![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Vreemdeling
|
Verdorie, ik kreeg server error, 't stond er toch op blijkbaar.
Ik lijk te spammen met weer dubbelpost. Laatst gewijzigd door nijltjetweety : 18 juni 2010 om 05:43. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Vreemdeling
|
Jamaar dat vind ik iets anders.
Bij felle regen kan je zonder kap waterblind worden door regen in je gezicht. Je kan moeilijk een fietsverbod instellen he. Bovendien rijd je ook niet zo snel iemand dood met de fiets. En als zwakke weggebruiker heb je sinds wet Dehaene toch altijd voorrang. (stomme wet want dat word misbruikt in de stad, maar degene die ze afschaft heeft bij het eerste ongeval boter op het hooft natuurlijk). @Wisord Waarom een motorhelm, gsm enzoverder wel, en een boerka geen verbod? |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Omdat de zwakke weggebruiker niemand doodrijdt mag zijn/haar zicht belemmerd zijn? De fietser heeft helemaal niet altijd voorrang. Die nieuwe wet stelt dat de verzekering van de "sterke weggebruiker" in de eerste plaats moet tussenkomen; in afwachting van een uitspraak. Dat betekent niet dat de fietser altijd in het gelijk wordt gesteld. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Staatssecretaris
|
Slightly off :spaghetti eten in een boerka is niet evident.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Een sterke weggebruiker moet altijd voorrang geven aan een minder sterke. Een auto aan een motor, een motor aan een fietser, een fietser aan een voetganger (dit laatste weten ook maar weinig mensen). Bij jou is voorrang hebben gelijk aan in zijn recht zijn. En daar zit precies het probleem. Vele fietsers, vooral jongeren denken dat, dus nemen ze ook hun voorrang wanneer het niet gepast is. In dat opzicht is wet dehaene wat misleidend zonder een degelijke verkeersopvoeding van onze jeugd. PS: over die fietser zie ik een vergelijk van bij de automobilist. De gordel is verplicht, maar om te parkeren etc mag je hem los doen in functie van de veiligheid. De fietser mag van mij gerust zijn kap opzetten als deze het water uit zijn ogen houd zodat hij op dat moment MINDER SLECHT ziet. Of dit laatste in de verkeersregels staat weet ik niet, maar als je even logisch nadenkt......... Gewoon een kwestie van je gezond verstand gebruiken. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mij ging het net over eender welk aspect dat hinder kan opleveren... en hieronder stel je : Citaat:
Wat is jouw probleem dan ? Citaat:
zie dat ene plaatje ...dat was toch een hoofddoek ? had ik al eens gezegd trouwens bepaalde kapsels ! ![]() had ik ook al eens gezegd Laatst gewijzigd door praha : 18 juni 2010 om 17:12. |
|||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook al zoiets.... maar 't nu effe over autorijden.
Bij zoiets zou je dan nog moeten beschouwen of het dragen van zo'n kap bij zeer zware neerslag misschien beter is .... zonder die kap zie je dan weer geen hand voor je ogen wegens de gel die uitloopt in je ogen |
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het verkeersreglement geldt ook voor hen. Als je zonder achterlicht in het donker rijdt en een agent merkt dat vlieg je toch ook op de bon ? |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar allez waar haalt ge datte ? Er is wel zoiets als je een openbare weg zondermeer hebt dat die dan 1. plaats moet kunnen bieden aan voetgangers 2. fietsers 3. etc En dat vertaalt zich tegenwoordig ( in steden ) naar extreem fysieke realiteit inzake indeling Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#115 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 18 juni 2010 om 17:42. |
||
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Jep, dat is de niqaab (de ogen zijn nog zichtbaar).
|
|
|
|
|
#117 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik hoop dat jij niet deelneemt aan het verkeer. Citaat:
Ik dacht dat je dit bedoelde met die wet Dehaene. Citaat: