![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat gedaan voor sommige Vlaamsnationalisten en dus zeker niet allemaal. U kakt de hele tijd op 4 miljoen langenoten, wat daarvan te denken. Beetje hypocriet hé wat U doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
kom is af met bewijzen vriend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat is toch geen argument om België te behouden? En wat deed de koning tijdens de bezetting? Had het aan de Franstaligen gelegen dan was belgique nu een republiek...Zonder een collaborerende koninklijke familie. Het is geen argument maar een verwijt...En dat verwijt begint een beetje belachelijk te worden.Want we kennen de historische waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in hoeveel van de door U aangehaalde landen leeft het nog zoals in Vlaanderen ? Ik meen te weten dat het VB zijn sympathieën niet onder stoelen of banken steekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch maar raar dat de roep naar Amnestie in Vlaanderen blijft doorklinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
de meeste collaboreerders zelf liggen al tijdje onder de grond. Laatst gewijzigd door Shadowke : 2 juli 2010 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() Ook in Wallonië zijn er nog steeds Leon Degrelle aanhangers, RAL in Voeren was een para-militaire knokploeg...Maar als het Belgische nazi's zijn dan is het oké voor je?
Ik ben ook geen aanhanger van de VMO, Voorpost, N-SA enz...Integendeel zelfs! En hoeveel Vlaams-nationalisten vertegenwoordigen ze? VMO bestaat gelukkig niet meer, enkel nog een website van een nostalgische militant.Ook de N-SA mongolen, die de Vlaamse beweging verrotten zijn gelukkig maar een handjevol dwazen... TAK is een andere organisatie waar je je evengoed als linkse separatist thuis kan voelen. Dat er binnen de Vlaamse beweging zich ook neo-nazi's schuilhouden, daar ben ik het met je eens...Maar dat is geen argument om elke separatist of Flamingant te nazificeren en elke verzuchting naar een onafhankelijk Vlaanderen af te doen als iets demonisch zwart. Ik doe belgicisme ook niet af als nazisme, ondanks dat het belgisch aandeel in collaboratie veel groter was dan de Vlaamse en men Leon Degrelle altijd stiekem beschermd heeft vanuit een bepaalde hoek in dit land... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ben geen VB-er (ik ben veel veel te libertair) dus voel ik me er niet door aangesproken. Maar ik snap je punt wel.(mijn empathisch vermogen) Dat het VB eindelijk eens die Borms en Van Severen verering eens overboord gooit...Al was het maar om te voorkomen dat mensen zoals jij alle separatisten een hakenkruis op het hoofd schildert...Maar dat is de laatste jaren wel serieus aan het wegdeemsteren bij het VB, hoor....Jongeren hebben er geen boodschap aan. In veel van de opgenoemde landen zijn er nog groeperingen die dwepen met hun collaborerende leiders....In Italië bijvoorbeeld is de kleindochter van Mussolini erg populair... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik verdenk er Henri zelfs van dat hij zetelhoezen in zijn wagen heeft in de Belgische driekleur
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Is Will Tura ook al een nazi?! Die zitten toch echt overal he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Kap nog maar wat op de Vlamingen, ze worden stilletjes aan wakker.
|
![]() |
![]() |