![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
http://www.annieappleseedproject.org/princharsupr.html
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||
|
|
|
|
|
#722 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#723 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 14 juni 2010 om 15:37. |
||
|
|
|
|
|
#724 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
|
|
|
|
|
#725 |
|
Banneling
|
duh?
|
|
|
|
|
|
#726 |
|
Vreemdeling
|
Ik vind al die samenzweringen dikke zever maar ik ga me er niet over opwinden. Veel mensen vinden het leuk dergelijke dingen te geloven. A propos, prins Charles dat is nu echt geen referentie vind ik.
Ik ben zelf wetenschapper en kan u verzekeren dat er geen "waarheden" worden achtergehouden, op geen enkel gebied. Ter |
|
|
|
|
|
#727 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor zulke mensen moet de wereld wel vol geesten en samenzweringen lijken. Voor ons zéér begrijpelijke, natuurlijke fenomenen die voor hen niet te bevatten zijn. Een soort prehistorische mens in de 21ste eeuw of Mr square in 3D land Laatst gewijzigd door Cdude : 14 juni 2010 om 16:13. |
|
|
|
|
|
|
#728 | |
|
Banneling
|
Citaat:
o ja? knap hoor. Hoe kan je dat in godsnaam zo zeker weten? Lijstje hierboven al onderzocht? Of liever niet, als het waar is kan je je objectieve wetenschap wel gedag met het handje zeggen, da's natuurlijk wel eng. Volgens mij WIL je het gewoon niet weten. En begrijp me goed hoor, da's je goed recht Laatst gewijzigd door Khwajagan : 14 juni 2010 om 18:03. |
|
|
|
|
|
|
#729 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor 5000$ per WEEK je een koffielavement laten steken? |
|
|
|
|
|
|
#730 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ander vraagje: stel nu dat "wetenschappers" (boekenschrijvers ?) een van die dingen waarvan je beweert dat ze juist zijn, maar "verborgen gehouden worden" nu op een goeie morgen "publiceren". Wordt het dan vanaf dat ogenblik niet meer waar, want nu publiek bekend, dus niet meer "verborgen" ? Nog een ander vraagje: als die dingen verborgen zijn door de Grote Samenzwering, hoe komt het dan dat je er boeken over hebt kunnen kopen ? Faalt de Grote Samenzwering dan ? En hoe weet je dan dat ze in de "mainstream" niet faalt ?
|
|
|
|
#731 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Fred. |
|
|
|
|
|
|
#732 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit vind ik een hele mooie uitspraak hierover: 'They billing me for killing me!'' |
|
|
|
|
|
|
#733 |
|
Staatssecretaris
|
Er is geen Grote Samenzwering maar het lijkt er wel op. Men is gewoon bang om bepaalde gevestigde denkbeelden los te laten. Stel je voor dat er geen Big Bang was en geen evolutie (of toch niet zoals men het nu ziet). En dat er werkelijk leven na de dood is. En dat UFO's werkelijk bestaan als bezoekers uit andere werelden. enz... enz... Dan zullen er velen moeten toegeven dat ze al die jaren fout waren. Grandioos fout dan nog. Volledig verkeerd eigenlijk.
Fred. |
|
|
|
|
|
#734 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wel een van de antwoorden is dat het ze niet lukt alles te onderdrukken, ten tweede marganaliseren ze het, dat is makkelijker, en ze hersenspoelen de mainstream -mensen zo dat ze er niet eens naar zoeken. Neem jezelf nu eens. In eerste instantie zeg je dat de wetenschap vrij is en niks verborgen is. Uit het lijstje blijkt het niet waar te zijn! En wat ga je dan doen? draaien! Je zou ook toe kunnen toegeven dat er dus idd zaken verborgen worden gehouden en dat de wetenschappelijk niet eerlijk en open is. Maar nee, daar is lef, eerlijkheid en integriteit voor nodig. |
|
|
|
|
|
|
#735 | |
|
Banneling
|
Citaat:
het wordt door onderzoeker hierin ook wel het rabbit hole genoemd. en het rabbit hole gaat heel erg diep. Zo is voor ons o.m. verborgen dat we multidimensionale wezens zijn , en niet alleen een fysiek wezen Laatst gewijzigd door Khwajagan : 15 juni 2010 om 08:44. |
|
|
|
|
|
|
#736 |
|
|
met dat verschil dat de werking van herceptin aangetoond is in gerandomiseerde klinische studies. Kwakzalvers kunnen dat niet voorleggen
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
#737 |
|
Banneling
|
It's a f*** DIEET van fruitsapkes en koffie in je R***
Laatst gewijzigd door Cdude : 15 juni 2010 om 09:08. |
|
|
|
|
|
#738 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#739 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#740 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Goed zo Fred, smijt alles maar op nen hoop. |