![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij het kwoten van de teksten van andere forummers, valt er vaak een ouder stuk weg. Dat zorgt soms voor eigenaardige "quotes", waarbij wezenlijke stukken tekst wegvallen.
Kan dat niet aangepast worden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Dat is net een tijd geleden ingevoerd om te voorkomen dat iedereen posts gaat quoten waarin reeds tientallen quotes staan.
Nu neem je maximum 2 geneste quotes automatisch mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Je zal dan de betreffende tekst eerst moeten copieren en moeten plaatsen tussen [ q u o t e ] en [ / q u o t e ] (zonder de spacies
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het een goede maatregel. Als je wat oplet zet je zelf wat je wil.
Zelfs als je niet oplet is het meestal maar een kleine inspanning om hogerop de originele post te bekijken.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er ergens een limiet wordt ingevoerd, kan ik nog begrijpen, maar twee is toch wel èrg weinig...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk vind ik het huidige systeem toch ook wel een verbetering.
Met het oude systeem kon men anders wel leuke dingen doen: http://forum.politics.be/viewtopic.p...ighlight=kwoot ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() Alleen wordt er nu als je op "quote" klikt standaard een aantal quotes uitgezwierd om notoire "veel-quoters" te helpen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's hier gewoon fascisme!
de vrije quote uiting wordt aan banden gelegd. ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Van mij krijgde een 7.5/10 ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() potverdekke! Dat is heel wat mooier afgerond dan dat van mij!
![]()
![]() |