![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=26enkCzkJHQ hoe koelen ze dat ding trouwens, ... (Die PS3) ik moest voor 15 Dreamboxen met harddisk al airco laten installeren om te voorkomen dat ze continue vastlopen. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 22 juni 2010 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 22 juni 2010 om 11:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er heeft trouwens ook lang een export ban bestaan op de PS2, de beeldchip die daar in gebruikt werd, was dezelfde of even krachtig als die die in Tomahawk cruise raketten zat. (die beestjes gebruiken video om hun doel te identificeren in combinatie met GPS. )
De Amerikanen waren als de dood dat die boxen in handen kwamen van de axes of evil om daar dan de chips uit te recupereren.... Er is zo nog software en hardware waarbij een streng uitvoerverbod gold naar landen als Irak bvb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sonny doet dat om zijn product te beschermen,... Apple zit wat dat betreft trouwens nu met hetzelfde probleem. hun mac os x kan op sommige netbooks draaien,... horror o horror...
Je betaald dus voor een Acer en je zet daar dan gewoon Mac OS X op... Niet alles werkt even goed, maar het kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OSX draait op elke Intel. Logisch, ze gebruiken ze zelf ![]() AMD trouwens ook (EFI) http://www.hackint0sh.org/ http://en.wikipedia.org/wiki/OSx86 Laatst gewijzigd door Cdude : 22 juni 2010 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eers paar duizend aan je leger verpatsen en dan die functie weghalen. Ze zuller niet mee lachen daar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als ge er een paar duizend met ne keer besteld, durven ze wel eens flexibel zijn... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus uw newton zal wel op elke PC draaien, (dat hebben we jaren geleden al geprobeerd... ) maar daarom draait uw grafische shell er nog niet op. Ik meen me te herinneren dat op die kleine netbooks zowat alles werkte, behalve een of ander probleem met de webcam. bvb. Dat is trouwens het eeuwige probleem met linux distributies, zit uw driver er niet tussen, deeeeud pech gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De update VERMINDERT dus de functionaliteit van een verkocht toestel. Volgens mij is dat illegaal en ik ben niet alleen Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 22 juni 2010 om 12:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vb: Pinnacle videokaarten. Op een bepaald moment brengen ze een kaart op de markt met standaard hardware mpeg2 encorder. Ook de software was voorzien om die hardware aan te spreken. Het jaar nadien brengen ze een updatepatch uit, waardoor de hardware mpeg2 encorder niet meer werkt. Je kon wel de software functie om dat stuk hardware aan te spreken afzonderlijk kopen. Laatst gewijzigd door giserke : 22 juni 2010 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Laat je zoon zelf hardware uitzoeken...." Ook hier geldt, als je van plan bent OSX te draaien, zoek je eerst uit of dit ondersteund wordt. Werkt perfect op de MSI Wind ![]() So what als de cam niet werkt? Je hebt een free mac ![]() ![]() Dat is het voordeel van het internet. Het nadeel is dat iedereen denkt "pro" te zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Over software kopen gesproken, ik heb net een gratis, legale versie van W7 professional x64 op de kop kunnen tikken
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(mijn zijn ook legaal , volgens MS ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 22 juni 2010 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Awel, de meeste hogescholen en universiteiten in Vlaanderen voorzien dat voor studenten, docenten en personeel. Weinig mensen zijn daar echter van op de hoogte.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest ik vroeger 65€ voor dokken maar heb nu alles legaal gratis. Alé, baas betaalt. ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 22 juni 2010 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |