![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vraag, wat is jouw doel, blijf je maar herhalen. Ik was zo vriendelijk om op die persoonlijke vraag van jou (dus off-topic) te antwoorden in mijn post 89 en 95 en 106. Jij hebt één van mijn antwoorden geciteerd in post 101. Verder kan ik momenteel niets voor je doen. Sterkte Porpo! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén met toetsen die niet blijven hangen. Wat denken jullie???????????????????????????????? Shit))))))))))))))))))) Het mijne begint ook al ((((((((((((((((((((((( |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je mag de evolutietheorie van mij best bestrijden, maar doe dat dan met redelijke argumenten en niet met de zogenaamde 'spitsvondigheid' waarmee deze topic is gestart (De leer van Darwin is een cirkelredenering). Als Eno2 honderdvijftig jaar na De Origin of Species op deze goedkope wijze de leer van Darwin belachelijk wil maken dan moet hij toch wel erg naïef zijn ofwel een onverbeterlijke flauwe grappenmaker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() Betekent? Betekent wat? Zou er ooit iets iets betekenen voor iemand die niets begrijpt, die niet kan discussiëren, die niet wil discussiëren, die geïndoctrineerd is, die niet voor kritiek open staat en die met """een bepaalde gesprekstechniek""" (((((zieltjes))))) probeert """""te winnen"""""? Hoe is dat nu mogelijk? Waarom een betekenis uitleggen?
De vraag is duidelijk: wat is de bedoeling van jouw reacties? Wat moet je en wat is jouw doel? Is dat soms veel gevraagd? !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok, wel we zijn akkoord dat de evolutietheorie een theorie is! Net als de Big bang theorie etc. Het zijn theorien en geen feiten, Dat is dus duidelijk. Ik ben het niet met je eens dat je zegt dat hij het na 150 jaar niet belachelijk mag maken! Lengte is geen aanwijzing voor de 'waarheid'. Ik vind de evolutieleer ook belachelijk en idioot. Maar ik ben weer geen creationist. Ik denk namelijk dat de evolutieleer bewust is opgezet om ons weg te houden van de spirituele kant en om ons te laten 'zinken' in de materie. Lees eens het boek van Ian Taylor: In the Minds of Men: Darwin and the New World Order. Daarin wordt duidelijk uitgelegd hoe en waarom de evolutieleer is opgezet. Wat mischien ook wel interessant is om te weten is dat de evolutieleer door hogere graad vrijmetselaars is opgezet om zo een doctrine van de vrijmetselaars op een subtiele manier in de 'wetenschap' te loodsen. M.a.w evolutie is een bedekte doctrine uit de vrijmetselaarij. Zo als heel veel in deze maatschapij in handen is van om de vrijmetselaarij. Er is dus niks wetenschappelijks aan de evolutie, en moet je eens kijken wat er gebeurt als je de evolutie aanvalt! De reacties zijn geen normale wetenschappelijke reacties. Nee, over het algemeen zijn het fanatieke geloofsreacties. Er heerst een taboe over het kritiek hebben op de evolutieleer. Wel dat is veelzeggend. Wat als men er eenmaal over na gaat denken blijft er weinig over van die evolutietheorie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarop reageer jij met gescheld, beledigingen en de negeerlijst. Dat, Khwajagan, lijkt sterk op een fanatieke geloofsreactie. Citaat:
Ik herhaal je mijn voorstel van gisteren: Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 juni 2010 om 07:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoop voor haar wel dat ze genoeg betaald krijgt. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 21 juni 2010 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een veel groter taboe is aanvaarden dat religie oplichterij is en het ook als dusdanig behandelen.
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen is het geen alleenzaligmakend paradigma en de wetenschappelijke waarde ervan is niet gelijk aan de paradigma's van de natuurwetenschap. Er zijn t eveel veel ontbrkende links en de evolutie staat te dikwijls stil. Ik neem de link van Bovenbuur nog wel eens door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
hmm Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 21 juni 2010 om 09:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard moet men iets niet twintig keer onderzoeken eer men het afwijst. De "argumenten" die jij brengt werden al zo vaak weerlegd dat het weinig zin heeft ze nog eens te onderzoeken. Bovendien is het natuurlijk vrij hypocriet om hier anderen de les te spellen over "alles onderzoeken", terwijl net jij nooit op tegenargumenten ingaat, en iedereen die je niet aankan beledigt en op negeer zet. ![]() Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 21 juni 2010 om 10:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een biotoop dat verandert kan een "afwijkende" mutatie een voordeel geven. In een stabiele omgeving hoeft een soort niet te veranderen en zal die "afwijking" dus niet komen te overheersen(zie bv. krokodillen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze een beetje hernieuwde evolutiekracht hebben, transformeren ze zichzelf beter in e-coli om de mens te overleven als predator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
E-coli bestaat al dus die niche is reeds gevuld. Nog andere argumenten? (en waarom die E-coli vergelijking? ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 21 juni 2010 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarbij ik de vrijheid nam uw computer als voorbeeld van wetenschapsresultaat te gebruiken. Wees blij dat ik je huisdokter niet als voorbeeld nam. |
|
![]() |
![]() |