![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan moet je veel zaken splitsen. Peeters en Demotte vragen dat trouwens.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En nee, de "echte" elite, die waar dus al het geld zit spreekt geen woord nederlands. Noem het de Franstalige belgische adel, Albert Frere en ander nieuw rijk gevolg, GEEN WOORD NEDERLANDS |
|
![]() |
![]() |
#264 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) als er al ooit een Romein in Brussel geweest is, dan was dat net zo goed een bezetter, als de Franstaligen van vandaag.
2) bij mijn weten heeft er echter nooit een Romein voet gezet op de Vlaamse grond van Brussel. En wel om deze reden: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkies je, na een voorlopig status quo, een volgende verkiezingsuitslag die heeel duidelijk, ongenuanceerd duidelijk, pijnlijk want ietsje te nefast duidelijk, een overkill aan duidelijkheid, zal zijn ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#269 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is je probleem? Een beetje gaan moddergooien omdat je geen relevante tegenargumentatie hebt? Omdat hetgeen E. Donckier schrijft niet past in het sprookje dat de Falminganten ons willen doen geloven? Wat heeft de inhoud van zijn artikel te maken met het feit of hij al of niet van (verarmde) adelijke afkomst is?
|
![]() |
![]() |
#270 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wie praat er nu over die oude mensen.
|
![]() |
![]() |
#271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 24 juni 2010 om 00:02. |
||
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er trouwens een paar kiekenkoten zijn in belgique, dan zijn het wel de ziekenhuizen van Jette en die van de UCL. In die laatste ben ik zelfs om 5 uur 's ochtends na een hele avond en nacht wakker op de spoedafdeling gaan lopen omdat ik het daar niet meer kon uithouden. Zelfs de hoofdarts van de urgentie afdeling kon me niet meer tegenhouden en heeft uiteindelijk een taxi voor me laten bellen. Als Gasthuisberg (KUL) DAAR ooit op zou gaan lijken, dan mag ik nog een hartaanval hebben naast de ingang van de spoedafdeling, maar laat ik me met de ambulance buiten een straal van 100 km rijden naar.
Gelukkig is Gasthuisberg nog steeds een degelijk hospitaal. |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus de Ollanders waren ook bezetters ?
|
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 24 juni 2010 om 05:17. |
![]() |
![]() |
#275 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zouden ook gewoon inwoners van Brussel kunnen zijn natuurlijk. Maar goed, wie volgende zin publiceert, kan je natuurlijk nooit au serieux nemen: Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 24 juni 2010 om 08:38. |
|||
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe zit het verder met de revolutie ? Ze wil precies niet goed vlotten me dunkt. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 juni 2010 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze je nu nog met een ziekenwagen zouden vervoerd hebben... |
|
![]() |
![]() |
#278 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Da's natuurlijk geen revolutie maar we komen toch dichtbij een pre-revolutionair klimaat.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 24 juni 2010 om 14:03. |
||
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |