![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Haar 2 collega's hier geloven in geesten dus ze is in goed gezelschap ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 23 juni 2010 om 13:01. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik heb er een paar bij Vredeseilanden gevonden. Die zich dus verdedigden tegen dat boek van Thierry Debels. De salarissen van het 'management' zweven daar bruto rond de 4500 euro. Over de extra voordelen (auto, woonst, onkostenvergoedingen etc) wordt in alle talen gezwegen .En ik zwijg nog over de bakshish die de hele zaak de politieke toer op heeft gestuurd. Die ngo's zijn een godverdomd schandaal in onze samenleving. Werkgelegenheid scheppen op de rug van de lijdende mensheid. Overigens zijn ze niet de enigen die dat doen. Maar het is én blijft wat dat me doet kotsen. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Aangezien een oil CEO een paar miljoen verdient, is je stelling dus bewezen donkey manure |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Minister
|
Ik heb het niet over een CEO, ik heb het over kaderpersoneel! =alsof er in Belgie
geen honderden ex-managers , gepensionneerd rondlopen die een en ander best gratis zouden willen doen, gewoon al omwille van de menselijke contacten . Trouwens, leg me eens uit waarom we masters en 'licentiaten' nodig hebben en dus betalen om een en ander in goede banen leiden?Het betreft hier geen privé ondernemingen die winst horen te maken, wat er ook gebeure. |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kom met cijfers op de proppen. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Minister
|
Kom jij maar eens met cijfers voor de proppen.
En misschien kun je ons meteen laten weten met welke centen boycot acties, snoepreisjes etc naar het middenoosten en dergelijke worden gefinanceerd. Dit alles terwijl ze in diep donker zwart Afrika creperen. En het met onze afgedankte en verjaarde medicijnen moeten stellen. Al die ngo's zijn een Grote, G-d verdomde schande. Waar zaten ze toen een zeventienjarig meisje in Iran opgehangen werd voor...niets? Waar zaten ze toen de Afghanen crepeerden van honger en kou? Waar zaten ze toen Saddam ik weet niet hoeveel Kurden gewoon vergaste? Of toen Syrie ook iets dergelijks deed? En wie betaalt ze om een politiek standpunt in te nemen? Iedereen weet nu ondertussen wel dat ze 1. verre van neutraal zijn en 2. mensen in dienst hebben die nergens anders aan de bak geraken. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister
|
Pax Christi werkt trouwens, zoals we allemaal weten, voor de orthodokse aartsbisschop
en vijand van Israel daar. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Minister
|
en speciaal voou jou, Pelgrim. Was dat geen madam van Pax Christi die ooit en public
geroepen heeft dat de zelfmoordaanslagen in Israel (om te zwijgen over de oude mensen die aan de Sedertafel werden neergekogeld) niets meer dan een fait divers waren vergeleken met de ellende v an de Palestijnen (wélke echte ellende eigenlijk?) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kom jij zelf maar eens met cijfers op de proppen. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Of zijn de basisprincipes van de democratische rechtstaat niet geldig als ze niet in jouw kraam passen? Je uit veel beschuldigingen maar je hebt vooralsnog GEEN ENKEL substantieel bewijs geleverd. In eender welke rechtzaal (behalve die waar jij dictator bent) zou je vierkant uitgelachen worden.
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Graag dus bewijzen ook voor deze achterlijke opmerking. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
Die zijn slecht bezig dan, gezien de situatie ginder...
Laatst gewijzigd door den dinges : 23 juni 2010 om 14:48. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
|
|