Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2004, 14:49   #61
kwelduvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Ik vind dat de metser wel goeie mortel maakt
Tot het hele zaakje met donderend geruis in elkaar stort omdat hij de verkeerde granulaten heeft gebruikt.

kwelduvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2004, 14:54   #62
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Citaat:
[size=6]Geen islamreplublieken in Europa! [/size]
Komaan, je kan beter! Nog ene!
Niet nodig, deze was duidelijk genoeg. Indien jij niet wil inzien dat het vijf voor twaalf is kan ik daar ook niets aan veranderen. Tot je met je neus op de feiten wordt gedrukt zeker?
Oud 25 mei 2004, 16:19   #63
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.

Komaan, je kan beter! Nog ene!
Niet nodig, deze was duidelijk genoeg. Indien jij niet wil inzien dat het vijf voor twaalf is kan ik daar ook niets aan veranderen. Tot je met je neus op de feiten wordt gedrukt zeker?
Met mogelijk 40% van de stemmen voor het VB in Antwerpen, is het inderdaad 5 voor 12 voor mij. Maar ik denk niet dat het dat was wat je bedoelde.
Oud 25 mei 2004, 20:02   #64
Rudi Dierick
Gouverneur

Standaard

Hoe de belgicisten wind kloppen uit hun ijle paniekzaaierij; trukken van de foor uit de oude doos, kwestie van het post-communistische geweld voor te steklen als het logische gevolg van elke vorm van Vlaams nationalisme of Vlaamsgezindheid. De redeerning is al lang geleden weerlegd. Geen wonder dat de auteur hiervan schuilt onder een alias.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Nog niet zolang geleden maakte het Vlaams Blok de gelofte dat ze ondergronds zou gaan én dat ze militanten zou bewapen wanneer ze door het bewind buiten de wet zouden gesteld worden. Na de veroordeling door het hof van beroep te Gent lijkt het erop dat het Vlaams Blok inderdaad militanten in een snel tempo van wapens aan het voorzien is. Sommige van die militanten zijn blijkbaar ál te gemotiveerd. De gevolgen daarvan zijn recentelijk in het nieuws te zien geweest.

De politiek van etnische zuivering zoals uitgedragen door het racistische Vlaams Blok én de agressie die in de partij aanwezig is kan tot een situatie zoals in Servië leiden. Daar kon Slobodan Milosovic zijn gangen gaan, dankzij de steun van een groot deel van de opgezweepte bevolking. Dit leidde tot de grootste ramp uit de Europese geschiedenis sinds de Tweede Wereldoorlog

Het lijkt onvoorstelbaar dat het hier ook zou kunnen misgaan, maar dat meenden de mensen in het voormalige Joegoslavië wellicht ook vóór daar de gruwel uitbarstte.
Rudi Dierick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be