![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Parlementslid
|
![]() Je weet goed genoeg wat ik bedoel, en nee, ik ga hier geen lijst links zetten.
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() Da's gek. Want ik weet nog héél goed dat er nergens een checkpoint aan de horizon
was te bespeuren voor de eerste intifada. Iedereen ging en reed waar hij wilde, ook de Palestijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het excuus "veiligheid" wordt gebruikt om het platwalsen va Arabische woningen te verkopen aan de buitenwereld, om het ontwortelen van Palestijnse olijfgaarden te verkopen aan de buitenwereld, om de checkpoint, de muur door de Palestijnse gebieden, om het tegenhouden van ambulances,... te verkopen aan de buitenwereld. Vergeef mij mijn kritische houding, maar ik zie niet in hoe het platgooien van Arabische huizen en het inplanten van een toeristisch park in Oost-Jeruzalem zal zorgen voor veiligheid.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 29 juni 2010 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Partijlid
|
![]() Overal ter wereld heeft de overheid het recht te onteigenen zoals bv. tijdens het uitbreiden van spoorwegen, het gebeurde in Brussel bij de zuidstation en in Antwerpen bij de middenstatie daar waren gehele straten onteigend en afgebroken, of voor het ontwikkelen van de haven, denk aan Doel.
Laatst gewijzigd door Ivan47 : 29 juni 2010 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Parlementslid
|
![]() En mag Israël daar dan vervolgens op bouwen? Het ruikt hier naar voorrechten...
![]() |
#110 | |
Minister
|
![]() Citaat:
dat Palestijnse olijfgaarden worden verkocht aan de buitenwereld. Ik heb geen direct antwoord klaar voor al je vragen. Maar dat van die ambulances... Diverse Palestijnse terreurgroepen gebruiken ze, hebben ze gebruikt en willen ze gebruiken om niet alleen zieken maar ook 'vrijheids-strijders' (eufemisme) te transporteren. Daar zijn bewijzen van te over. Tik in Google 'Use of ambulances by Palestinian Terror groups' en je krijgt een lijst van links die heus niet alleen naar pro-Israel sites verwijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementslid
|
![]() HET IS NIET ISRAELISCH!
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#116 |
Minister
|
![]() Heb je het over de wereld die gauw de andere richting uitkijkt als Darfour
ter sprake komt? De wereld die Pol Pot lekker zijn gang liet gaan? De wereld die zijn voeten veegt aan wat de Chinezen zoals in Tibeth uitvoeren? De wereld die hoogstens even zucht bij het vernemen dat half zwart Afrika aan het creperen is? Enne...over de Holocaust, de pogroms en de moedige houding van de wereld toen zullen we maar zwijgen, zeker? De POT OP MET DE WERELD. Laatst gewijzigd door Francientje : 29 juni 2010 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Parlementslid
|
![]() Denk aan je spelling! En nee, Jeruzalem is helemaal niet de onverdeelbare hoofdstad van Israël. Maar ik denk wel dat jullie gelijk hebben als jullie beweren dat niemand iets zal doen als Israël Jeruzalem inpalmt. Ik denk zelfs dat de wereld niet zou ingrijpen moest het alle Palestijnse gebieden innemen.
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |