Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2010, 10:23   #401
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Veel Arabieren wonen er niet in Iran.

Niet dat ik gedacht had dat je dat wist.
De Arabieren vormen in de Arabische wereld een meerderheid. De Arabische wereld is een regio die zich uitstrekt vanaf de Atlantische kusten van Marokko en Mauritanië in het westen, tot aan de Perzische Golf en de Arabische Zee in het oosten. De landen in Noord-Afrika en het Midden-Oosten worden tot de Arabische wereld gerekend.
Ik heb bovenstaande uit Wikipedia maar eerlijk gezegd voor deze lagere schoolkennis heb ik geen Wikipedia nodig. Saoudi-Arabië is een land, de Arabische wereld (waar er Arabieren te vinden zijn) is een regio.
Hierbij de link naar Wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabieren
Oud 25 juni 2010, 10:31   #402
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
De Arabieren vormen in de Arabische wereld een meerderheid. De Arabische wereld is een regio die zich uitstrekt vanaf de Atlantische kusten van Marokko en Mauritanië in het westen, tot aan de Perzische Golf en de Arabische Zee in het oosten. De landen in Noord-Afrika en het Midden-Oosten worden tot de Arabische wereld gerekend.
Ik heb bovenstaande uit Wikipedia maar eerlijk gezegd voor deze lagere schoolkennis heb ik geen Wikipedia nodig. Saoudi-Arabië is een land, de Arabische wereld (waar er Arabieren te vinden zijn) is een regio.
Hierbij de link naar Wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabieren
Jammer dan nu net Iran er niet bij staat..

Anyway de reactie van Eberhard had weer evenveel toegevoegde waarde als het wijzen op een typfout..niks dus..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 10:49   #403
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Jammer dan nu net Iran er niet bij staat..

Anyway de reactie van Eberhard had weer evenveel toegevoegde waarde als het wijzen op een typfout..niks dus..
Iran hoort tot de Arabische wereld hoewel het geen deel uitmaakt van de Arabische Liga, het grenst overigens aan de Perziche Golf.
Maar goed, daarover gaat de discussie eigenlijk niet. Het gaat er hier om dat moslimmannen (Arabieren, Perzen, moslims ? Wat moet ik eigenlijk nog zeggen om de multiculturelen hier op het forum te doen begrijpen wie ik bedoel ) zich gewoon schabouwelijk gedragen tegenover Westerse vrouwen.
Oud 25 juni 2010, 11:47   #404
Akira
Super Moderator

Akira's schermafbeelding

Standaard

Gelieve niet op de persoon te spelen. Niemand is verplicht om te reageren op berichten. En voor degenen die zich niet kunnen inhouden, bestaat er een negeerlijst.

Laatst gewijzigd door Akira : 25 juni 2010 om 11:47.
Akira is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 20:54   #405
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Excuseer??? Dus u knipt en plakt in mijn citaten , en wil ze niet volledig citeren omdat ze in strijd zijn met het forumreglement?? Waar, in Artiland?
Het is heel envoudig, ofwel citeer je me juist en volledig ofwel niet, duidelijk zo?
Neen; ik laat zinnen weg; zonder aan de betekenis of de nuancering iets te veranderen. Vergelijk wat ik citeer met wat je schreef.
Ik citeer niet wat mogelijk in strijd is met het forumreglement. Er zijn nog wel zaken die ik niet citeer.
Citaat:
Want buiten Artiland, op dit forum bijvoorbeeld is het denk ik eerder de regel juist en volledig mensen te citeren dan half zoals jou dit uitkomt.
Dit leek jij toch te appreciëren.

Citaat:
Maar laten we focussen op de kern van uw bewering, volgens u maken mensen onderscheid tussen jongeren met een Islamitische achtergrond( dan weten we wat de oorzaak is van onaanvaardbaar gedrag) en jongeren zonder islamitische achtergrond , dan weten we het niet.
Dit is inderdaad wat ik beweer.
Citaat:
Ik vind dit een grove verdraaiing van feiten, wanneer gedrag bepaald wordt door opvoeding en millieu , waarom zou je er dan geen aandacht aan mogen besteden dat sommige groepen duidelijk factoren gemeen hebben en toevallig de grootste lastpakken zijn?
Waarom mag je dit niet benoemen en daarover open praten?
Welke logica doet iemand besluiten ( als er logica bij betrokken is!) die hieruit de conclusie trekt dat je bij groepen die andere factoren hebben die opvoeding en millieu beinvloeden, daar geen factoren meer kunt vaststellen?
O;a. jouw antwoorden doen mij dit besluiten.
Als je bij die "andere groepen die andere factoren hebben die opvoeding en millieu beinvloeden" ook factoren kan vaststellen; waarom geef je die dan niet?
"Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie"
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml

Citaat:
En probeer nu weer niet de focus te weerleggen, ik hoef niet de achtergrond van de daders van een misdrijf uit Retie uit te leggen, probeer jij dit eerst eens je eigen uitspraken te verklaren!
Natuurlijk moet je die niet geven; want daarmee bevestig je mijn stelling.
Wanneer de daders geen bepaalde Godsdienst aanhangen weten we het niet hoe dit gekomen is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 21:21   #406
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen; ik laat zinnen weg; zonder aan de betekenis of de nuancering iets te veranderen. Vergelijk wat ik citeer met wat je schreef.
Ik citeer niet wat mogelijk in strijd is met het forumreglement. Er zijn nog wel zaken die ik niet citeer.

Als je bij die "andere groepen die andere factoren hebben die opvoeding en millieu beinvloeden" ook factoren kan vaststellen; waarom geef je die dan niet?

Wanneer de daders geen bepaalde Godsdienst aanhangen weten we het niet hoe dit gekomen is.
Is dit alles niet in strijd met het forumreglement ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 21:28   #407
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Is dit alles niet in strijd met het forumreglement ?
Neen; ik denk het niet.
Oud 25 juni 2010, 21:30   #408
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen; ik denk het niet.
Dat is geen criterium.
Oud 25 juni 2010, 21:35   #409
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is geen criterium.
Gezien je het aan mij vraagt is dit wel het criterium.
Oud 25 juni 2010, 21:48   #410
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gezien je het aan mij vraagt is dit wel het criterium.
Uw persoonlijke mening doet niet ter zake.
Oud 25 juni 2010, 21:59   #411
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw persoonlijke mening doet niet ter zake.
Als dat niet ter zake doet; naar wat vroeg je dan?
Oud 25 juni 2010, 22:03   #412
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als dat niet ter zake doet; naar wat vroeg je dan?
Uw mening doet niet ter zake. De mijne ook niet trouwens. Dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen.
Oud 25 juni 2010, 22:19   #413
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Ik snap nietd at jullie op Artisjok blijven reageren...negeer haar egwoon, je kent hetr esultaat toch op voorhand. Artisjok je bedoelt eht goed maar ik lees je berichten gewoonweg niet meer door het gedrag dat de anderen heir aanhalen :S. Ik durf te weddend at van de 21 pg's er 8 zijn die over Artisjok of over haar deflectie onderwerp van keuze gaan. Verkrachting is onaanvaardbaar, dat ze zich zo angstig voelen dat ze hun afkomst menen te moeten verbergen is vrij veelzeggend...Tijd dat men conclusies trekt.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 25 juni 2010 om 22:32.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 22:24   #414
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Ik snap nietd at jullie op Artisjok blijven reageren...negeer haar egwoon, je kent hetr esultaat toch op voorhand. Artisjok je bedoelt eht goed maar ik lees je berichten gewoonweg niet meer door het gedrag dat de anderen heir aanhalen :S. Ik durf te weddend at van de 21 pg's er 8 zijn die over Artisjok of over haar deflectie onderwerp van keuze gaan. Verkrachting is onaanvaardbaar, dat ze zich zo angstig voelen dat ze hun afkomst menen te meoten verbergen is vrij veelzeggend...Tijd dat men conclusies trekt.
Ach , een beetje lachen moet altijd toegelaten zijn en blijven .
Oud 25 juni 2010, 22:44   #415
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen; ik laat zinnen weg; zonder aan de betekenis of de nuancering iets te veranderen. .
Tja.

Citaat:
Citaat:
Je kan het nog niet laten om te chipoteren met citaten, hé.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 22:45   #416
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
...Verkrachting is onaanvaardbaar, dat ze zich zo angstig voelen dat ze hun afkomst menen te moeten verbergen is vrij veelzeggend...
Als het onaanvaardbaar is, waarom wordt het dan niet 1)consequent opgespoord, 2)vervolgd, en 3)adequaat bestraft door het superras?

Of is die Westerse 'cultuur' misschien niet zo superieur?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 juni 2010 om 22:46.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2010, 22:50   #417
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Tja.
Tja, het is bedroevend. Zo zondigen tegen de eigen principes.
Volgens mij is dat tegen het forumreglement, misschien niet naar de letter maar wel naar de geest.
Oud 25 juni 2010, 22:54   #418
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Mijn opmerking geld ook tav jou hoor Eberhard. Je slaagt er niet in om eenderd welke fout bij sommige allochtonen te erkennen, neen, het is altijd de schuld van de autochtoon als ik jouw posts bekijkt. Jouw extreem linkse visie is niet minder irritant dan de extreem rechtste visie van sommgien hier die alle schuld automatisch bij de allochtonen plaatsen. De exacte redenen zou je aan de beleidsmakers moeten vragen. Er moet meer prioriteit nar gaan, in feite naar alle aspecten maar goed, dan gaan dezelfde die over een gebrek klagen vast klagen over een politiestaat...
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2010, 00:30   #419
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U weet heel goed wanneer je één zin isoleert van de contekst waarin ze geschreven werd je doelbewust verdraait, onjuist weergeeft en manipuleert;
Dat u daarbij nog beweert dit te doen omdat u niets wilt citeren in stijd met het forumreglement, een toer die u ook Marie op het forum hier draait, is degoutant, beschuldigend en een teken van uw totale onmacht behoorlijk een discussie aan te gaan buiten uw Artiland, inhoudelijk met argumenten te reageren.
De volgende keer zal ik jou niet nog eens aanspreken maar de moderatie, duidelijk zo?
Waar je link op slaat, Joost mag het weten, waar het je argumenten zou ondersteunen is helemaal krankjorum.
Het is duidelijk dat u echt nergens iets van snapt, even in Jip en Janneketaal; GEDRAG WORDT BEINVLOED DOOR FACTOREN ZOALS OPVOEDING EN MILLIEU DAT GELDT ZONDER ONDERSCHEID VOOR MOSLIMS EN NIET MOSLIMS.
Volgens u is dit niet zo want u kent mensen die onderscheid maken, leg maar eens uit dan!
Benieuwd of u wel een uitleg hebt voor wat blijkbaar in Artiland rondloopt;want uiteraard is de conclusie dan niet dat je factoren die groepen delen niet mag benoemen, niet over mag praten, niet mag onderzoeken, niet mag wijzen op negatieve gevolgen. Dat is sensuur en dat doet u zeer vaak voor een religie die u niet zegt te verdedigen?

Deze discussie gaat over GEDRAG VAN JONGE MOSLIMS WAT UITGROEIT TOT EEN MAATSCHAPPELIJK PROBLEEM waarom mag je dan niet factoren die deze groep deelt benoemen?
Omdat u dan roept" je maakt onderscheid" wat waanzin is natuurlijk, dat doe je juist niet, net zoals bij andere groepen met zorgwekkend gedrag bekijk je factoren die gemeenschappelijk zijn en opvoeding en millieu beinvloeden.
Behalve natuurlijk in Artiland!

Laatst gewijzigd door alice : 26 juni 2010 om 00:32.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2010, 06:32   #420
artisjok
Banneling

Standaard

Alice; als men één zin isoleert kan het zijn dat de context; de betekenis; de nuancering wijzigt; zoals hier. Maar dit is niet altijd het geval. Zie deze discussie

Dit citeerde ik uit je post
"de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers.
Hier staat je volledige citaat
In Artiland misschien, de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers.Ik moet de mens nog tegenkomen die dat ontkent op dit forum maar in Artiwereld.
http://forum.politics.be/showthread....42#post4835042
Vertel me wat er daardoor "doelbewust verdraait, onjuist weergeeft en manipuleert"
Ik moet je steeds weerkerende "op de persoon spelen" toch niet citeren.

Ik had je in het verleden al gewaarschuwd dat ik bepaalde zaken uit je post wegliet omdat ze mogelijk in strijd zijn met het forumreglement. En terecht. Correct? Ik wil anders de link geven.

Ik wil best geloven dat gedrag wordt beïnvloed door factoren zoals opvoeding en milieu; en dat dit geldt zowel voor Moslims als voor niet moslim; maar waarom kan/wil je dan niet uitleggen wat de factoren zijn voor deze daders.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be