![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar de oorsprong van alles is toch bekend. Allah heeft het allemaal geschapen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
#722 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Of voor de zoveelste maal zal ik de vraag stellen, wat heb jij al gelezen om iets PROBEREN te begrijpen? Right ... Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#723 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En nu dan snel een dansje om de regengoden te bezweren en daarna snel een kip de nek omdraaien om een voorspoedige groei van mijn grasperk af te smeken. |
|
|
|
|
|
|
#724 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#725 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Onuitstaanbare gast die Cdude. Heb hem al paar keer doorgegeven aan de moderators wegens beledigingen. Brengt niets inhoudelijks aan buiten schelden en in het belachelijke trekken.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! www.swingstar.eu |
|
|
|
|
|
|
#726 | |
|
Banneling
|
Citaat:
die moderators zijn dus ook gek. |
|
|
|
|
|
|
#727 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#728 |
|
Banneling
|
maak je geen zorgen , er zullen er meer volgen.
|
|
|
|
|
|
#729 |
|
Europees Commissaris
|
Zeg jongens (kwajagan, DQS, Fred, Arjan,...), niemand verbiedt u uw eigen (nieuwe) wetenschap "op te richten" he. Ik denk echter dat het ondertussen duidelijk is dat je op dit forum niet veel nieuwe aanhangers zal vinden, dus misschien moeten jullie ergens anders gaan vissen want hier zitten precies toch vooral aanhangers van de oude wetenschap...; of willen jullie ons "bekeren"? (+/- zoals missionarissen).
|
|
|
#730 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iemand bekeren is een illusie , dat kan niet. Wel verbaas ik me er over hoe veel van die types gesloten zijn en enorm veel vooroordelen zitten. |
|
|
|
|
|
|
#731 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#732 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#733 |
|
Europees Commissaris
|
Deze wil ik u toch niet onthouden Khwajagan (hij staat toch nog altijd op je negeerlijst he?)
|
|
|
#734 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#735 |
|
Banneling
|
ha ha ha ha Vuursteenje!
wel wel wel, ze kletst weer onzin! |
|
|
|
|
|
#736 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#737 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#738 |
|
Banneling
|
zou kunnen, maar de meeste meenstreem onzin die ze spuien ken ik al wel.
Ik heb ooit aan 'hun'kant gestaan. Echter, mijns insziens klopt dat dus niet en de discussie methoden zijn meestal zwaar beneden peil. Meer wil ik er niet over kwijt. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 16 juni 2010 om 10:09. |
|
|
|
|
|
#739 |
|
Europees Commissaris
|
welja, de post van cdude die je niet kan zien (want staat op je negeerlijst) maar wel kan zien als ik em quote (ja toch he?)
|
|
|
#740 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die niet vastzit aan zijn wereldbeeld zou dan tenminste zijn eigen stellingen eens aan een kritisch onderzoek onderwerpen. Citaat:
Ja, dat is inderdaad zwaar beneden peil.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 juni 2010 om 10:13. |
||
|
|
|