Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juni 2010, 15:28   #721
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Ik heb er ook 3-tal bekeken en gegoogled. Alle 3 zouden ze kanker kunnen genezen
Eén met een (onwaarschijnlijk/vaag) verhaal over inval door de medische authoriteit bij een dokter gevolgd door een proces. De beschuldiging wordt nergens vernoemd

Een andere, die kanker "geneest" met een migraindieet doet het in Mexico, vraag geld en verkoopt de infoEn dan een ander beschuldigen van hypocrisie
http://gerson.org/store/index.php?ma...index&cPath=34

Aleemaal zéér ouden "brol" en waarschijnlijk voorbijgestreefd.
Zoals gewoonlijk weer, wel knip/plak maar geen uitleg van pindaboy.
Gerson wordt wel geëndorsed door Prins Charles eh
Citaat:
Charles gave an enthusiastic endorsement last week to the Gerson Therapy, which eschews chemotherapy in favour of 13 fruit juices a day, coffee enemas and weekly injections of vitamins.
Benieuwd hoe zoiets past binnen een wereldbeeld

http://www.annieappleseedproject.org/princharsupr.html
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2010, 15:30   #722
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

En als je je basiskennis klaar hebt, dan heb je zelf genoeg inzicht om verder te gaan en het grootste kaf van het koren te scheiden. Dan zit je daar niet als een hopeloos wezen voor wie de wereld te komplex is geworden. En dan ga je niet meer denken dat men "de mensen dom wil houden".

Maar al dat vraag VEEL WERK.

Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2010, 15:35   #723
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
Gerson wordt wel geëndorsed door Prins Charles eh

Benieuwd hoe zoiets past binnen een wereldbeeld

http://www.annieappleseedproject.org/princharsupr.html
Koffe in oe reet aan 5000USD per WEEK

Citaat:
Today the Gerson Institute, run by Max's 82-year-old daughter Charlotte, has an office in California but runs its main clinic in Tijuana, Mexico, because the US forbids doctors to practise it. Treatment costs $4,900 a week and usually lasts for around three weeks.
En dat vindt onze, tegen kapitalisme gekante, pindaboy uiteraard geen probleem? Stervende mensen oplichten?

Laatst gewijzigd door Cdude : 14 juni 2010 om 15:37.
Oud 14 juni 2010, 15:43   #724
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2010, 15:46   #725
Khwajagan
Banneling

Standaard

duh?
Khwajagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2010, 15:57   #726
Ter
Vreemdeling

Ter's schermafbeelding

Standaard

Ik vind al die samenzweringen dikke zever maar ik ga me er niet over opwinden. Veel mensen vinden het leuk dergelijke dingen te geloven. A propos, prins Charles dat is nu echt geen referentie vind ik.

Ik ben zelf wetenschapper en kan u verzekeren dat er geen "waarheden" worden achtergehouden, op geen enkel gebied.

Ter
Ter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2010, 16:07   #727
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ter Bekijk bericht
Ik vind al die samenzweringen dikke zever maar ik ga me er niet over opwinden. Veel mensen vinden het leuk dergelijke dingen te geloven. A propos, prins Charles dat is nu echt geen referentie vind ik.

Ik ben zelf wetenschapper en kan u verzekeren dat er geen "waarheden" worden achtergehouden, op geen enkel gebied.
Op een bepaalde manier kan ik "ze" wel gelijk geven. Als je brein het concept niet kan bevatten wordt het uiteraard "achtergehouden".
Voor zulke mensen moet de wereld wel vol geesten en samenzweringen lijken. Voor ons zéér begrijpelijke, natuurlijke fenomenen die voor hen niet te bevatten zijn.
Een soort prehistorische mens in de 21ste eeuw of Mr square in 3D land

Laatst gewijzigd door Cdude : 14 juni 2010 om 16:13.
Oud 14 juni 2010, 17:58   #728
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ter Bekijk bericht

Ter

o ja? knap hoor. Hoe kan je dat in godsnaam zo zeker weten?
Lijstje hierboven al onderzocht?
Of liever niet, als het waar is kan je je objectieve wetenschap wel gedag met het handje zeggen, da's natuurlijk wel eng.
Volgens mij WIL je het gewoon niet weten.
En begrijp me goed hoor, da's je goed recht

Laatst gewijzigd door Khwajagan : 14 juni 2010 om 18:03.
Oud 14 juni 2010, 18:11   #729
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khwajagan Bekijk bericht
Of liever niet, als het waar is kan je je objectieve wetenschap wel gedag met het handje zeggen, da's natuurlijk wel eng.
Volgens mij WIL je het gewoon niet weten.
En begrijp me goed hoor, da's je goed recht
Hoe heb jij dat lijstje "onderzocht"
Voor 5000$ per WEEK je een koffielavement laten steken?
Oud 15 juni 2010, 07:44   #730
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vraagje: als die boeken van jou "publiek toegankelijk" zijn, net zoals "mainstream" boeken, hoe maak je dan het onderscheid ? Wanneer wordt iets "mainstream" (en dus bij definitie fout volgens jou) ?

Ander vraagje: stel nu dat "wetenschappers" (boekenschrijvers ?) een van die dingen waarvan je beweert dat ze juist zijn, maar "verborgen gehouden worden" nu op een goeie morgen "publiceren". Wordt het dan vanaf dat ogenblik niet meer waar, want nu publiek bekend, dus niet meer "verborgen" ?

Nog een ander vraagje: als die dingen verborgen zijn door de Grote Samenzwering, hoe komt het dan dat je er boeken over hebt kunnen kopen ? Faalt de Grote Samenzwering dan ? En hoe weet je dan dat ze in de "mainstream" niet faalt ?
Oud 15 juni 2010, 08:19   #731
Fred uit Gent
Staatssecretaris

Fred uit Gent's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Een andere, die kanker "geneest" met een migraindieet doet het in Mexico, vraag geld en verkoopt de infoEn dan een ander beschuldigen van hypocrisie
Een chemotherapie kost 30.000 Euro als je er mee toekomt. Een ondersteunende kuur voor een jaar (herceptine) kost nogmaals 35.000 Euro (1.400.000 oude BEF) Niet lullen over geld vragen hé.

Fred.
Fred uit Gent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 08:23   #732
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent Bekijk bericht
Een chemotherapie kost 30.000 Euro als je er mee toekomt. Een ondersteunende kuur voor een jaar (herceptine) kost nogmaals 35.000 Euro (1.400.000 oude BEF) Niet lullen over geld vragen hé.

Fred.
tsja, plus dat je van chemotherapie kanker kan krijgen!

Dit vind ik een hele mooie uitspraak hierover: 'They billing me for killing me!''
Oud 15 juni 2010, 08:24   #733
Fred uit Gent
Staatssecretaris

Fred uit Gent's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grote Samenzwering
Er is geen Grote Samenzwering maar het lijkt er wel op. Men is gewoon bang om bepaalde gevestigde denkbeelden los te laten. Stel je voor dat er geen Big Bang was en geen evolutie (of toch niet zoals men het nu ziet). En dat er werkelijk leven na de dood is. En dat UFO's werkelijk bestaan als bezoekers uit andere werelden. enz... enz... Dan zullen er velen moeten toegeven dat ze al die jaren fout waren. Grandioos fout dan nog. Volledig verkeerd eigenlijk.

Fred.
Fred uit Gent is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 08:27   #734
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Vraagje: als die boeken van jou "publiek toegankelijk" zijn, net zoals "mainstream" boeken, hoe maak je dan het onderscheid ? Wanneer wordt iets "mainstream" (en dus bij definitie fout volgens jou) ?

Ander vraagje: stel nu dat "wetenschappers" (boekenschrijvers ?) een van die dingen waarvan je beweert dat ze juist zijn, maar "verborgen gehouden worden" nu op een goeie morgen "publiceren". Wordt het dan vanaf dat ogenblik niet meer waar, want nu publiek bekend, dus niet meer "verborgen" ?

Nog een ander vraagje: als die dingen verborgen zijn door de Grote Samenzwering, hoe komt het dan dat je er boeken over hebt kunnen kopen ? Faalt de Grote Samenzwering dan ? En hoe weet je dan dat ze in de "mainstream" niet faalt ?
tsja vragen en vragen he? Om het maar niet te hoeven zien.

Wel een van de antwoorden is dat het ze niet lukt alles te onderdrukken, ten tweede marganaliseren ze het, dat is makkelijker, en ze hersenspoelen de mainstream -mensen zo dat ze er niet eens naar zoeken.

Neem jezelf nu eens. In eerste instantie zeg je dat de wetenschap vrij is en niks verborgen is. Uit het lijstje blijkt het niet waar te zijn!
En wat ga je dan doen? draaien!
Je zou ook toe kunnen toegeven dat er dus idd zaken verborgen worden gehouden en dat de wetenschappelijk niet eerlijk en open is.
Maar nee, daar is lef, eerlijkheid en integriteit voor nodig.
Oud 15 juni 2010, 08:42   #735
Khwajagan
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is geen Grote Samenzwering maar het lijkt er wel op. Men is gewoon bang om bepaalde gevestigde denkbeelden los te laten. Stel je voor dat er geen Big Bang was en geen evolutie (of toch niet zoals men het nu ziet). En dat er werkelijk leven na de dood is. En dat UFO's werkelijk bestaan als bezoekers uit andere werelden. enz... enz... Dan zullen er velen moeten toegeven dat ze al die jaren fout waren. Grandioos fout dan nog. Volledig verkeerd eigenlijk.

Fred.
Helaas is er WEL een grote samenzwering, en wel zo groot dat mensen het zich niet kunnen voorstellen in eerste instantie.
het wordt door onderzoeker hierin ook wel het rabbit hole genoemd. en het rabbit hole gaat heel erg diep.
Zo is voor ons o.m. verborgen dat we multidimensionale wezens zijn , en niet alleen een fysiek wezen

Laatst gewijzigd door Khwajagan : 15 juni 2010 om 08:44.
Oud 15 juni 2010, 09:02   #736
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Fred.
met dat verschil dat de werking van herceptin aangetoond is in gerandomiseerde klinische studies. Kwakzalvers kunnen dat niet voorleggen
Oud 15 juni 2010, 09:04   #737
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Fred.
It's a f*** DIEET van fruitsapkes en koffie in je R***

Laatst gewijzigd door Cdude : 15 juni 2010 om 09:08.
Oud 15 juni 2010, 09:05   #738
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Helaas is er WEL een grote samenzwering, en wel zo groot dat mensen het zich niet kunnen voorstellen in eerste instantie.
het wordt door onderzoeker hierin ook wel het rabbit hole genoemd. en het rabbit hole gaat heel erg diep.
Zo is voor ons o.m. verborgen dat we multidimensionale wezens zijn , en niet alleen een fysiek wezen
Wat doe jij nog hier dan? Ze wachten op je in "tze rabbitz zhole"
Oud 15 juni 2010, 09:07   #739
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tsja vragen en vragen he? Om het maar niet te hoeven zien.

Wel een van de antwoorden is dat het ze niet lukt alles te onderdrukken, ten tweede marganaliseren ze het, dat is makkelijker, en ze hersenspoelen de mainstream -mensen zo dat ze er niet eens naar zoeken.

Neem jezelf nu eens. In eerste instantie zeg je dat de wetenschap vrij is en niks verborgen is. Uit het lijstje blijkt het niet waar te zijn!
En wat ga je dan doen? draaien!
Je zou ook toe kunnen toegeven dat er dus idd zaken verborgen worden gehouden en dat de wetenschappelijk niet eerlijk en open is.
Maar nee, daar is lef, eerlijkheid en integriteit voor nodig.
welkom in de 21ste eeuw, het tijdvak van het internet. Waar met een simpele muisklik en 5 minuten van uw persoonlijke tijd al uw wereldschokkende resultaten van je baanbrekende experimenten wereldkundig kunt maken. Waar je op 2 minuten tijd video-materiaal van HD-kwaliteit die je wereldschokkende observaties minitueus geregistreerd hebben kunt delen met de rest van de wereld. Waar er ontelbare fora zijn waar je je wereldschokkende resultaten kunt bediskutieren met wetenschappers en leken. Waar je je experimentele opstelling regel per regel kunt laten uitvlooien door criticasters die erop gebrand zijn om gaten te maken in je opzet. Waar je zelfs je experimenten in real-time kunt tonen.
Oud 15 juni 2010, 09:07   #740
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Stel je voor dat varkens vliegen en ik een spleetje had
Goed zo Fred, smijt alles maar op nen hoop.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be