Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2010, 15:49   #101
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onnoembaar Bekijk bericht
Verkoopt Red-Bull goed vanwege zijn lekkere smaak of vanwege de verpakking,de hype, de uitstraling....?
Lap, nog zo één die denkt dat identiteit een kwestie van marketing is...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2010, 15:50   #102
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Mooi voorbeeld...het hypen van een slecht smakend waardeloos product door marketingtechnieken...is dat net zoals de vlaamse republiek ?
Voila
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 29 juni 2010, 16:10   #103
onnoembaar
Schepen

onnoembaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
En de bekwaamheid van een NVA'er om het land te besturen hangt uiteraard af van het feit of hij Vlaamse kust gebruikt in plaats van Belgische kust. Ook de VL achteraan op de auto is een indicatie voor de bekwaamheid van de persoon in kwestie.
Niet bepaald,daar zijn andere examenvragen voor, maar het help wel zijn geloofwaardigheid in ere te houden...
Hoe bekwaam ben je in het verdedigen van Vlaamse belangen als je het over de Belgische kust hebt en die B op je wagen koestert?
onnoembaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2010, 16:12   #104
onnoembaar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jovad Bekijk bericht
Dan is het er de laatste jaren, alleen maar op vooruit gegaan met de verpakking, de hype, de uitstraling van het merk "Vlaanderen". 10 jaar geleden moest ik me met hand en tand verdedigen als ik zei dat ik een nationalist maar geen racist was... niemand begreep dat... nu daarentegen zijn ze het allemaal.
Symbolen zijn belangrijk maar, weet je, diegenen die het gebruiken is nog veel belangrijker. Face it: het Vlaams Belang heeft de Vlaamse zaak 20 jaar kwaad gedaan, juist omwille van de associatie die ze maakten tussen hun controversiele, ondertussen zelfs juridisch-gestaafde racistishe boodschap en hun Vlaamse symbolen. Zeker hun raid op de ijzertoren destijds was een enorm triestig dieptepunt. Nu ben ik echt oprecht blij dat die eigen-volk-eerst geur van onze "fiere" vlaamse leeuw af is.
Dat klopt, dus nu is een goede tijd om het bewust te hebben over de Vlaamse kust.
Oud 29 juni 2010, 16:13   #105
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet bepaald,daar zijn andere examenvragen voor, maar het help wel zijn geloofwaardigheid in ere te houden...
Hoe bekwaam ben je in het verdedigen van Vlaamse belangen als je het over de Belgische kust hebt en die B op je wagen koestert?
Ik zie niet in wat het met geloofwaardigheid te maken heeft. Ik zie nergens leugens verkondigd worden. Ik zie ook nergens het probleem met het vernoemen van de Belgische kust als "de Belgische kust". Dat is nu eenmaal de kust van het land waarin we leven ergo de Belgische kust. Verder zie ik ook niet in waarom iemand die met een B op zijn auto rondrijdt, die sticker zou koesteren.

Laatst gewijzigd door fox : 29 juni 2010 om 16:14.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2010, 16:13   #106
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alsof die bekwaamheid plots wijzigt als ze het allemaal vanaf nu over de Vlaamse kust zouden hebben en over de B een VL zouden plakken...
Oud 29 juni 2010, 16:14   #107
onnoembaar
Schepen

Standaard

Citaat:
Mooi voorbeeld...het hypen van een slecht smakend waardeloos product door marketingtechnieken...is dat net zoals de vlaamse republiek ?
De Vlaamse republiek hebben we nog niet gesmaakt, Red Bull wel.
Oud 29 juni 2010, 16:14   #108
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Vlaamse republiek hebben we nog niet gesmaakt, Red Bull wel.
De Vlaamse Republiek is geen consumptieproduct.
Oud 29 juni 2010, 16:15   #109
onnoembaar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Alsof die bekwaamheid plots wijzigt als ze het allemaal vanaf nu over de Vlaamse kust zouden hebben en over de B een VL zouden plakken...
Een consequente Vlaams-republikein ben je dan niet, als je niet eens die Vlaamse reflex hebt, je bent misschien wel bekwaam om bij Groen te gaan ofzo...Maar niet bij de N-VA, naar mijn bescheiden mening.
Oud 29 juni 2010, 16:17   #110
onnoembaar
Schepen

Standaard

Citaat:
De Vlaamse Republiek is geen consumptieproduct.
Alles is consumptie...Politiekers verkopen hun produkt aan hen die het willen consumeren.
Oud 29 juni 2010, 16:17   #111
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een consequente Vlaams-republikein ben je dan niet, als je niet eens die Vlaamse reflex hebt, je bent misschien wel bekwaam om bij Groen te gaan ofzo...Maar niet bij de N-VA, naar mijn bescheiden mening.
Hangt dat dan af van een sticker?
Oud 29 juni 2010, 16:18   #112
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat klopt, dus nu is een goede tijd om het bewust te hebben over de Vlaamse kust.
Juist, maar NIET de mensen AAN TE VALLEN die het nog steeds over de Belgische kust hebben. Tot nader order IS dat de Belgische kust. Als jij moslim was, was jij de eerste om iedereen te VERPLICHTEN om een hoofddoek te dragen... Geef mij maar een VRIJ Vlaanderen.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2010, 16:19   #113
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alles is consumptie...Politiekers verkopen hun produkt aan hen die het willen consumeren.
Mag ik hieruit opmaken dat jij, bijvoorbeeld, TAK fysiek en financieel "consumeert"?
Oud 29 juni 2010, 16:20   #114
jovad
Vreemdeling

Standaard

Tot zover jouw bescheiden mening... waarvan akte!
jovad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2010, 16:23   #115
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
²

..daar kan geen speld tussen...

Politiekers kunnen echter nog iets leren van producenten..als de concurrentie hen wegvaagt met een vergelijkbaar product moet men terug de markt gaan onderzoeken en niet gaan bléiren dat het ander product niet goed is..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2010, 16:24   #116
jovad
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Juist, maar NIET de mensen AAN TE VALLEN die het nog steeds over de Belgische kust hebben. Tot nader order IS dat de Belgische kust. Als jij moslim was, was jij de eerste om iedereen te VERPLICHTEN om een hoofddoek te dragen... Geef mij maar een VRIJ Vlaanderen.
Dit is een quote waar ik me beter kan in vinden...
jovad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2010, 16:27   #117
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
²

..daar kan geen speld tussen...

Politiekers kunnen echter nog iets leren van producenten..als de concurrentie hen wegvaagt met een vergelijkbaar product moet men terug de markt gaan onderzoeken en niet gaan bléiren dat het ander product niet goed is..
Voor een deel benaderen partijen hun programma op die manier. Wat trouwens de grote fout is die ze maken. Het gevolg is er naar: ik heb weet van kandidaten op andere dan de N-VA-lijsten die niet eens het kiesprogramma, laat staan het eigenlijke programma, van de partij in kwestie gelezen hebben. Tja, ga daarmee maar eens de baan op.

Maar zo'n redenering geldt niet voor de Vlaamse Beweging en het streven naar een Vlaamse Republiek. Daar heb je overtuiging voor nodig, geen mooi gepresenteerd product. De Vlaamse Republiek zal het resultaat zijn van een overtuiging, niet van een marketingstrategie.
Op een sticker meer of minder gaat het daar niet komen.

Laatst gewijzigd door Txiki : 29 juni 2010 om 16:28.
Oud 29 juni 2010, 16:29   #118
onnoembaar
Schepen

Standaard

Citaat:
Mag ik hieruit opmaken dat jij, bijvoorbeeld, TAK fysiek en financieel "consumeert"?
Inderdaad, zonder geld kan je niets en ook ik word ooit beter van een zelfstandig Vlaanderen, net als jou...
Oud 29 juni 2010, 16:30   #119
onnoembaar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jovad Bekijk bericht
Dit is een quote waar ik me beter kan in vinden...
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? 14 ?
Oud 29 juni 2010, 16:31   #120
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, zonder geld kan je niets en ook ik word ooit beter van een zelfstandig Vlaanderen, net als jou...
Je deelname aan bepaalde activiteiten heeft dus niks te maken met identiteitsgevoel, engagement, inzet, overtuiging.... Enkel met consumptie en investeringen in de toekomst?

Laatst gewijzigd door Txiki : 29 juni 2010 om 16:33.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be