Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2010, 23:23   #441
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Waar is dat arrest van de Raad van State dan? Hoe komt het dat daar nergens een spoor van terug te vinden is?
Dat stond in een document dat zichzelf vernietigde nadat grimbergen het las: tigermail of zo.

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 juni 2010 om 23:25.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2010, 05:31   #442
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
ik ben geen leugenaar !
http://forum.politics.be/showthread....03#post4763903
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 19:40   #443
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb vet gezet waar jij lijkt toe te geven dat er geen arrest bestaat.
Misschien heb ik je alweer verkeerd begrepen?
Waar lijkt het dat ik zou hebben toegegeven dat zulk arrest niet zou bestaan?

Ik heb zelfs geen weet van zulk arrest laat staan dat ik zou toegeven dat het bestaat, niet bestaat.

Dus iets toegeven, sorry uffrouw!

Verkeerd begrepen, zéér waarschijnlijk.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 10 juni 2010 om 19:43.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 20:22   #444
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Waar lijkt het dat ik zou hebben toegegeven dat zulk arrest niet zou bestaan?

Ik heb zelfs geen weet van zulk arrest laat staan dat ik zou toegeven dat het bestaat, niet bestaat.

Dus iets toegeven, sorry uffrouw!

Verkeerd begrepen, zéér waarschijnlijk.
Ja; ik vroeg het jouw. Jij beweerde een bron te hebben in het Nieuwsblad (zonder link) en ik dacht overhaast dat jij je vriend grimbergen ter hulp snelde en dus een bron gaf voor dat arrest. Je gaf geen link dus kon ik dit niet controleren.
Lees nog eens mijn uitleg dat ik gaf voor dit "incident" en vertel me waar ik "corrigeer volgens dat het past. Ik citeerde alles letterlijk.

"Neen; ik heb nergens geschreven dat jij iets zou vermeld hebben over een arrest van state. ik schreef
"Serieus; staat dat arrest van de raad van state in het nieuwsblad?
Waarom zet je er de link niet bij?"
Waarop jij vroeg
"Heb ik ergens vernoemd dat er in het Niewsblad iets zou staan over dat arrest??????????????"
En ik antwoordde
"Neen; maar daar zijn we nog altijd naar op zoek."
Jij
"Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar."
Ik
"Ik had gehoopt de grimbergen dit zou toegeven.
Jij
"Wat moet Grimbergen toegeven?
Iets dat u verzint, moet een ander dan toegeven, rare kronkel hebt u. "

Ik verzon niets; en dat merkt Raf terecht op.
"Jij kan niet goed lezen zeker? Niet gezien dat je vriendje in de openingspost bij hoog en bij laag beweerde dat die kruisbeeldjes met behulp van de Raad van State weggehaald werden?"
http://forum.politics.be/showthread....34#post4790534

Als ik je verkeerd begrepen heb; wat bedoelde je wel? Waarnaar moeten we dan nog lang zoeken?

Laatst gewijzigd door artisjok : 10 juni 2010 om 20:23.
Oud 11 juni 2010, 09:31   #445
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja; ik vroeg het jouw. Jij beweerde een bron te hebben in het Nieuwsblad (zonder link) en ik dacht overhaast dat jij je vriend grimbergen ter hulp snelde en dus een bron gaf voor dat arrest. Je gaf geen link dus kon ik dit niet controleren.
Lees nog eens mijn uitleg dat ik gaf voor dit "incident" en vertel me waar ik "corrigeer volgens dat het past. Ik citeerde alles letterlijk.

"Neen; ik heb nergens geschreven dat jij iets zou vermeld hebben over een arrest van state. ik schreef
"Serieus; staat dat arrest van de raad van state in het nieuwsblad?
Waarom zet je er de link niet bij?"
Waarop jij vroeg
"Heb ik ergens vernoemd dat er in het Niewsblad iets zou staan over dat arrest??????????????"En ik antwoordde
"Neen; maar daar zijn we nog altijd naar op zoek."
Jij
"Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar."
Ik
"Ik had gehoopt de grimbergen dit zou toegeven.
Jij
"Wat moet Grimbergen toegeven?
Iets dat u verzint, moet een ander dan toegeven, rare kronkel hebt u. "

Ik verzon niets; en dat merkt Raf terecht op.
"Jij kan niet goed lezen zeker? Niet gezien dat je vriendje in de openingspost bij hoog en bij laag beweerde dat die kruisbeeldjes met behulp van de Raad van State weggehaald werden?"
http://forum.politics.be/showthread....34#post4790534

Als ik je verkeerd begrepen heb; wat bedoelde je wel? Waarnaar moeten we dan nog lang zoeken?
Lees er uw reactie's en vragen eens eerst zelf zéér goed opna. Wat betreft voorbarige conclusie, denk dat zulks in uw wereldje niets vreemd is.

Dus even voor de duidelijkheid, duid even de post aan waar ik zou verklaren dat er van een bepaald arrest sprake zou zijn in het nieuwsblad.

Wat betreft het voorval in de shelter en de reactie van de burgervader van A'pen, dat is u waarschijnlijk geen antwoord waard?

Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 juni 2010 om 09:36.
Oud 11 juni 2010, 17:54   #446
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees er uw reactie's en vragen eens eerst zelf zéér goed opna. Wat betreft voorbarige conclusie, denk dat zulks in uw wereldje niets vreemd is.

Dus even voor de duidelijkheid, duid even de post aan waar ik zou verklaren dat er van een bepaald arrest sprake zou zijn in het nieuwsblad.
Hoeveel keer moet ik nog toegeven dat je dit niet deed.
Kan je nu toegeven dat; met wat ik in vet zette; je lijkt toe te geven dat dit arrest niet bestaat? Wat bedoelde je daar anders mee?

Citaat:
Wat betreft het voorval in de shelter en de reactie van de burgervader van A'pen, dat is u waarschijnlijk geen antwoord waard?
Daar wordt toch over gediscussieerd in een andere draad; en ik heb toch op je vragen geantwoord.
Oud 12 juni 2010, 13:15   #447
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoeveel keer moet ik nog toegeven dat je dit niet deed.
Kan je nu toegeven dat; met wat ik in vet zette; je lijkt toe te geven dat dit arrest niet bestaat? Wat bedoelde je daar anders mee?

Daar wordt toch over gediscussieerd in een andere draad; en ik heb toch op je vragen geantwoord.
Jij lijkt toe te geven, ik geef niets toe aangezien zoals ik al heb vermeld, ik geen weet heb van dit of dat arrest dus, kan ik ook niet zeggen of het zou bestaan ja/nee. Dus u hoeft zelf geen conclusie te trekken, enkel en alleen lezen wat er staat.

Zou u nu even kunnen antwoorden op het voorval in de shelter zonder er een "ALS" aan vast te knopen. Want, een ALS heeft er niets mee te maken aangezien de zogenaamde cultuurverrijkers hun plannen voor het westen er uit de doeken hebben gedaan en deze plannen de media hebben gehaald. Dit waarschijnlijk tot grote spijt van de multicul promotors die telkens met lede ogen moeten aanschouwen hoe hun wereldbeeld de grond wordt ingeboord door hetgeen waar zij het zo voor opnemen.

Tevens ook graag (en voor de zoveelste maal) wat is uw reactie op de A'pense burgervader en z'n stalgenoten op de reactie door hen gegeven op deze boodschappers hun plannen die ze zouden hebben voor het verderfelijk Westen.

Ik weet dat ik al verscheidene malen in herhaling ben gegaan maar de reden hiervoor zal u wel kennen hé. Het uit blijven van enig antwoord van uw kant op deze vragen. Moest u nu weer verstek laten gaan, hou dan deze discussie simpel voor gezien oké.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 juni 2010 om 13:16.
Oud 12 juni 2010, 13:41   #448
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij lijkt toe te geven, ik geef niets toe aangezien zoals ik al heb vermeld, ik geen weet heb van dit of dat arrest dus, kan ik ook niet zeggen of het zou bestaan ja/nee. Dus u hoeft zelf geen conclusie te trekken, enkel en alleen lezen wat er staat.

Zou u nu even kunnen antwoorden op het voorval in de shelter zonder er een "ALS" aan vast te knopen. Want, een ALS heeft er niets mee te maken aangezien de zogenaamde cultuurverrijkers hun plannen voor het westen er uit de doeken hebben gedaan en deze plannen de media hebben gehaald. Dit waarschijnlijk tot grote spijt van de multicul promotors die telkens met lede ogen moeten aanschouwen hoe hun wereldbeeld de grond wordt ingeboord door hetgeen waar zij het zo voor opnemen.

Tevens ook graag (en voor de zoveelste maal) wat is uw reactie op de A'pense burgervader en z'n stalgenoten op de reactie door hen gegeven op deze boodschappers hun plannen die ze zouden hebben voor het verderfelijk Westen.

Ik weet dat ik al verscheidene malen in herhaling ben gegaan maar de reden hiervoor zal u wel kennen hé. Het uit blijven van enig antwoord van uw kant op deze vragen. Moest u nu weer verstek laten gaan, hou dan deze discussie simpel voor gezien oké.
Misschien kan u ons dan eens uitleggen wat u precies met deze uitspraak bedoelde:
Citaat:
Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar.
Waarom zou iemand daar zeer lang naar moeten zoeken? Als dat arrest van de Raad van State werkelijk bestond, dan was het gepubliceerd op hun website, zoals dat met al hun arresten gebeurt. Aangezien dat arrest daar niet gepubliceerd werd, mogen we veilig aannemen dat het simpelweg niet bestaat en dat grimbergen dus flagrant gelogen heeft in zijn openingspost. Hij weet dat, ik weet dat en u weet dat ook. Is dat nu werkelijk zo moeilijk voor u om dat toe te geven, zoals u in het citaat hierboven eigenlijk al halvelings deed?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2010, 16:29   #449
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat bedoelde je dan wel met "Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar."; terwijl we het onderwijl over het arrest hadden dat grimbergen aanhaalde maar onvindbaar blijft.
http://forum.politics.be/showthread....22#post4809022

Citaat:

Neen; ik kan daar niet op antwoorden zonder de als; want ik weet er het fijne niet van; ik heb er me niet verder in verdiept. En ik heb niet de gewoonte om me te baseren op de media zoals GVA en HLN.

Citaat:
Ik voel me wel geflatteerd dat je zo geïnteresseerd bent in mijn mening/antwoord.
Deze discussie was dan ook off topic in deze topic.
Oud 14 juni 2010, 07:22   #450
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Misschien kan u ons dan eens uitleggen wat u precies met deze uitspraak bedoelde:

Waarom zou iemand daar zeer lang naar moeten zoeken? Als dat arrest van de Raad van State werkelijk bestond, dan was het gepubliceerd op hun website, zoals dat met al hun arresten gebeurt. Aangezien dat arrest daar niet gepubliceerd werd, mogen we veilig aannemen dat het simpelweg niet bestaat en dat grimbergen dus flagrant gelogen heeft in zijn openingspost. Hij weet dat, ik weet dat en u weet dat ook. Is dat nu werkelijk zo moeilijk voor u om dat toe te geven, zoals u in het citaat hierboven eigenlijk al halvelings deed?
Raf, dacht dat u ergens een opmerking had gemaakt in de trend van, TRAAG VAN BEGRIP. Wel raf, indien u zo snel van begrip bent en toch zo graag artisjok wil bijspringen lees er dan nog eens zorgvuldig mijn reactie op na of wilt u misschien een hulplijn inschakelen wel dat kan en hier komt ze dan.

Iemand zal nog lang mogen zoeken naar iets dat door mij niet is geplaatst zoals in dit geval het arrest dat, is hetgeen ik een artisjok aan het verstand wou brengen maar, dat precies vrij moeilijk ligt voor artisjok.

Hebt u het nu eindelijk begrepen raf?

Oud 14 juni 2010, 07:58   #451
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat bedoelde je dan wel met "Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar."; terwijl we het onderwijl over het arrest hadden dat grimbergen aanhaalde maar onvindbaar blijft.
http://forum.politics.be/showthread....22#post4809022

Neen; ik kan daar niet op antwoorden zonder de als; want ik weet er het fijne niet van; ik heb er me niet verder in verdiept. En ik heb niet de gewoonte om me te baseren op de media zoals GVA en HLN.

Ik voel me wel geflatteerd dat je zo geïnteresseerd bent in mijn mening/antwoord.
Deze discussie was dan ook off topic in deze topic
.
DAT U NOG ZEER LANG GAAT MOGEN ZOEKEN NAAR IETS DAT DOOR MIJ NIET IS GEPLAATST. Hopelijk dringt het nu toch een beetje door of.

Dat u zich in het voorval van de shelter niet hebt verdiept, verwonderd me niet op z'n minst want, racisme heeft volgens uw persoontje en aanverwanten (kijk hier is het woord weer) maar één enkele richting hé artisjok .

En, dat u niet de gewoonte hebt om u te verdiepen in de media sorry, waar bent u dan opzoek gegaan naar het wel of niet bestaan van het arrest waar grimbergen het over heeft?

Wat betreft de media die u zo graag naar voor schuift, bestaat toch enkel en alleen maar uit wat blokwatch, verzet org. en andere extreem slinkse praat hé artisjok want voor andere media zou u de oren en ogen moeten openen en dat is waarschijnlijk een zéér moeilijke opgaven is het niet.

Ofwel zijn uw antwoorden vis noch vlees of zoals nu het geval is schuilen achter, off-topic. Slinks geweldig slinks.

Conclusie:
U vindt de laffe reactie van de A'pense burgervader en z'n stalgenoten oké. Islamitische racisten die hier racisme en geweld komen verkondigen en roepen dat ze het Westen en de Westerse waarden en normen willen zien verdwijnen vindt u logisch en daar stelt u zich geen vragen bij wel artisjok dat hebben we duidelijk verstaan. Indien men u ooit nog eens ergens hoort lullen over een gevaar of racisme kan men ervan uitgaan dat dit enkel en alleen is om te

Laatst gewijzigd door ERLICH : 14 juni 2010 om 08:00.
Oud 14 juni 2010, 08:11   #452
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf, dacht dat u ergens een opmerking had gemaakt in de trend van, TRAAG VAN BEGRIP. Wel raf, indien u zo snel van begrip bent en toch zo graag artisjok wil bijspringen lees er dan nog eens zorgvuldig mijn reactie op na of wilt u misschien een hulplijn inschakelen wel dat kan en hier komt ze dan.

Iemand zal nog lang mogen zoeken naar iets dat door mij niet is geplaatst zoals in dit geval het arrest dat, is hetgeen ik een artisjok aan het verstand wou brengen maar, dat precies vrij moeilijk ligt voor artisjok.

Hebt u het nu eindelijk begrepen raf?
Ja, Erlich, ik begrijp het maar al te goed. U kronkelt en spartelt in alle mogelijke bochten om toch maar niet te moeten erkennen dat grimbergen in zijn openingspost flagrante leugens heeft verteld. Zoals ik al zei: hij weet dat, ik weet dat en u weet dat ook. Is dat nu werkelijk zo moeilijk voor u om dat toe te geven?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 14 juni 2010, 08:19   #453
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, Erlich, ik begrijp het maar al te goed. U kronkelt en spartelt in alle mogelijke bochten om toch maar niet te moeten erkennen dat grimbergen in zijn openingspost flagrante leugens heeft verteld. Zoals ik al zei: hij weet dat, ik weet dat en u weet dat ook. Is dat nu werkelijk zo moeilijk voor u om dat toe te geven?
Grimbergen?

Is dat die kerel die dacht dat Russen katholiek waren?
Ook toen heeft hij na zijn stommiteit zitten spartelen als een paling in een emmer snot.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2010, 09:42   #454
abou Anis
Minister-President

Standaard

Gisteren op Animal Planet HD gezien dat orka's witte haaien eten.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2010, 11:56   #455
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Raf voor de zoveelste en LAATSTE maal, ik ga niemand beschuldigen van hetgeen u noemt flagrante leugens te vertellen en waarom raf, omdat ik van het bestaan of niet bestaan van dit of dat arrest de kl..... weet. Dit waarschijnlijk in tegenstelling tot u en een artisjok die er waarschijnlijk ook de kl..... niet van weten maar toch iemand willen beschuldigen van het vertellen van flagrante leugens omdat deze per toeval een andere mening heeft.

Wat betreft uw bijspringen van bv. een artisjok, vergeet niet dat deze in hetgeen men noemt media geen interesse heeft. Haar media is enkel en alleen blokwatch en verzet org. en waarschijnlijk nog wat andere extreem slinkse prul. Dus raf hoe zou deze nu kunnen weten of Grimbergen z'n woorden waar of niet waar zijn hé.

Oud 14 juni 2010, 12:03   #456
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Gisteren op Animal Planet HD gezien dat orka's witte haaien eten.
In aanloop naar de verkiezingen gezien en zelfs gehoord dat slinkse het goed zouden voor hebben met arbeiders en arbeidsters. Dat ze na jaren van mee regeren en slapend rijk worden eindelijk nu juist voor deze verkiezing zouden weten wat en hoe het moet.

Straffer dan orka's die witte haaien eten hé of vindt u van niet.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 14 juni 2010 om 12:04.
Oud 14 juni 2010, 16:23   #457
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
DAT U NOG ZEER LANG GAAT MOGEN ZOEKEN NAAR IETS DAT DOOR MIJ NIET IS GEPLAATST. Hopelijk dringt het nu toch een beetje door of.
Ja; dat begrijp ik als je het zo schrijft. Je hebt er wel lang over gedaan om deze uitleg te geven.

Citaat:
Dat u zich in het voorval van de shelter niet hebt verdiept, verwonderd me niet op z'n minst want, racisme heeft volgens uw persoontje en aanverwanten (kijk hier is het woord weer) maar één enkele richting hé artisjok .
Neen hoor. Ik wil gerust toegeven dat er in alle bevolkingsgroepen racisten zijn. Dus ook bij Moslims; bij Marokkanen;....
Dat is meer dan jij kan toegeven. Jij kan blijkbaar niet toegeven dat er bij B&H en BBET ook racisten zitten.
Citaat:
En, dat u niet de gewoonte hebt om u te verdiepen in de media sorry, waar bent u dan opzoek gegaan naar het wel of niet bestaan van het arrest waar grimbergen het over heeft?
Ja, normaal moet dit arrest terug te vinden zijn op de site van de raad van state http://www.raadvst-consetat.be/?page=caselaw&lang=nl
Maar daar is niks te vinden; en grimbergen weigert ook maar 1 bron te geven.
Citaat:
Wat betreft de media die u zo graag naar voor schuift, bestaat toch enkel en alleen maar uit wat blokwatch, verzet org. en andere extreem slinkse praat hé artisjok want voor andere media zou u de oren en ogen moeten openen en dat is waarschijnlijk een zéér moeilijke opgaven is het niet.
Neen; ik lees ook andere media; maar niet direct HLN of GVA.
Citaat:
Ofwel zijn uw antwoorden vis noch vlees of zoals nu het geval is schuilen achter, off-topic. Slinks geweldig slinks.
Kan je daar een voorbeeld van geven?
Citaat:
Conclusie:
U vindt de laffe reactie van de A'pense burgervader en z'n stalgenoten oké. Islamitische racisten die hier racisme en geweld komen verkondigen en roepen dat ze het Westen en de Westerse waarden en normen willen zien verdwijnen vindt u logisch en daar stelt u zich geen vragen bij wel artisjok dat hebben we duidelijk verstaan. Indien men u ooit nog eens ergens hoort lullen over een gevaar of racisme kan men ervan uitgaan dat dit enkel en alleen is om te
Neen; ik heb uitdrukkelijk geschreven
"Maar als daar inderdaad racisme en geweld verkondigd werd vind ik dit even verwerpelijk als de verkondiging van racisme en geweld door BBET; B&H en consoorten."
http://forum.politics.be/showthread....14#post4785114

Jij daarentegen durft je niet uitspreken over het racisme bij B&H en BBET.
Oud 14 juni 2010, 21:52   #458
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf voor de zoveelste en LAATSTE maal, ik ga niemand beschuldigen van hetgeen u noemt flagrante leugens te vertellen en waarom raf, omdat ik van het bestaan of niet bestaan van dit of dat arrest de kl..... weet. Dit waarschijnlijk in tegenstelling tot u en een artisjok die er waarschijnlijk ook de kl..... niet van weten maar toch iemand willen beschuldigen van het vertellen van flagrante leugens omdat deze per toeval een andere mening heeft.

Wat betreft uw bijspringen van bv. een artisjok, vergeet niet dat deze in hetgeen men noemt media geen interesse heeft. Haar media is enkel en alleen blokwatch en verzet org. en waarschijnlijk nog wat andere extreem slinkse prul. Dus raf hoe zou deze nu kunnen weten of Grimbergen z'n woorden waar of niet waar zijn hé.
Omdat, mijn lieve vriend, de arresten van de Raad van State op hun website gepubliceerd worden: http://www.raadvst-consetat.be/, zoals verschillende mensen hier al meermaals te kennen gaven. Dat kan zelfs u niet ontgaan zijn. Er is op voornoemde website echter geen enkel spoor te vinden van dat arrest waarover grimbergen het in zijn openingspost heeft. Dat kan maar één ding betekenen. Weet u wat dat is? Ik zal u een hint meegeven: het heeft NIETS met een mening, al dan niet anders dan de mijne, te maken.

Citaat:
Oud 15 juni 2010, 09:32   #459
NOEKIE
Schepen

Standaard

wat een bende linkse kakelende kiekens bij elkaar. Grimbergen spreekt de waarheid. Bij mijn grootmoeder zijn de kruisbeelden ook verwijderd. Dat moest want een ziekenhuis is een openbaar gebouw volgens de hatelijke islam. De islam de onverdraagzame religie bij uitstek. Laat alle christelijke symbolen verwijderen waar ze maar kunnen. Hun eigen symbolen zoals de schaamdoek komen in de plaats. Vlamingen zijn het kostbeu dat zie je wel aan de verkiezingsuitslag. Grimbergen heeft hier al 10 tal keer de bendevorming van links aangetoond. Dat kunnen de linkse kiekens niet verdragen. Ze haten het feit dat de islam hun knuffelpop aan de schandpaal komt. De islam wil niet samenleven met christelijke mensen. Volgelingen van de islam zijn xenofoob, onverdraagzaam, racistisch en discriminerend. De bestaande cultuur verdringen. De bende linkse onverdraagzamen, dat is jullie fout ! Openbare gebouwen ,waar men geen christelijke symbolen mag tonen, vertonen nu fel discriminerende schaamdoeken die men overal ziet zelfs achter loketten.

Links zal gestopt moeten worden !

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 15 juni 2010 om 09:43.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 10:44   #460
elespeetje
Vreemdeling

elespeetje's schermafbeelding

Standaard

@Raf: Jij zou zo in een instelling kunnen gaan werken. Wat een engelengeduld voor diegenen die na 100 maal herhalen nog steeds niets van je post snappen XD

RESPECT
elespeetje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be