![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: De afkalving van het VB ligt vooral aan: | |||
1)Ze spelen niet genoeg meer in op het Vlaamse |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,00% |
2)Ze spelen niet genoeg meer in op de migratie |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,00% |
3)Ze doen te weinig aan verjonging van hun vertegenwoordigers |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,00% |
4)Ze doen te weinig om uit het cordon sanitaire te komen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 16,00% |
5)Ze zijn intern teveel verdeeld over hun strategie |
![]() ![]() ![]() |
13 | 26,00% |
6)De voorzitter is te zwak |
![]() ![]() ![]() |
9 | 18,00% |
7)... |
![]() ![]() ![]() |
10 | 20,00% |
Aantal stemmers: 50. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.alexandracolen.nu/node/36 Het blijft onbegrijpelijk dat Filip dit niet voorkomen heeft, want als er één partij is die qua nazi-sympathieën steeds op de korrel wordt genomen, is het wel het VB, en, helaas, terecht! Durft Filip de oude nostalgische garde en/of de afstammelingen zoals Marijke Dillen niet tegen de schenen schoppen? Dan is het duidelijk dat Marijke de baas is, en niet Filip. Zolang het VB niet duidelijk afstand neemt van ALLE nazi-shit, blijft dat één van de grootste redenen voor het Cordon. Ik weet uit goede bron dat geen enkele jood nog zal stemmen op het VB, dat zijn nog eens duizenden stemmen die het VB voor altijd kwijt is. Wens Alexandra proficiat voor haar debiele "actie" en Filip voor zijn laissez-aller. PS Uw vergelijking met een gazet die men gebruikt om een BBQ aan te steken, overgenomen van Alexandra, is totaal absurd. Een BBQ aansteken is bepaald geen politiek gericht statement, tenzij je Alexandra op het spit zou steken.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 8 juni 2010 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen NVA wil niet samenwerken omdat de standopunten van het VB te ver staan van die van de NVA. laat staan dat ze het hele migrantenbeleid gaan aanvaarden van het VB.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hear! Hear!
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog véél te goed. Maar nu alleen nog bij de die hard-racisten. En die zullen stilaan ook wel uitsterven...
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn mening is het Vlaams Belang ook een beetje moegestreden. Decennialang alle verkiezingen winnen, telkens weer groeien, en op een zeker moment zelfs de allergrootste partij in België worden.
En toch steeds weer geboycot worden door de ondemocratische reflexen van de andere partijen die soms met 'regenboog-coalities', dus van extreem-links via liberalen tot katholieken, samen gaan regeren om de allergrootste maar niet aan de macht te laten. In een democratisch land geeft de verliezer meestal toe en wenst hij zijn winnende tegenstander succes toe. Niet in België. |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Misschien vat dat samen hoe het komt dat het VB aanhang/stemmen verliest die evenredig is met de stemmenwinst van N-VA ! En misschien moet het VB zijn oor maar eens te luisteren leggen bij hun losse aanhang.Want het VB heeft zijn voeling met de gewone volksmens ook al jaren verloren.EN...FDW verklaarde al zo vaak dat N-VA hun programma overneemt, dan jaag je je eigen kiezers naar de N-VA, natuurlijk.Zelfs zij die om het migranten-thema op VB stemden. Laatst gewijzigd door onnoembaar : 8 juni 2010 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor alle andere partijen dan het Vlaams Blok.
![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Voor partijen stemmen die het land met een diepe staatschuldenput opgezadeld hebben, die ons van de ene verkiezing naar de andere slepen, die van België het land gemaakt hebben waar de belastingen hoog tij vieren, op die partijen stemmen slimme mensen, als jij het zegt, het zal wel zeker, maar daar twijfel ik toch aan ofdat dit wel slim is.
Laatst gewijzigd door alberto : 8 juni 2010 om 13:35. |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Filip aanziet dit met lede ogen. Ik weet dat hijzelf zeker geen nazi-sympathisant is, maar zelfs hij, het boegbeeld van de partij, staat machteloos tegenover de folkloristische groep die nog altijd de échte baas zijn en in de Beest (De Leeuw Van Vlaanderen), hun stamkroeg in Antwerpen, gaan geilen op "Deutschland über alles", het "Horst Wessel Lied" en "Wacht am Rhein". Schlagers die nog steeds gespeeld worden als er een feest is in de tent bij de villa van Filip, d�*t weet ik ook uit zeer goede bron. Alweer doet Filip dat om de Oostfronters, Ericson-fanaten en Adolf-aanbidders ter wille te zijn. Hij denkt dat het onschadelijk is, ik hoop dat hij ondertussen begrijpt dat dit het einde zal betekenen voor het VB. En als je dit alles op een rijtje zet, wel, dan begrijp je wel ergens dat de media niet zo scheutig zijn om het VB een tribune te geven. Infeite zijn ze nog héél braaf, want het VB komt nog zéér ruim aan bod, veel meer dan de rode rakkers aan bod zouden komen in een nazi-maatschappij. Die zouden al lang gedeporteerd zijn, en verbrand, zoals Alexandra van plan was met de kranten van de media die hen (terecht) niet lusten.
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In al deze jaren heb ik nog geen enkel goed argument gehoord om te bewijzen dat het cordon ondemocratisch is |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |