niet Zweeds uit willen zien?
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2010, 12:56   #307
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Arti daar stoor ik me OOK aan. Ik stoor me aan extreem-links zowel als aan extreem-rechts, mensen die alleen over zichzelf praten, nooit on-topic kunnen blijven,... De strekkingv an iemand is niet zo belangrijk zolang deze niet discriminerend is en ze hun mening deftig verwoorden.

Zoek even de grootste migratielanden naar België op, zoek dan het aandeel van elke religie op. Ik beweer niet dat er exacte cijfers zijn, wel dat er indicaties zien die je kan verkrijgen door extrapolatie. Voorts is hier al meer dan 1 bron aangehaald. Je hebt de openingsbron, ik heb dan ook nog andere bronnen aangehaald omdat anderen kloegen dat de openingspost geen recent artikel had.

Die controle op migratiestromen is zeker nodig, zo is er nu een grote toename van mensen uit Afrika bezig.
Daarbij is zeker geweten hoe je dit moet doen, je komt bijvoorbeeld als vrouw illegaal naar Belgie, je zorgt dat je bevalt van een kind van ene EU burger of je trouwt met een Belg.

Na verloop van tijd krijg je zo de Belgische nationaliteit, eenmaal dit in orde kun je je kinderen uit Afrika laten overkomen, en trouwen ( nadat je gescheiden bent) met iemand uit Afrika of een Afrikaanse illegaal die hier reeds verblijft.
Dit moedigt illegaliteit aan want natuurlijk weten mensen dat ze op deze wijze van illegaliteit naar de Belgische legaliteit kunnen overstappen.

Vanuit menselijk oogpunt is dit gezien de achtergrond van die mensen, armoede en geweld in Afrikaanse landen, heel goed te begrijpen!
Maar er zitten ook nadelen aan, hun kinderen zijn vaak al opgegroeid in armoede en in achterbuurten vol geweld, dat gedrag verantdert niet automatisch omdat ze herenigd worden met een moeder die zij amper kennen.
Bovendien werkt het systheem niet goed, die jongeren moeten wachten tot hun papieren in orde zijn en ze kunnen worden ingeschreven in de bevolkingsregisters, aangezien geboortebewijzen, andere vormen van administratie niet overal in Afrika even goed geregeld is zitten die jongeren soms een jaar thuis op de bank in een aandachtswijk alvorens ze kunnen beginnen met de taal leren of een opleiding volgen.
Dat duurt veel te lang, vaak zijn die jongens dan al verweven met vormen van criminaliteit, en bovendien is er vaka een heel lage drempel tegenover geweld wat niet vreemd is gezien hun achtergrond, opgoeien in grote armoede en vaak in oorlogsgebieden.

Je zou dus deze jongeren onmiddellijk moeten kunnen begeleiden, vanaf de dag van aankomst zinvolle tijdsbesteding moeten bieden,wil je niet dat er opnieuw ene generatie kansarmen bijkomt in wijken waar het samenleven toch al moeizaam verloopt!

Er moet ofwel een stop komen aan de armoede die we importeren, ofwel moet je die mensen onmiddellijk klaarstomen om de arbeidsmarkt op te gaan, daarvoor kun je de sociale economie uitbreiden en werk en leren desnoods combineren ( halftijds werken en halftijds verplicht naar de Nederlandse les)

Zo vermijd je rondhangen en niets doen, dwing je tot actieve participatie, kunnen uitkeringen sneller omlaag, je kunt zelfs de toekenning van de Belgische nationaliteit hieraan koppelen, door te stellen dat je behalve de taal te spreken ook economisch moet bijdragen of aantonen dit langdurig gedaan te hebben!
Bovendien moet je een duidelijk beleid voeren, wie hier is accepteert de grondbeginselen, zoals gelijkheid man en vrouw, holebi rechten, scheiding kerk en staat, democratie, wanneer je dit ter discussie stelt en niet wilt accepteren kun je jezelf hier niet blijvend vestigen, zo eenvoudig is het...

Laatst gewijzigd door alice : 6 juni 2010 om 12:57.
Oud 6 juni 2010, 23:39   #308
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Iemand een voorstel wat je kunt doen om die agressie aan te pakken?Ik denk dat het al zou helpen mochten migratiestromen beter controleerbaar zijn?
Om even in jouw gedachtentrein te blijven:

Het weren van de door jouw zo gepromote superieure Westerse cultuur misschien op de Vlaamse tv in de vorm van JIM, TMF en MTV waarin vrouwen als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, mbv (oa) Vlaams belastinggeld ?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 juni 2010 om 23:40.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2010, 07:10   #309
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht

Het weren van de door jouw zo gepromote superieure Westerse cultuur misschien op de Vlaamse tv in de vorm van JIM, TMF en MTV waarin vrouwen als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, mbv (oa) Vlaams belastinggeld ?
Islamitisch Sharia gebazel....veel vrouwelijke performers zijn vrijgevochten onafhankelijke dames die goed de kost verdienen en niet onder een mannenschoen liggen..

UW muzikale interesse is ZEKER geen verbetering, (allochtone ) gangsta rappers en tuigmannen nauw verbonden met criminaliteit...Uw superieure cultuur...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2010, 07:44   #310
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Er zit een knop aan je TV jongen,maar volgens mij loer je daar graag naar!
Oud 7 juni 2010, 15:32   #311
Nexer
Parlementslid

Nexer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het weren van de door jouw zo gepromote superieure Westerse cultuur misschien op de Vlaamse tv in de vorm van JIM, TMF en MTV waarin vrouwen als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld.
Kom eens uit uwen grot, beste Eberhard.

"Hersenloze lustobjecten" is best wel sterk. Dat is wat gij er van maakt. De interpretatie vindt men in de geest van degene die interpreteert.

Wat jij nu zegt, impliceert dat het concept van een mening niet bestaat. Dat enkel absolute feiten bestaan. Van welke bron komen die feiten dan, mag ik vragen?

Ik krijg sterk de indruk dat dit argument een andere vorm is van het argument over het geweer en de schutter. Wie is verantwoordelijk? De fabrikant van het pistool, de verkoper ervan of de persoon die het schot lost?

Mijn mening is simpel: de persoon die het schot lost.

En als we dat op dit onderwerp toepassen, zijn er 2 partijen. De meisjes en de jongens.

De meisjes provoceren niet, wat mij betreft. Ze hebben nu eenmaal blond haar, ze hebben nu eenmaal hun figuur. Daar kunnen ze niks aan doen, en eisen dat ze dit verbergen zodat anderen er niet door geprovoceerd zouden kunnen worden, is een schending van de vrijheid van de mens. Er wordt die meisjes feitelijk gezegd: of ge bedekt u, of ge wordt verkracht. En dan verstopt men zich achter "we hebben u een keuze gegeven". Dat is geen keuze, dat is een bedreiging.

Wat de jongens betreft, die hebben in tegenstelling tot de meisjes wel een keuze die hun vrijheden niet schendt. Namelijk de keuze om zich in te houden, zelfs als hebben ze de nood. En gaan beweren dat meisjes niet geilen over jongens die ze zien is onzin. Wie dat beweert kent vrouwen niet.

En de Westerse cultuur is meer dan TV en babes.
Gij, en zo goed als alle andere verdedigers van de belangen van andere culturen, doen net datgene waar ge ons van beschuldigd als wij over een andere cultuur spreken: generalisatie.

Je bevecht generalisatie niet met nog meer generalisatie. Je bevecht dat met kalme redenering en feiten. Maar dan moet je wel alle feiten kennen, over het complete spectrum van de besproken zaak. En dat zowel voor de ene kant en de andere kant. En als je iets niet weet, dan zeg je gewoon dat je het niet weet. Punt. Sta open voor andere invloeden, scherm jezelf niet af.

"For all those upper/middle class academics, harassment means all those loud ordinary people, who smell bad, who talk dirty."

Laatst gewijzigd door Nexer : 7 juni 2010 om 15:33.
Nexer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2010, 17:50   #312
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

3 reacties.
Het is geen waar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Islamitisch Sharia gebazel....veel vrouwelijke performers zijn vrijgevochten onafhankelijke dames die goed de kost verdienen en niet onder een mannenschoen liggen..

UW muzikale interesse is ZEKER geen verbetering, (allochtone ) gangsta rappers en tuigmannen nauw verbonden met criminaliteit...Uw superieure cultuur...
Negeren : Als je niet kijkt is het er niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Er zit een knop aan je TV jongen,maar volgens mij loer je daar graag naar!
Het is overdreven; dus nogmaals het is geen waar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nexer Bekijk bericht
Kom eens uit uwen grot, beste Eberhard.

"Hersenloze lustobjecten" is best wel sterk. Dat is wat gij er van maakt. De interpretatie vindt men in de geest van degene die interpreteert.

Wat jij nu zegt, impliceert dat het concept van een mening niet bestaat. Dat enkel absolute feiten bestaan. Van welke bron komen die feiten dan, mag ik vragen?
We mogen dus besluiten dat de vrouw op TV nooit als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld; en gebeurt het toch dan moet je maar je TV uitdoen.
Oud 7 juni 2010, 18:27   #313
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
3 reacties.
Het is geen waar.

Negeren : Als je niet kijkt is het er niet.

Het is overdreven; dus nogmaals het is geen waar.

We mogen dus besluiten dat de vrouw op TV nooit als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld; en gebeurt het toch dan moet je maar je TV uitdoen.

ga je toch nog van de grond geraken!?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2010, 19:39   #314
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Allochtoon vermoord vrederechter en griffier
Belg van marrokkaanse origine gearresteerd bij gewelddadige overval in Wilrijk

Zelfs bookmakers sluiten geen weddingschappen af over zware criminaliteit en de origine van de uitvoerders...dat is geen racisme meer dat is logisch kansrekenen geworden...

Hersenloos zijn de jongeren die met open mond naar kwelende schoffies opkijken ( Gansta rappers)
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2010, 20:08   #315
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als ik hier beweer dat : de door Alice zo gepromote superieure Westerse cultuur zorgt op de Vlaamse tv voor de wondere wereld van JIM, TMF en MTV waarin vrouwen als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, mbv (oa) Vlaams belastinggeld.

Dan is de zwakke reactie inderdaad TV uitzetten.

Nog maar een keer in de analoge gedachtentrein van Alice :

Als 'moslim'mannen hitsig gedrag vertonen dan is er altijd nog en potje verf om de haren donkerder te maken. (on topic weer)

Of deze: Als je een burka ziet, kun je altijd de andere kant opkijken.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 7 juni 2010 om 20:10.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2010, 20:31   #316
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik hier beweer dat : de door Alice zo gepromote superieure Westerse cultuur zorgt op de Vlaamse tv voor de wondere wereld van JIM, TMF en MTV waarin vrouwen als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, mbv (oa) Vlaams belastinggeld.

Als 'moslim'mannen hitsig gedrag vertonen dan is er altijd nog en potje verf om de haren donkerder te maken. (on topic weer)

Ik kijk nooit naar JIM, TMF of MTV, gewoon omdat ze me niet interesseren. Ik kijk naar andere zenders waar vrouwen niet voortdurend als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld.
Dat zult u dan weer een "zwakke" reactie noemen waarschijnlijk, maar niemand kan mij toch verplichten om naar de door u genoemde zenders te kijken, of wel?
Overigens vind ik het erg dat u uw wereldbeeld zo dramatisch laat beïnvloeden door TV-zenders, het is iets waar vooral jongeren in deze tijd meer last van hebben, helaas. Ze laten zich zo beïnvloeden door de media dat ze niet meer in staat lijken een eigen mening te vormen en dus niet veel meer doen dan plattitudes verkondigen. Uw posts, Eberhard, zijn daar jammer genoeg dikwijls een bewijs van.
Oud 7 juni 2010, 20:49   #317
artisjok
Banneling

Standaard

Wat brengt de vierde reactie;
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik kijk nooit naar JIM, TMF of MTV, gewoon omdat ze me niet interesseren. Ik kijk naar andere zenders waar vrouwen niet voortdurend als hersenloze lustobjecten worden voorgesteld.
Dat zult u dan weer een "zwakke" reactie noemen waarschijnlijk, maar niemand kan mij toch verplichten om naar de door u genoemde zenders te kijken, of wel?
Nog een negeren : Je bent niet verplicht om te kijken = als je niet kijkt is het er niet.
Citaat:
Overigens vind ik het erg dat u uw wereldbeeld zo dramatisch laat beïnvloeden door TV-zenders, het is iets waar vooral jongeren in deze tijd meer last van hebben, helaas. Ze laten zich zo beïnvloeden door de media dat ze niet meer in staat lijken een eigen mening te vormen en dus niet veel meer doen dan plattitudes verkondigen.
Maar deze keer toch het bewustzijn dat het voorstellen van de vrouw als hersenloos lustobject toch enige invloed heeft op het (wereld/vrouwen)beeld van sommigen.
Oud 7 juni 2010, 22:14   #318
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Ook maakte hij Job Cohen een persoonlijk verwijt. "Een burgemeester die kiest voor de daders is een gevaar voor de rechtsstaat'', zei Wilders. Cohen verweet Wilders vervolgens dat hij doet alsof de islam een verwerpelijke en gewelddadige godsdienst is. Waarop Wilders counterde: "Hoe kan het dan dat ik al zes jaar, ook hier in dit debat, met een kogelvrijvest moet lopen?''
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 07:21   #319
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

da's het verschil natuurlijk,
als wij, blanke mannen en jongens dagelijks worden gebombardeerd door het beeld "de vrouw is een lustobject'', wij wèten dat er een verschil is tussen de TV en de echte wereld. Wij weten tevens dat �*ls het zo zou zijn, dat een vrouw een lustobject was, dat we er toch niet mee moeten doen wat we denken, zonder haar toestemming, door onze opvoeding, door ons wereldbeeld.

Moslims hebben het er daar duidelijk wat moeilijker mee.
Opvoeding; que?
en hun achterlijke boek geeft hen dan nog het recht om...
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 8 juni 2010 om 07:22.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2010, 10:19   #320
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat er een knop aan jou tv zit( hoop ik toch!) is geen zwakke reactie Eberhard,dat heeft vrije keuze,niemand verplicht jou om naar MTV te kijken en evenmin staat dit model voor de Westerse kijk op vrouwen.
Wel heb je hier de vrijheid om Gagsta rap uit te zenden, kan me niet voorstellen dat uitgerekend jij daar een probleem van zou maken!

Maar je "gedachtentrein" klopt niet, kun je even quoten waar ik beweer dat bij hitsig gedrag van kereltjes een potje verf voor haren de oplossing zou zijn?
Of dat je bij een burka de andere kant moet opkijken?
Graag de quotes van mij waarop je je uitspraken baseert, anders begin ik te denken dat je uit totale onmacht maar wat uit je botten slaat, van jou ben ik beter gewoon!
En dat kan in niet van iedere forummer zeggen...

Laatst gewijzigd door alice : 8 juni 2010 om 10:21.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be