![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is gewoon de realiteit hoor, kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. Ik begon niet over de wever en junk food he?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() En wat is zijn verantwoordelijkheid dan wel? Zijn broek laten zakken en met alle franstalige eisen instemmen, zijn eigen programma laten varen om een regering te krijgen die efficiënt is van ver maar ver van efficiënt is? Ik zou hem vragen hoe hij tijdens de onderhandelingen rekening zal houden met de aanvallen van CD&V, Groen en wat hij denkt van het stemadvies v/d vakbonden.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ik zou hem vragen extra op te passen voor de sossen en de PVV.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze post getuigd wel van ofwel blindheid en doofheid ofwel onwil om Bart De Wever zijn standpunten op te zoeken. Ik weet precies wat zijn intenties zijn, daar is hij al jaren duidelijk over. ik ben het misschien niet met hem eens over de hele lijn, maar ik weet wel waar hij voor staat.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds Bracke en wat die al dan niet voor eigen rekening gaat verkondigen is een andere zaak. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() dat wil niet zeggen dat je dewever blind moet volgen
|
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Enkel als je niet naar hen luisterd niet hun programma leest en niet gelijk welke van hun folder leest.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee hoor, ze zijn klaar en duidelijk. U kan ze altijd nalezen op www.n-va.be |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Het was ik die in een ander topic over het uiterlijk van Genez begon. Ja sorry, ik ben een vrouw he.
![]() En ik ga eerlijk zijn , de looks van Bart De Wever daar zal ik ook nooit opgewonden van raken. Het feit dat ik spontaan buiten adem raak als ik hem zie heeft niks te maken een of ander erotische natte droom, maar wel met het feit dat ik plaatsvervangend mijn kransslagaders voel dichtslippen. Maar inhoudelijk heb ik wel bewondering en respect voor hem en ik hoop dat hij kan waarmaken wat hij zijn kiezers beloofd.
#35 |
Gouverneur
|
![]() Wat betekent die tweede zin juist? Wat verkondigt Bracke allemaal "voor eigen rekening"?
#36 |
Burgemeester
|
![]() Bracke moet zich nog bewijzen
ze hebben er eigenlijk een beetje schrik van denk ik al zullen ze dat zelf niet toegeven hoor |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag voor Bart : Wat doet U met Geert Bourgeois als die schuldig blijkt te zijn aan Fiscale Fraude ? |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Garfield kan ook tapdansen om van onderwerp te veranderen.
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zal uit de partij gezet worden, dat lijkt me de logica zelve. Ik denk niet dat je vragen waarvan je het antwoord al weet, moet stellen. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() De vraag die ik hem zeker wil stellen :
Ben je bereidt om de uitgestoken hand van VB en LLD te aanvaarden indien dat nodig mocht zijn?