![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb bovenstaande uit Wikipedia maar eerlijk gezegd voor deze lagere schoolkennis heb ik geen Wikipedia nodig. Saoudi-Arabië is een land, de Arabische wereld (waar er Arabieren te vinden zijn) is een regio. Hierbij de link naar Wikipedia : http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabieren
|
|
|
|
#402 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Anyway de reactie van Eberhard had weer evenveel toegevoegde waarde als het wijzen op een typfout..niks dus.. |
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar goed, daarover gaat de discussie eigenlijk niet. Het gaat er hier om dat moslimmannen (Arabieren, Perzen, moslims ? Wat moet ik eigenlijk nog zeggen om de multiculturelen hier op het forum te doen begrijpen wie ik bedoel
|
|
|
|
#404 |
|
Super Moderator
|
Gelieve niet op de persoon te spelen. Niemand is verplicht om te reageren op berichten. En voor degenen die zich niet kunnen inhouden, bestaat er een negeerlijst.
Laatst gewijzigd door Akira : 25 juni 2010 om 11:47. |
|
|
|
|
|
#405 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik citeer niet wat mogelijk in strijd is met het forumreglement. Er zijn nog wel zaken die ik niet citeer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je bij die "andere groepen die andere factoren hebben die opvoeding en millieu beinvloeden" ook factoren kan vaststellen; waarom geef je die dan niet? "Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie" http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml Citaat:
Wanneer de daders geen bepaalde Godsdienst aanhangen weten we het niet hoe dit gekomen is. |
|||||
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#407 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#408 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#409 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#411 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#412 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#413 |
|
Minister-President
|
Ik snap nietd at jullie op Artisjok blijven reageren...negeer haar egwoon, je kent hetr esultaat toch op voorhand. Artisjok je bedoelt eht goed maar ik lees je berichten gewoonweg niet meer door het gedrag dat de anderen heir aanhalen :S. Ik durf te weddend at van de 21 pg's er 8 zijn die over Artisjok of over haar deflectie onderwerp van keuze gaan. Verkrachting is onaanvaardbaar, dat ze zich zo angstig voelen dat ze hun afkomst menen te moeten verbergen is vrij veelzeggend...Tijd dat men conclusies trekt.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 25 juni 2010 om 22:32. |
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#415 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is die Westerse 'cultuur' misschien niet zo superieur? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 juni 2010 om 22:46. |
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#418 |
|
Minister-President
|
Mijn opmerking geld ook tav jou hoor Eberhard. Je slaagt er niet in om eenderd welke fout bij sommige allochtonen te erkennen, neen, het is altijd de schuld van de autochtoon als ik jouw posts bekijkt. Jouw extreem linkse visie is niet minder irritant dan de extreem rechtste visie van sommgien hier die alle schuld automatisch bij de allochtonen plaatsen. De exacte redenen zou je aan de beleidsmakers moeten vragen. Er moet meer prioriteit nar gaan, in feite naar alle aspecten maar goed, dan gaan dezelfde die over een gebrek klagen vast klagen over een politiestaat...
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat u daarbij nog beweert dit te doen omdat u niets wilt citeren in stijd met het forumreglement, een toer die u ook Marie op het forum hier draait, is degoutant, beschuldigend en een teken van uw totale onmacht behoorlijk een discussie aan te gaan buiten uw Artiland, inhoudelijk met argumenten te reageren. De volgende keer zal ik jou niet nog eens aanspreken maar de moderatie, duidelijk zo? Waar je link op slaat, Joost mag het weten, waar het je argumenten zou ondersteunen is helemaal krankjorum. Het is duidelijk dat u echt nergens iets van snapt, even in Jip en Janneketaal; GEDRAG WORDT BEINVLOED DOOR FACTOREN ZOALS OPVOEDING EN MILLIEU DAT GELDT ZONDER ONDERSCHEID VOOR MOSLIMS EN NIET MOSLIMS. Volgens u is dit niet zo want u kent mensen die onderscheid maken, leg maar eens uit dan! Benieuwd of u wel een uitleg hebt voor wat blijkbaar in Artiland rondloopt;want uiteraard is de conclusie dan niet dat je factoren die groepen delen niet mag benoemen, niet over mag praten, niet mag onderzoeken, niet mag wijzen op negatieve gevolgen. Dat is sensuur en dat doet u zeer vaak voor een religie die u niet zegt te verdedigen? Deze discussie gaat over GEDRAG VAN JONGE MOSLIMS WAT UITGROEIT TOT EEN MAATSCHAPPELIJK PROBLEEM waarom mag je dan niet factoren die deze groep deelt benoemen? Omdat u dan roept" je maakt onderscheid" wat waanzin is natuurlijk, dat doe je juist niet, net zoals bij andere groepen met zorgwekkend gedrag bekijk je factoren die gemeenschappelijk zijn en opvoeding en millieu beinvloeden. Behalve natuurlijk in Artiland! Laatst gewijzigd door alice : 26 juni 2010 om 00:32. |
|
|
|
|
|
|
#420 |
|
Banneling
|
Alice; als men één zin isoleert kan het zijn dat de context; de betekenis; de nuancering wijzigt; zoals hier. Maar dit is niet altijd het geval. Zie deze discussie
Dit citeerde ik uit je post "de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers. Hier staat je volledige citaat In Artiland misschien, de rest van de wereld maakt geen uitzondering,opvoeding en milieu bepalen uiteraard voor een groot gedeelte gedrag van kinderen en pubers.Ik moet de mens nog tegenkomen die dat ontkent op dit forum maar in Artiwereld. http://forum.politics.be/showthread....42#post4835042 Vertel me wat er daardoor "doelbewust verdraait, onjuist weergeeft en manipuleert" Ik moet je steeds weerkerende "op de persoon spelen" toch niet citeren. Ik had je in het verleden al gewaarschuwd dat ik bepaalde zaken uit je post wegliet omdat ze mogelijk in strijd zijn met het forumreglement. En terecht. Correct? Ik wil anders de link geven. Ik wil best geloven dat gedrag wordt beïnvloed door factoren zoals opvoeding en milieu; en dat dit geldt zowel voor Moslims als voor niet moslim; maar waarom kan/wil je dan niet uitleggen wat de factoren zijn voor deze daders. "Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie" http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml |
|
|
|