![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie zegt dat ik aanspoor om geweld te gebruiken? En dat het aan die autochtonen ligt? Is lopen het beste dat je kunt doen op dat moment? Ik had leerkrachten die extreem rechts waren en dat duidelijk maakten door te weigeren mn labo verslagen te verbeteren, uit hun nek te kletsen over 'de slechte allochtonen'. Bekrompen mensen die niet anders deden dan kakken op de islam. En eerlijk, geen haartje op mn hoofd dat er aan gedacht heeft naar een andere school te gaan. Ik sta recht in mn schoenen en kom op voor mn rechten en dat had Grimbergen ook moeten doen. Ik ga niet lopen van een autochtoon. Als nen autochtoon niks van mij moet hebben, dan loopt hij zelf maar weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Net als jij denk dat ik in een sprookje geloof. Denk ik ook dat jij in een illusie dwarrelt. En je zal op de dag des oordeels wel worden wakkergeschud. Echt een leuk sprookje vind ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meestal door vredelievende mensen die een bijdrage wilde geven aan de maatschappij echter in dit geval, als verschoning voor roof-moordpartijen en pedofilie. Kortom zowat alles waar hij tegen "predikt". Je moet maar durven. En als je ziet welke de "gelovigen" zijn en hoe ze zich gedragen ![]() ![]() De dag des oordeels, als de buitenste schil van de zon expandeert, bestaat de mensheid al lang niet meer. Laatst gewijzigd door Cdude : 8 juni 2010 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Je ontkent de schepper en das het belangrijkste in mijn ogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Gouverneur
|
![]() Ik ontken zijn/haar bestaan wel. Dat wil niet zeggen dat ik anderen de ruimte niet gun die beslissing (geloven of niet) voor zichzelf te maken. Dat heeft trouwens geen uitstaans met deze discussie in sé.
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 8 juni 2010 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#171 | ||
|
![]() Citaat:
Hoe zijn mensen ooit op het idee gekomen om te geloven? En om te concluderen dat er wel degelijk een schepper is die waakt over zn schepping. Dit doet er eigenlijk niet toe en heeft niks met de discussie te maken. Het ging over de 'stout allochtonen' die grimbergen's kids van de school hebben gejaagd.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 juni 2010 om 11:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan is hij ook nog eens veel onwettig afwezig cos it's not going very well down here, baby |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"God is a concept by which we measure our pain" (John Lennon) Zelfs de grootste atheïst gaat bidden als hij in de shit zit. Je weet maar nooit hé! Waarom liepen de kerken tijdens de WO II vol? Waarom bestudeerde Frank Sinatra, een super-ongelovige, in zijn laatste levensmaanden niks anders meer dan de Bijbel, die hij daarvoor altijd vervloekte? Angst, onmacht en de (wan)hoop dat er toch maar iets is, een hiernamaals, een paradijs met rijstpap en gouden lepeltjes, een nieuw leven, enzovoort. Als je geen grote problemen hebt, is God ver weg, zo simpel is dat.
![]() |
![]() |
#174 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die principieel is draait niet op het einde of als het past zijn kazak.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Staatssecretaris
|
![]() Heel gemakkelijk om nu achter uwe PC de grave gast uit te hangen. Wacht maar tot jouw einde nadert! Bleiten op Jezeke ja!
![]() |
#178 | |
|
![]() Maw, je gelooft wel. Je bent van de overtuiging dat Hij/zij er niet is. Dat is 'geloven'. Soit, topic ging niet over 'religie'.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Je had beter op de vraag geantwoord ipv onnozelheid te verkondigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |