Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2010, 10:55   #461
elespeetje
Vreemdeling

elespeetje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
wat een bende linkse kakelende kiekens bij elkaar. Grimbergen spreekt de waarheid. Bij mijn grootmoeder zijn de kruisbeelden ook verwijderd. Dat moest want een ziekenhuis is een openbaar gebouw volgens de hatelijke islam. De islam de onverdraagzame religie bij uitstek. Laat alle christelijke symbolen verwijderen waar ze maar kunnen. Hun eigen symbolen zoals de schaamdoek komen in de plaats. Vlamingen zijn het kostbeu dat zie je wel aan de verkiezingsuitslag. Grimbergen heeft hier al 10 tal keer de bendevorming van links aangetoond. Dat kunnen de linkse kiekens niet verdragen. Ze haten het feit dat de islam hun knuffelpop aan de schandpaal komt. De islam wil niet samenleven met christelijke mensen. Volgelingen van de islam zijn xenofoob, onverdraagzaam, racistisch en discriminerend. De bestaande cultuur verdringen. De bende linkse onverdraagzamen, dat is jullie fout ! Openbare gebouwen ,waar men geen christelijke symbolen mag tonen, vertonen nu fel discriminerende schaamdoeken die men overal ziet zelfs achter loketten.

Links zal gestopt moeten worden !

Cho wat kun jij goed verwoorden wat anderen denken en willen

Het waren ook de christenen die beweerden dat de wicca`s in de duivel geloven terwijl zij die zelf lekker verzonnen hadden?

En euh nee this niet de schuld van `de linksen`. Je oogst wat je zaait, in jouw geval. Geweld bestrijdt je niet met geweld als dat jou nog niet was opgevallen...
elespeetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 11:09   #462
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elespeetje Bekijk bericht

Het waren ook de christenen die beweerden dat de wicca`s in de duivel geloven terwijl zij die zelf lekker verzonnen hadden?

En euh nee this niet de schuld van `de linksen`. Je oogst wat je zaait, in jouw geval. Geweld bestrijdt je niet met geweld als dat jou nog niet was opgevallen...
Rechts-radicaal:

Vreemdelingen buiten is rechts-radicaal, vreemdelingen uitbuiten is nog rechts-radicaler. Tweederangsburgers bestaan niet, deze discriminatie druist in tegen de wet op de mensenrechten.
Het vrijwillig of onvrijwillig importeren of exporteren van goedkope arbeidskrachten is de meest subtiele vorm van verdoken mensenhandel, deportatie of slavenhandel.
De economische dictators m.a.w de eigenaars van de vrije markt economie, het I.M.F en de G8 veroorzaken deze volkerenwandel, dit door de levenstandaard, valuta, lonen en koopkracht van volkeren bewust te laten verschillen, de wereldpolitiek moet meer inspraak krijgen in deze ondemocratische en dictatoriale organisaties.
Racisme past in de verdeel en heers politiek van deze economische dictators.
Een onafhankelijke economische wereldrechtbank moet deze dictators veroordelen en bestraffen, dit om economische wereldstabiliteit op lange termijn te verzekeren en volkeren wandel te stoppen.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 11:15   #463
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:

Het moslimgeweld wil je maar over je komen? Spreek voor jezelf. De islam en zijn opdringerigheid moet absoluut gestopt worden. Gelukkig verliezen de linkse politiekers terrein. Stel je voor als je die laat doen is het hier binnenkort mekka aan de schelde. Weet je wel hoe slecht moslimjongeren zich gedragen?

Laatst gewijzigd door NOEKIE : 15 juni 2010 om 11:22.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 11:27   #464
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
wat een bende linkse kakelende kiekens bij elkaar. Grimbergen spreekt de waarheid. Bij mijn grootmoeder zijn de kruisbeelden ook verwijderd. Dat moest want een ziekenhuis is een openbaar gebouw volgens de hatelijke islam. De islam de onverdraagzame religie bij uitstek. Laat alle christelijke symbolen verwijderen waar ze maar kunnen. Hun eigen symbolen zoals de schaamdoek komen in de plaats. Vlamingen zijn het kostbeu dat zie je wel aan de verkiezingsuitslag. Grimbergen heeft hier al 10 tal keer de bendevorming van links aangetoond. Dat kunnen de linkse kiekens niet verdragen. Ze haten het feit dat de islam hun knuffelpop aan de schandpaal komt. De islam wil niet samenleven met christelijke mensen. Volgelingen van de islam zijn xenofoob, onverdraagzaam, racistisch en discriminerend. De bestaande cultuur verdringen. De bende linkse onverdraagzamen, dat is jullie fout ! Openbare gebouwen ,waar men geen christelijke symbolen mag tonen, vertonen nu fel discriminerende schaamdoeken die men overal ziet zelfs achter loketten.

Links zal gestopt moeten worden !
Larie en apekool. Als een privé-ziekenhuis/rusthuis kruisbeelden verwijderd, dan doen ze dat op eigen initiatief en niet - zoals grimbergen hier onterecht beweerde - op basis van rechtspraak van de Raad van State. Als het om een openbaar ziekenhuis/rusthuis gaat, is het niet meer dan normaal dat die kruisbeelden verwijderd worden en dat heeft niets met de wensen van moslims te maken. Ik ben geen moslim en ik vind die kruisbeelden op openbare plaatsen ook ongepast. Dat betekent niet dat iemand geen kruisje aan een kettinkje mag dragen. Dat behoort tot de persoonlijke levenssfeer, net zoals het dragen van hoofddoekjes. Iets waarmee ik allerminst een probleem heb.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 11:29   #465
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja; dat begrijp ik als je het zo schrijft. Je hebt er wel lang over gedaan om deze uitleg te geven.

Neen hoor. Ik wil gerust toegeven dat er in alle bevolkingsgroepen racisten zijn. Dus ook bij Moslims; bij Marokkanen;....
Dat is meer dan jij kan toegeven. Jij kan blijkbaar niet toegeven dat er bij B&H en BBET ook racisten zitten.

Ja, normaal moet dit arrest terug te vinden zijn op de site van de raad van state http://www.raadvst-consetat.be/?page=caselaw&lang=nl
Maar daar is niks te vinden; en grimbergen weigert ook maar 1 bron te geven.

Neen; ik lees ook andere media; maar niet direct HLN of GVA.

Kan je daar een voorbeeld van geven?

Neen; ik heb uitdrukkelijk geschreven
"Maar als daar inderdaad racisme en geweld verkondigd werd vind ik dit even verwerpelijk als de verkondiging van racisme en geweld door BBET; B&H en consoorten."
http://forum.politics.be/showthread....14#post4785114

Jij daarentegen durft je niet uitspreken over het racisme bij B&H en BBET.
Het nieuwsblad zult u dan waarschijnlijk ook al niet lezen want daar kon u anders het artikel over het voorval in de shelter ook vinden. Wel toevallig dat zulke zaken die overvloeien van haat en racisme aan uw aandacht ontsnappen.

Nogmaals het is niet "maar als daar" maar wel degelijk.

Wat betreft me uitspreken over racisme, integenstelling tot u is er voor mij een groot zéér groot onderscheidt in wat men noemt racisme. Personen die staan te lullen en te wauwelen met een stuk in hun kl.... en staan mee te zingen op idiote teksten en het daar bij houden juist, daar zou men een vorm van racisme in kunnen vinden.

Maar, moesten deze personen zich nu verplaatsten naar een ander continent met andere cultuur, religie normen en waarden en daar van de toren gaan blazen dat de autochtonen bevolking daar leeft als varkens en apen, dat zij hun vlag daar willen plaatsen en de bevolking hun normen waarden en religie willen opdringen desnoods met geweld, wel dan kan men spreken van onvervalst racisme en haat tegen alles en iedereen dat hun ideologie, waarden normen en religie niet deelt. Maar artisjok doen deze sukkelaars dat nee, ze houden het bij hetgeen ik hierboven al heb vernoemd dit in tegenstelling grote tegenstelling tot hetgeen u en aanverwanten uitroepen als cultuurverrijkers.

Is het nu een allemaal een beetje duidelijk artisjok?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 11:41   #466
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
@Raf: Jij zou zo in een instelling kunnen gaan werken. Wat een engelengeduld voor diegenen die na 100 maal herhalen nog steeds niets van je post snappen XD

RESPECT
Is er hier al ergens iets honderdmaal herhaald zo ja, waar?

U bent waarschijnlijk afgaand op deze reactie ook zoiets dat iemand graag wat woordjes toeschrijft en er dan vanuit gaat dat men zich daar zonder rechtzetting bij neerlegt is het niet.

Oud 15 juni 2010, 11:47   #467
elespeetje
Vreemdeling

elespeetje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Is er hier al ergens iets honderdmaal herhaald zo ja, waar?

U bent waarschijnlijk afgaand op deze reactie ook zoiets dat iemand graag wat woordjes toeschrijft en er dan vanuit gaat dat men zich daar zonder rechtzetting bij neerlegt is het niet.

Hoeveel keer is hier nu gevraagd naar een linkje over dat arrest van state en over het toegeven dat dit niet op de site staat...

Of heb je nu na al die replies nog altijd niet gezien dat ze dit vragen?

Of een link
Of een toegeven dat grim fout zat.

Which one will it be make your choice
elespeetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 15:52   #468
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoeveel keer is hier nu gevraagd naar een linkje over dat arrest van state en over het toegeven dat dit niet op de site staat...

Of heb je nu na al die replies nog altijd niet gezien dat ze dit vragen?

Of een link
Of een toegeven dat grim fout zat.

Which one will it be make your choice
Indien men iets wil vragen over dit of dat, moet men dat vragen aan de juiste persoon en niet via een omweg, dit even voor de duidelijkheid.

Ik heb al die replies gezien en gelezen en wat zou hiervan de bedoeling zijn geweest laat eens even kijken, dat ik misschien een artisjok en een raf zou steunen in hun reactie's of ziet u een andere reden indien ja, dewelke?

Toegeven dat Grim fout zat, indien u hier deze topic al zolang aan het volgen bent zoals u wil voordoen uw weet wel, dan zou u ook waarschijnlijk al honderdmaal hebben kunnen lezen dat ik van een arrest hier of daar de kl.... weet en dus zeker niet kan toegeven of Grimbergen nu fout zat ja of nee.

Ik weet niet wat voor een persoon u bent en hoef het ook niet te weten maar, ik ga ervan uit dat men niemand kan/moet beschuldigen van verhalen/leugens te vertellen indien men er zelf niets van afweet. Dus voor de duidelijkheid, ik ben niet de persoon die een Grimbergen hier moet op wijzen. U weet wel, dit gezegt zijnde voor de 100ste keer.

Oud 15 juni 2010, 16:09   #469
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:

Dit is voor u toch geen probleem afgaande op uw reactie.

Wat erin de samenleving omgaat ontgaat u waarschijnlijk, het is wel duidelijk zéér duidelijk de fout van de slinkse door hun gepamper van hetgeen men noemt kansarme allochtonen jongeren. En wat betreft men oogst wat men zaait, correct hetgeen slinks heeft gezaaid mag de rest van de bevolking oogsten aan geweld, criminalitiet en zo nu en dan eens wat actie door straatterreur gebracht door de door hen gepamperde kansarme allochtoonse jongeren.

Wat betreft geweld bestrijdt men niet met geweld, hoe dan? Door misschien op voorhand al te gaan liggen en beginnen bloeden of, door zich naar de slachtbank te laten leiden als een bende schapen zou kunnen niet. Hoe ze met schapen moeten omgaan weten ze zéér goed zelfs hoe ze met laffe politici moeten omgaan.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 15 juni 2010 om 16:11.
Oud 15 juni 2010, 16:17   #470
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Larie en apekool. Als een privé-ziekenhuis/rusthuis kruisbeelden verwijderd, dan doen ze dat op eigen initiatief en niet - zoals grimbergen hier onterecht beweerde - op basis van rechtspraak van de Raad van State. Als het om een openbaar ziekenhuis/rusthuis gaat, is het niet meer dan normaal dat die kruisbeelden verwijderd worden en dat heeft niets met de wensen van moslims te maken. Ik ben geen moslim en ik vind die kruisbeelden op openbare plaatsen ook ongepast. Dat betekent niet dat iemand geen kruisje aan een kettinkje mag dragen. Dat behoort tot de persoonlijke levenssfeer, net zoals het dragen van hoofddoekjes. Iets waarmee ik allerminst een probleem heb.
Zou het dan ook niet simpel zijn raf indien u zich stoort aan een kruisbeeld, Christelijke instellingen te mijden?

Gaat u er dan ook mee akkoord dat in openbare gebouwen en bij tewerkstelling in openbare diensten geen plaats is voor het dragen van bv. een hoofdoek?

Oud 15 juni 2010, 16:22   #471
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou het dan ook niet simpel zijn raf indien u zich stoort aan een kruisbeeld, Christelijke instellingen te mijden?

Gaat u er dan ook mee akkoord dat in openbare gebouwen en bij tewerkstelling in openbare diensten geen plaats is voor het dragen van bv. een hoofdoek?
Ik vrees dat je eens moet leren lezen.
Ik ken veel allochtone Moslims die de post van Raf nochtans gemakkelijk zouden begrepen hebben. Waarom jij dan niet?
Oud 15 juni 2010, 19:47   #472
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het nieuwsblad zult u dan waarschijnlijk ook al niet lezen want daar kon u anders het artikel over het voorval in de shelter ook vinden. Wel toevallig dat zulke zaken die overvloeien van haat en racisme aan uw aandacht ontsnappen.

Nogmaals het is niet "maar als daar" maar wel degelijk.

Wat betreft me uitspreken over racisme, integenstelling tot u is er voor mij een groot zéér groot onderscheidt in wat men noemt racisme. Personen die staan te lullen en te wauwelen met een stuk in hun kl.... en staan mee te zingen op idiote teksten en het daar bij houden juist, daar zou men een vorm van racisme in kunnen vinden.

Maar, moesten deze personen zich nu verplaatsten naar een ander continent met andere cultuur, religie normen en waarden en daar van de toren gaan blazen dat de autochtonen bevolking daar leeft als varkens en apen, dat zij hun vlag daar willen plaatsen en de bevolking hun normen waarden en religie willen opdringen desnoods met geweld, wel dan kan men spreken van onvervalst racisme en haat tegen alles en iedereen dat hun ideologie, waarden normen en religie niet deelt. Maar artisjok doen deze sukkelaars dat nee, ze houden het bij hetgeen ik hierboven al heb vernoemd dit in tegenstelling grote tegenstelling tot hetgeen u en aanverwanten uitroepen als cultuurverrijkers.

Is het nu een allemaal een beetje duidelijk artisjok?
Ja; het is duidelijk; je durft je niet uitspreken over het racisme bij B&H en BBET.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 19:52   #473
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Artisjok : http://dai.ly/bMyqMU

Uw toekomst ligt in een sociaal isolement in uw eigen woning financieel en psychologisch afhankelijk van uw man , met een hijaab bij de hand voor als er vreemden langs komen..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 19:57   #474
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Je bent grappig; waar kan ik in Kortrijk terecht in een ziekenhuis waar geen kruisbeeld hangt in iedere kamer?
(hopelijk hebben ze die niet mee verhuisd naar de nieuwe site; maar ik betwijfel het)

Er is toch een verschil tussen een gebouw waar religieuze symbolen worden opgehangen; en een persoon die een religieus symbool draagt.
Oud 15 juni 2010, 19:58   #475
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Artisjok : http://dai.ly/bMyqMU

Uw toekomst ligt in een sociaal isolement in uw eigen woning financieel en psychologisch afhankelijk van uw man , met een hijaab bij de hand voor als er vreemden langs komen..
Neen; dat is mijn toekomst niet.
Toch bedankt voor je bezorgdheid.
Oud 15 juni 2010, 20:00   #476
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen; dat is mijn toekomst niet.
Toch bedankt voor je bezorgdheid.
Dat is toch wat een flink deel van uw 'beschermelingen' wenst te realiseren..

Maar u behoort dan ook tot een groepje die het 'probleem' niet wil nuanceren maar volledig ontkend en afstrijd...ofwel ben je een on genuanceerde moslimknuffelaar ofwel een forum trol..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 juni 2010 om 20:12.
Oud 15 juni 2010, 20:11   #477
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is toch wat een flink deel van uw 'beschermelingen' wenst te realiseren..
Wie bedoel je met mijn "beschermelingen"?

Enig idee wat BBET en consoorten wensen te realiseren? Betekent het dat dat je toekomst wordt?
Oud 15 juni 2010, 20:14   #478
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie bedoel je met mijn "beschermelingen"?

Enig idee wat BBET en consoorten wensen te realiseren? Betekent het dat dat je toekomst wordt?
Je leidt het debat steeds af naar iets anders...Nordin Talouil WIL hier een streng islamitische cultuur invoeren..punt uit..
Oud 15 juni 2010, 20:16   #479
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je leidt het debat steeds af naar iets anders...Nordin Talouil WIL hier een streng islamitische cultuur invoeren..punt uit..
Ja; en dan?
Zoals hier eerder werd duidelijk gemaakt; hij is/heeft geen meerderheid om dit in te voeren.
punt uit.
Oud 15 juni 2010, 20:21   #480
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja; en dan?
Zoals hier eerder werd duidelijk gemaakt; hij is/heeft geen meerderheid om dit in te voeren.
punt uit.
En de BBET heeft dan wel een grote aanhang in Vlaanderen zeker..
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be