Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2009, 16:40   #441
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
klopt. Wie zou er zijn job op de helling hebben durven zetten door HVT met Asperger te bedelen en van daaruit aan te tonen dat hij niet volledig verantwoordelijk was voor zijn RACISTISCHE daden? Wie o wie durfde als verzachtende omstandigheid aantonen dat HVT zijn stoppen waren doorgeslagen, mede als gevolg van het feit dat hij constant gediscrimineerd en gepest werd door de allochtonen in zijn Antwerpse school, terwijl hij stante pede werd buitengegooid omdat hij het rookverbod had overtreden?

Wie o wie had dat ooit durven aanbrengen?

neenee, HVT was toerekeningsvatbaar en dat was allemaal de schuld van het VB die dat klimaat hebben geschapen;
juist.
Anders gezegd, je stelt de beoordeling van die gerchtspsychiaters in vraag.
Vanwaar die pretentie ?? Of kwam die beoordeling je gewoon slecht uit ???
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 16:45   #442
favoriet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kapitein Nemo Bekijk bericht
Suggesties?
Hamer en sikkel...
favoriet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 16:46   #443
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door favoriet Bekijk bericht
In uw onafhankelijk Vlaanderen zou ik ook graag een plaatsje krijgen want ik eet liever hier met gouden lepeltjes dan in de hemel.
In mijn onafhankelijk Vlaanderen zijn gouden lepeltjes ofwel museumstukken, ofwel exportproducten, maar zeker geen gebruiksvoorwerpen.

Wij staan daar boven: wij eten met een mes of met onze vingers, en alles wat vloeibaar is slurpen we gewoon op

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 16:52   #444
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Ja juist, moest Van temsche opgegroeid zijn tussen leden van het ALF zou hij ongetwijfeld mac donalds directeurs afgeknald hebben maar dat was hij niet. Hij groeide op in een VB millieu en knalde allochtonen af. Het VB heeft HVT niet gemaakt maar ze hebben hem wel een doelwit gegeven.

En het VB blijft dat eigenlijk doen zelfs na hun veroordeling, dixit annemans enkele dagen geleden toe hij alle migranten omschreef als "primitieven"
Straks word ik een Nieuwe Vlaamse Primitief (jawel, mèt hoofdletter), en daar ben ik fier op.

Ik kan al tekenen, nu nog binnen de lijntjes leren kleuren

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 18:47   #445
Niko Bellic
Lokaal Raadslid

Niko Bellic's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Moet dat dan weer met die archilelijke vlag?

Snappen jullie nu echt niet dat wanneer Vlaanderen een ander symbool als vlag zou kiezen, het VB die vlag dan ook direct gaat accepteren als zijnde het enige officiële symbool van Vlaanderen? Je kunt dan weer gaan lopen en het VB die vlag laten monopoliseren om vervolgens een potje te staan janken dat men die vlag associeert met het VB.
Niko Bellic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2009, 19:12   #446
De Zachte Anarchist
Burger

De Zachte Anarchist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik viel bijna van mijn stoel toen ik zonet in Ter Zake hoorde dat Annemans niet kon antwoorden op een basisvraag voor een nationalistisch partij. Wie of wat is een Vlaming ?

Het is nochtans heel simpel. Een Vlaming is iemand die een Vlaamse vader en moeder heeft, die bijgevolg blank is, die Nederlands spreekt, die hier onze Vlaamse normen en waarden volgt en die dan ook als dusdanig als Vlaming aanvaardt wordt in onze volksgemeenschap. Het etnische aspect speelt een grote rol bij het bepalen of iemand Vlaming is of niet. Daarna spelen culturele en religieuze en taal-aspecten ook een rol. Een rasecht Vlaams meisje die in een boerka over straat loopt of een Vlaming die zich uitdost als traditionele jood, die zal uiteraard niet als Vlaming erkend worden. Stel een Duits koppel komt hier wonen, de nakomelingen kunnen zullen snel tot de Vlaams volkgemeenschap worden gerekend. Echter hoe verder van Vlaanderen, hoe minder evident dat is. Een Congolese familie zal na vijf generaties nog steeds niet als Vlamingen beschouwd worden, gewoon omdat hun etnische kenmerken te ver afwijken van de Vlaamse, vnl de huidskleur. Pas op, die mensen zijn daarvoor niet minderwaardig, het gaat echter gewoon om de vraag wie we tot het eigen volk rekenen. Dat bepaald de volksgemeenschap eigenlijk voor een groot stuk.
Al een "sjans" dat intelligentie géén criterium is, of je kon ook inpakken.
Oud 15 juni 2010, 19:11   #447
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik viel bijna van mijn stoel toen ik zonet in Ter Zake hoorde dat Annemans niet kon antwoorden op een basisvraag voor een nationalistisch partij. Wie of wat is een Vlaming ?

Het is nochtans heel simpel. Een Vlaming is iemand die een Vlaamse vader en moeder heeft, die bijgevolg blank is, die Nederlands spreekt, die hier onze Vlaamse normen en waarden volgt en die dan ook als dusdanig als Vlaming aanvaardt wordt in onze volksgemeenschap. Het etnische aspect speelt een grote rol bij het bepalen of iemand Vlaming is of niet. Daarna spelen culturele en religieuze en taal-aspecten ook een rol. Een rasecht Vlaams meisje die in een boerka over straat loopt of een Vlaming die zich uitdost als traditionele jood, die zal uiteraard niet als Vlaming erkend worden. Stel een Duits koppel komt hier wonen, de nakomelingen kunnen zullen snel tot de Vlaams volkgemeenschap worden gerekend. Echter hoe verder van Vlaanderen, hoe minder evident dat is. Een Congolese familie zal na vijf generaties nog steeds niet als Vlamingen beschouwd worden, gewoon omdat hun etnische kenmerken te ver afwijken van de Vlaamse, vnl de huidskleur. Pas op, die mensen zijn daarvoor niet minderwaardig, het gaat echter gewoon om de vraag wie we tot het eigen volk rekenen. Dat bepaald de volksgemeenschap eigenlijk voor een groot stuk.
Kunnen Agnosten en Atheïsten ook Vlaming zijn? Indien nee, waarom niet?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 19:13   #448
Thomas VDB
Partijlid

Thomas VDB's schermafbeelding

Standaard

Voor mij zijn Congolezen die perfect geassimileerd zijn Vlamingen hoor.

Etnische afkomst speelt in mijn ogen geen rol.

Al blijven de wortels in het geval van Afrikanen altijd zichtbaar, maar dat is geen probleem, vind ik!
Thomas VDB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 19:18   #449
Schuppezot
Schepen

Schuppezot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Kunnen Agnosten en Atheïsten ook Vlaming zijn? Indien nee, waarom niet?
Natuurlijk. Dewinter en De Wever zijn dat.

Laatst gewijzigd door Schuppezot : 15 juni 2010 om 19:18.
Schuppezot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 19:59   #450
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En als Moslim?
Oud 15 juni 2010, 20:36   #451
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is nochtans heel simpel. Een Vlaming is iemand die een Vlaamse vader en moeder heeft, die bijgevolg blank is, die Nederlands spreekt, die hier onze Vlaamse normen en waarden volgt en die dan ook als dusdanig als Vlaming aanvaardt wordt in onze volksgemeenschap.

Allez gij.
Hoe bepaal je dan of die ouders Vlaming zijn?
.....
Als hun ouders Vlaming zijn.
....
M.a.w. er bestaan geen Vlamingen. Want de eerste Vlaming had ouders die niet beiden Vlaming waren. Tenzij Adam en Eva al Vlaming waren.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 20:41   #452
onnoembaar
Schepen

onnoembaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat een belachelijke racistische definitie...Als ik op vrijdag een keppeltje draag dan ben ik plots geen Vlaming meer?
Iedereen die zich Vlaming voelt en zich Vlaming noemt is er één.
onnoembaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 20:56   #453
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onnoembaar Bekijk bericht
Wat een belachelijke racistische definitie...Als ik op vrijdag een keppeltje draag dan ben ik plots geen Vlaming meer?
Iedereen die zich Vlaming voelt en zich Vlaming noemt is er één.
correctie :iedereen die vlaanderen op de eerste plaats stelt, mag zich vlaming noemen.

joodse fundi die andere staten (zoals de USA, Nederland en miss zelfs Vlaanderen via het beperkte infiltratie in het vb ) en nationalisten daarin misbruiken voor hun eigen joodse zionistische israelische belangen, zelfs ten koste van het belang van die staten (voorbeeld de USA) ZIJN HOEGENAAMD GEEN VLAMINGEN. zelfs geen klein beetje.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 21:00   #454
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze mensen zijn geen Vlaming. Net zomin de blanken in Zuid-Afrika geen (Zuid)Afrikanen zijn. Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen ? Dit gezegd zijnde met alle respect voor blanken of zwarten. Alle mensen zijn gelijkwaardig maar niet gelijk. Dat geld ook voor man en vrouw. Men wil ze nu zoveel mogelijk gelijk maken. Ik ben daar tegen. Laat een man nu eens een man zijn en een vrouw een vrouw. Dat geldt ook voor de verschillende volkeren, laat ieder volk nu eens leven op zijn eigen land, met hun eigen cultuur en religie.
Het Christendom is een Semitische religie uit het Midden-Oosten. Moet die dan ook uit Vlaanderen verdreven worden?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 21:35   #455
bgf324
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het Christendom is een Semitische religie uit het Midden-Oosten. Moet die dan ook uit Vlaanderen verdreven worden?
Het christendom zit verweven in de Vlaamse cultuur.
Oud 15 juni 2010, 21:53   #456
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Het christendom zit verweven in de Vlaamse cultuur.
En weet je ook wat de boodschap was van Christus? Was dat "Eigen volk eerst", of was dat iets anders?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 15 juni 2010 om 22:02.
Oud 15 juni 2010, 21:58   #457
abou Anis
Minister-President

Standaard

Bedankt, bgf324, om deze hoogst vermakelijke draad terug onder de aandacht te brengen.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 10:27   #458
onnoembaar
Schepen

onnoembaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
correctie :iedereen die vlaanderen op de eerste plaats stelt, mag zich vlaming noemen.

joodse fundi die andere staten (zoals de USA, Nederland en miss zelfs Vlaanderen via het beperkte infiltratie in het vb ) en nationalisten daarin misbruiken voor hun eigen joodse zionistische israelische belangen, zelfs ten koste van het belang van die staten (voorbeeld de USA) ZIJN HOEGENAAMD GEEN VLAMINGEN. zelfs geen klein beetje.
Ben je weer een beetje paranoïde? Israël heeft het VB niet nodig.Infiltratie...
Geen Jood haalt het in zijn hoofd om op een VB lijst te gaan staan...
En jij bepaalt echt niet wie er Vlaming mag zijn en wie niet.
Ik ben lekker Joods EN Vlaming en ik steun Israël, hou me maar eens tegen.
onnoembaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 12:06   #459
Schuppezot
Schepen

Schuppezot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En weet je ook wat de boodschap was van Christus? Was dat "Eigen volk eerst", of was dat iets anders?
"Bemin uw naaste gelijk uzelf." En wie zijn dat uw naasten? Inderdaad, uw eigen volk.

Dat is athans de redenering die Dewinter (die zelf niet gelooft) eens maakte in een interview in Knack en waarmee hij wilde aantonen dat het VB een christeijke partij is.

Maar ja, de bijbel is voor interpretatie vatbaar. Als ze willen, kunnen alle politieke partijen een link vinden tussen de bijbelse geschriften en de eigen ideologie ..
Oud 17 juni 2010, 19:14   #460
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schuppezot Bekijk bericht
"Bemin uw naaste gelijk uzelf." En wie zijn dat uw naasten? Inderdaad, uw eigen volk.

Dat is athans de redenering die Dewinter (die zelf niet gelooft) eens maakte in een interview in Knack en waarmee hij wilde aantonen dat het VB een christeijke partij is.
.

Wat een idioot!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be