![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Cho wat kun jij goed verwoorden wat anderen denken en willen ![]() Het waren ook de christenen die beweerden dat de wicca`s in de duivel geloven terwijl zij die zelf lekker verzonnen hadden? En euh nee this niet de schuld van `de linksen`. Je oogst wat je zaait, in jouw geval. Geweld bestrijdt je niet met geweld als dat jou nog niet was opgevallen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vreemdelingen buiten is rechts-radicaal, vreemdelingen uitbuiten is nog rechts-radicaler. Tweederangsburgers bestaan niet, deze discriminatie druist in tegen de wet op de mensenrechten. Het vrijwillig of onvrijwillig importeren of exporteren van goedkope arbeidskrachten is de meest subtiele vorm van verdoken mensenhandel, deportatie of slavenhandel. De economische dictators m.a.w de eigenaars van de vrije markt economie, het I.M.F en de G8 veroorzaken deze volkerenwandel, dit door de levenstandaard, valuta, lonen en koopkracht van volkeren bewust te laten verschillen, de wereldpolitiek moet meer inspraak krijgen in deze ondemocratische en dictatoriale organisaties. Racisme past in de verdeel en heers politiek van deze economische dictators. Een onafhankelijke economische wereldrechtbank moet deze dictators veroordelen en bestraffen, dit om economische wereldstabiliteit op lange termijn te verzekeren en volkeren wandel te stoppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door NOEKIE : 15 juni 2010 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nogmaals het is niet "maar als daar" maar wel degelijk. Wat betreft me uitspreken over racisme, integenstelling tot u is er voor mij een groot zéér groot onderscheidt in wat men noemt racisme. Personen die staan te lullen en te wauwelen met een stuk in hun kl.... en staan mee te zingen op idiote teksten en het daar bij houden juist, daar zou men een vorm van racisme in kunnen vinden. Maar, moesten deze personen zich nu verplaatsten naar een ander continent met andere cultuur, religie normen en waarden en daar van de toren gaan blazen dat de autochtonen bevolking daar leeft als varkens en apen, dat zij hun vlag daar willen plaatsen en de bevolking hun normen waarden en religie willen opdringen desnoods met geweld, wel dan kan men spreken van onvervalst racisme en haat tegen alles en iedereen dat hun ideologie, waarden normen en religie niet deelt. Maar artisjok doen deze sukkelaars dat nee, ze houden het bij hetgeen ik hierboven al heb vernoemd dit in tegenstelling grote tegenstelling tot hetgeen u en aanverwanten uitroepen als cultuurverrijkers. Is het nu een allemaal een beetje duidelijk artisjok?
![]() |
![]() |
#466 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() U bent waarschijnlijk afgaand op deze reactie ook zoiets dat iemand graag wat woordjes toeschrijft en er dan vanuit gaat dat men zich daar zonder rechtzetting bij neerlegt is het niet. ![]()
![]() |
![]() |
#467 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer is hier nu gevraagd naar een linkje over dat arrest van state en over het toegeven dat dit niet op de site staat... Of heb je nu na al die replies nog altijd niet gezien dat ze dit vragen? Of een link Of een toegeven dat grim fout zat. Which one will it be make your choice ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb al die replies gezien en gelezen en wat zou hiervan de bedoeling zijn geweest laat eens even kijken, dat ik misschien een artisjok en een raf zou steunen in hun reactie's of ziet u een andere reden indien ja, dewelke? Toegeven dat Grim fout zat, indien u hier deze topic al zolang aan het volgen bent zoals u wil voordoen uw weet wel, dan zou u ook waarschijnlijk al honderdmaal hebben kunnen lezen dat ik van een arrest hier of daar de kl.... weet en dus zeker niet kan toegeven of Grimbergen nu fout zat ja of nee. Ik weet niet wat voor een persoon u bent en hoef het ook niet te weten maar, ik ga ervan uit dat men niemand kan/moet beschuldigen van verhalen/leugens te vertellen indien men er zelf niets van afweet. Dus voor de duidelijkheid, ik ben niet de persoon die een Grimbergen hier moet op wijzen. U weet wel, dit gezegt zijnde voor de 100ste keer. ![]()
![]() |
![]() |
#469 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat erin de samenleving omgaat ontgaat u waarschijnlijk, het is wel duidelijk zéér duidelijk de fout van de slinkse door hun gepamper van hetgeen men noemt kansarme allochtonen jongeren. En wat betreft men oogst wat men zaait, correct hetgeen slinks heeft gezaaid mag de rest van de bevolking oogsten aan geweld, criminalitiet en zo nu en dan eens wat actie door straatterreur gebracht door de door hen gepamperde kansarme allochtoonse jongeren. Wat betreft geweld bestrijdt men niet met geweld, hoe dan? Door misschien op voorhand al te gaan liggen en beginnen bloeden of, door zich naar de slachtbank te laten leiden als een bende schapen zou kunnen niet. Hoe ze met schapen moeten omgaan weten ze zéér goed zelfs hoe ze met laffe politici moeten omgaan.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 15 juni 2010 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gaat u er dan ook mee akkoord dat in openbare gebouwen en bij tewerkstelling in openbare diensten geen plaats is voor het dragen van bv. een hoofdoek?
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken veel allochtone Moslims die de post van Raf nochtans gemakkelijk zouden begrepen hebben. Waarom jij dan niet? ![]()
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() Artisjok : http://dai.ly/bMyqMU
Uw toekomst ligt in een sociaal isolement in uw eigen woning financieel en psychologisch afhankelijk van uw man , met een hijaab bij de hand voor als er vreemden langs komen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(hopelijk hebben ze die niet mee verhuisd naar de nieuwe site; maar ik betwijfel het) Er is toch een verschil tussen een gebouw waar religieuze symbolen worden opgehangen; en een persoon die een religieus symbool draagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch bedankt voor je bezorgdheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar u behoort dan ook tot een groepje die het 'probleem' niet wil nuanceren maar volledig ontkend en afstrijd...ofwel ben je een on genuanceerde moslimknuffelaar ofwel een forum trol.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 juni 2010 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Banneling
|
![]() Je leidt het debat steeds af naar iets anders...Nordin Talouil WIL hier een streng islamitische cultuur invoeren..punt uit..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |