![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet bij Filipeke & Co zijn, misschien wel in Namibië. |
|
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er toch vrij zeker van dat azert tijdens zijn rondreis door Tsjechië én Slowakije o.a. op de trein heel wat mensen heeft ontmoet die hem er op hebben gewezen dat VL + WAL maar beter samen BE blijven want anders BXL én De Rode Duivels kwijt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#164 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() fonne, zijn er objectievere bronnen? (splits.be doet als domeinnaam al vermoeden dat zij die informatie aanbieden met een doel, dan heb ik liever een wikipedia-artikel (ja, dat lees je goed ![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister
|
![]() Helaas, azert heeft niks anders in de aanbieding!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zit wel degelijk goed bij de NVA. Dank je. Op vlak van staatshervorming e.d.m. ben ik misschien iets te hard in de richting van liefst onafhankelijkheid deze namiddag nog; maar ik leg me graag neer bij de strategie en het standpunt van de partij (stap voor stap, democratisch, legalistisch ...) bla bla ... in mijn eigen woorden: af en toe moet ik mijn hart even stil leggen ten voordele van mijn verstand ... Op vlak van sociale bescherming e.d.m. behoor ik wellicht tot de 'linkse vleugel' van de partij. Maar lang niet zo bietekwieterig als den Bleiter natuurlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier staat niets in over die petities maar wel dat de Vlaamse steden hulp vroegen aan de koning http://www.brusselsjournal.com/node/97 Hier staat wel iets over die petities http://www.splits.be/index.php?p=19&id=2 Laatst gewijzigd door fox : 22 juni 2010 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de redelijk wat Tsjechen en Slovaken die ik al ben tegengekomen heb ik alvast nog geen "spijt" gezien of gehoord.
En ik zou graag wel eens een concreet citaat of bron willen van de KUL of UCL zelf. |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Kortrijk - De Graafschap zal veel volk trekken.
|
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen kat in Nederland weet wat GBA is.
|
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
zouden er dan maar 3 VL clubs mogen meedoen? |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het jaar ervoor hebben ze zich net kunnen redden en het jaar daarvoor zaten ze in 2e klasse. 1 uitschieter zal daar niets aan veranderen. Structureel is KVK een 2e klasser in een VL-NL competitie, maar dat weet u natuurlijk zelf ook wel. U doet zoals gewoonlijk weer onnozel over dingen waar het zelfs niet eens hoeft over te gaan.
|
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
In VL kijkt men misschien nog met bewondering op naar Ajax, Feyenoord of PSV. Maar voor de doornsee Nederlander zeggen Club Brugge, Anderlecht of Standard niet meer dan pakweg Lille (Rijsel), Zürich of AS Bari. |
|
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
http://users.telenet.be/leobelgicus/...entvoetbal.pdf ps: er mag ook in het nederlandse betaald voetbal is gekuisd worden hoor. enkele eredivisie-clubs en vele eerste divisie-clubs zitten met zware schulden. vervang deze door gezonde vlaamse clubs en je hebt dan een financieel gezonde betaald voetbal-competitie die sportief en commercieel aantrekkelijker zal zijn dan de huidige betaald voetbal-competitie maw een win-win-situatie. Laatst gewijzigd door Shadowke : 22 juni 2010 om 17:44. |
|
![]() |