![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Staatssecretaris
|
Dat was de vraag niet.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Denmark Alarmed at last week's police statistics, which revealed that in 68% of all rapes committed this year the perpetrator was from an ethnic minority, leading Muslim organisations have now formed an alliance to fight the ever-growing problem of young second and third-generation immigrants involved in rape cases against young Danish girls." Dit stond net boven de tekst over Noorwegen die u aanhaalt, maar ik geloof u natuurlijk als u zegt dat u dit even over het hoofd had gezien. Als de belangrijkste moslim-organisaties het probleem erkennen, waarom u dan niet?
|
|
|
|
#344 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Belangrijkste wil zeggen dat er belangrijke en belangrijkere moslim-organisaties zijn. Wat zijn de belangrijke, belangrijkere en belangrijkste moslim-organisaties dan? En wat bedoelen ze daar met 'moslimjongeren'? Irakezen, Iraniërs of Somaliërs?, Waarom zijn die per definitie 'moslims'? En wat is de relevantie van het vermelden van de religie in het nieuws in dit geval? |
|
|
|
|
|
|
#345 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind het spijtig dat in de tekst van 2005 op de blog er geen bron staat. Het is dus nogal duister wat "last week's police statistics" werkelijk vertelden. Citaat:
Welk probleem erken ik niet? http://forum.politics.be/showthread....07#post4782807 |
||
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De tekst heb ik uit Carnivore's post, maar hier is de link er naar toe : http://fjordman.blogspot.com/2005/02...weden-and.html
|
|
|
|
#347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Quote Artisjok post 337 Bedoel je deze tekst? "Norway Rape charges in the capital are spiraling upwards, 40 percent higher from 1999 to 2000 and up 13 percent so far this year. Police Inspector Gunnar Larsen of Oslo's Vice, Robbery and Violent crime division says the statistics are surprising - the rising number of rape cases and the link to ethnic background are both clear trends....While 65 percent of those charged with rape are classed as coming from a non-western background, this segment makes up only 14.3 percent of Oslo's population. Norwegian women were the victims in 80 percent of the cases," Ik lees dat in Oslo 65% van hen die aangeklaagd worden voor verkrachting een niet-westerse achtergrond hebben. En wat lees jij? 70% van de verkrachtingen worden gepleegd door Moslims. Unquote En mijn antwoord was dat u slechts op één voorbeeld van Carnivore antwoordt en de anderen, ten bewijze waarvan ik dan weer een voorbeeld gaf, over het hoofd zag. Kunt u volgen?
|
|
|
|
#348 |
|
Minister-President
|
Zweedse blondines verven haar donker uit angst voor verkrachting
(citaat) Risico De reden is dat de blondines vinden dat ze te veel opvallen in een aantal buurten waar mensen van Zweedse origine nog maar zo'n 20 procent van de totale bevolking uitmaken. Een 'te Scandinavisch' uiterlijk zou het risico op aanrandingen vergroten. De meisjes hopen door neutrale kledij en donkerder haar aan de aandacht van potentiële verkrachters te ontsnappen. Vaak gaat het om moslimjongeren die blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rachting.dhtml Ongelooflijk hypocriet is men in de islam, want een kort rokje zou niet uitlokken dan volgens Marcouch? ’Hard ingrijpen tegen antisemiet’ door Richard van de Crommert AMSTERDAM - Rabbijn Lody van de Kamp en Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch (PvdA) vinden dat er snel iets moet gebeuren om antisemitisme in Nederland te stoppen. De afgelopen weken heeft antisemitisme in ons land een enorme vlucht genomen. De politie is er tot nu toe niet in geslaagd een dader te pakken. „Er moet lik-op-stukbeleid komen”, eist Van de Kamp. In Amsterdam-West bezoeken joden uit angst tegenwoordig een onherkenbaar gemaakte synagoge. Een sabbatviering in Weesp werd vorige week na melding van een dreiging afgelast. „Het is gewoon verschrikkelijk”, stelt Ahmed Marcouch (PvdA) na verschillende incidenten van antisemitisme. „Zolang je niemand te pakken krijgt, stel je ook niet de norm. Dat is wat moet gebeuren. We moeten daadkrachtig ingrijpen. Keihard! Ik ben ervan overtuigd dat het dan ophoudt.” Vorige week pleitte de politicus al voor het inzetten van lokjoden: agenten met een keppeltje op. „Als je op die manier de daders van de intimidaties te pakken krijgt, is het wat mij betreft knippen en scheren.” Gisteren, in een tv-uitzending van de Joodse Omroep, kreeg rabbijn Lody van de Kamp een Hitlergroet van Marokkaanse jongeren in Amsterdam. Dat werd gefilmd met een verborgen camera. Maar het is tegenwoordig schering en inslag, zegt de rabbijn. „De afgelopen decennia werd het in extremistische kringen ook wel gedaan, maar tegenwoordig gebeurt het gewoon op straat. Dagelijks. Het heeft iets heel intimiderends.” „Er is geen gêne meer”, constateert Marcouch. Amsterdamse joden durven nauwelijks nog met keppeltjes de straat op. De kans dat ze uitgescholden worden, is de laatste maanden schrikbarend toegenomen. Marcouch: „Dat je met een keppeltje op geweld uitlokt, vind ik een perverse gedachte. Met een kort rokje lok je ook geen aanranding uit.” http://www.telegraaf.nl/binnenland/7...__.html?p=19,2 Of hij is geen orthodoxe meer of doet aan "taqija" de bekende misleidingstechniek. Ons naar de mond praten maar ondertussen. Ook zijn opkomen voor de Joden is schijn. Een moslim die Joden verdedigd is geen moslim meer of een ongelooflijke slijmbal. Nu snap ik waarom de islam zo tegen Wilders tekeer gaat. Hij moet maar eens nodig zijn haar verven...
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 21 juni 2010 om 10:27. |
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"Luister, als 70% van de verkrachtingen door moslims gepleegd worden terwijl ze 14% van de bevolking uitmaken, als 80% van de slachtoffers behoren tot het overige 86% deel van de bevolking. Dan is het duidelijk. " Van alle teksten die hij copy/paste komt nergens "70%" voor; "14%" wel; dus vroeg ik hem of hij dat bedoelde. Mag ik nu nog weten welk probleem ik niet erken? http://forum.politics.be/showthread....07#post4782807 |
|
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Rel...fer-ligt.dhtml |
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ook op dat blogje staat er geen info over de belangrijke, belangrijkere en belangrijkste moslim-organisaties. Er staat ook niets over de rest van mijn vragen. Laatst gewijzigd door porpo : 21 juni 2010 om 17:03. |
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Women still held to blame for rape Laatst gewijzigd door porpo : 21 juni 2010 om 17:07. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Links naar kranten, het Vlaams Parlement, blogspots, als het tegen uw mening is wordt het afgedaan als een onbenulligheid, een onwaarheid enzovoort.
|
|
|
|
#357 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Jij moet een betrouwbare neutrale bron halen. Jij moet zeggen wie ze in Scandinavië met 'moslim' bedoelen en waarom ze per definitie 'moslims' zijn, en jij moet zeggen wat de relevantie is van het vermelden van religie in het nieuws in dit geval. Ik moet niets. Wie beweert, bewijst. Mijn reactie op dat probleem is duidelijk, het probleem ligt in de handen van het bestuur. Voor niet-moslims, in niet-islamitische staat, ben ik voorstander van levenslang gevangenisstraf voor verkrachters, of tenminste een zeer zware straf als het slachtoffer ook verantwoordelijk is zoals die Britse vrouwen zeggen. Voor moslims, in sharia-staat, doodstraf met stenigen of kruisigen of beide. Laatst gewijzigd door porpo : 21 juni 2010 om 17:39. |
|
|
|
|
|
|
#358 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik geef dit als reactie op de post van stropke die doet alsof voor 1 bepaalde bevolkingsgroep geldt "Zozo dus blond haar lokt uit"; terwijl een gelijkaardige uitlokking gezien wordt door de helft van de vrouwen. Je hebt toevallig niet iets inhoudelijks te vertellen hierover? Citaat:
Neen, dus. Verder mag je je ook onthouden van je laag bij de grondse beschuldigingen. Ik vroeg je dit eerder al. http://forum.politics.be/showthread....07#post4782807 Kan je me terloops eventueel vertellen welk probleem ik niet erken? |
||
|
|
|
|
|
#359 |
|
Banneling
|
|
|