![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Dat ontslagnemend premier Yves Leterme graag via Twitter communiceert, is geen geheim. Maar vandaag verscheen er een geheimzinnig bericht op zijn pagina, dat kort daarna verdween. Leterme is op dit ogenblik in Congo voor de viering van 50 jaar onafhankelijkheid.
'Not at all. Want to learn to know you... You to ?', stond er vanmiddag -in niet al te best Engels- even te lezen. Omdat de naam voor de bestemmeling ontbrak, kwamen er al snel enkele reacties van zijn volgers. 'Yves? Wie is de gelukkige... De vrouw van Kabila?!' 'Hopelijk heeft Bwana Leterme genoeg condooms mee naar Congo.' 'wie zou @YLeterme willen leren kennen? Mugabe? Kagame? Bart Kaëll? Luc Appermont?' 'RIP @YLeterme's Twitter-account (21/01/2010 - 30/06/2010). En dat op Social Media Day... #1fail2many' Niet veel later werd het bericht verwijderd. En nog een beetje later liet Leterme een nieuw bericht achter. 'Excuus vr misverstand met boodschap die vr 1 correspondent bedoeld was die ik gisteren zag op receptie residentie. Het zal de hitte zijn ![]() Ja, de hitte doet soms rare dingen met de mensen. Ook hier. (sps) Bron: HLN.be Zou de geitenhoeder uit Ieper een scheve schaats durven rijden? ![]() Is toch wel hard labeur hé, die staatsreizen naar Congo.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als zelfs moraalridders van een partij die het seksueel moraal hoog in het vaandel heeft durven afspreken onder het mom van partij-congressen dan durft iedereen dat. Beide tortelduifjes zijn inmiddels op een politiek zijspoor gezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
HALLOOOOO !!!!!!!!!!!!! Boer Iefke uit de verre westhoek is in zijnen buro in Brussel al op heterdaad (par malchance en slechte timing) betrapt door het dienstdoende personeel terwijl hij aan het "rampetampen" was met Ingetje Vervotje....... een beetje zoals zijn groot voorbeeld de Wilfried & zijn Miet..... alletwee partijgenoten ! En naar ze "in de wandelgangen" zeggen was het geen scheve schaats maar eerder een hele ijsbaan ! ![]()
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 1 juli 2010 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De geitenhoeder,voor zover U dat nog niet wist,is met zijn Twitter getrouwd. Kan hem geen minuut missen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb geen weet van een relatie tussen Vervotte en Leterme, maar bij een van mijn beste vrienden werkt iemand die voordien voor het kabinet van Leterme werkte en zij beweert dat hij 3 maitresses had.
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 2 juli 2010 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Broek op de knieën,de sokken opgetrokken en met de witte billen bloot..... zie het zo voor me. ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burgemeester
|
![]() Er worden hier veel verhalen (roddels) verteld die mensen gehoord hebben van de collega van een vriend van ... Ik zeg niet dat het daarom allemaal onwaar is maar veel waarde hecht ik er toch niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burgemeester
|
![]() één van de "bode's" die op het kabinet werken en belast zijn met het aanhalen van allerhande spullen die nodig zijn om "den buro" probleemloos te laten werken.... diezelfde persoon of één van zijn maten-dienstbode, wiens naam ik om begrijpelijke reden liever voor mij hou en zeker in't belang van de persoon in kwestie teneinde zijn jobke niet te riskeren, haalt ook bijna dagelijks de doktersvoorschriften op die hij dan in de voormiddag binnensteekt bij een bevriend apotheker alwaar hij dan in de namiddag de "bestellingen" gaat ophalen en netjes afleveren gaat bij de parlementair voor wie ze bestemd zijn.... én zodoende is de apotheker die alles leveren mag via zijne maat "den bode" (die waarschijnlijk wel een percentje zal binnenrijven) die alles komt ophalen vrij goed geinformeerd over de "gezondheidstoestand" en het reilen en zeilen van "de verkozenen des volks"...... en hij zal dus ook exact weten wat ze daar "verbruiken"...
t'was bij Bil Sigaar in de US ook ongeloofwaardig.... tot Lewinski er zélf mee naar buiten kwam..... denk dus niet dat "zoiets" hier bij ons niet zou kunnen gebeuren..... t'is hier al j�*�*�*ren nen hoerenboel (denk aan Martens en Co) en met de lapzwanzen die er nu in Brussel rondlopen.... amaai mijn voeten ! ![]()
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 2 juli 2010 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() als ik de bitch van leterme was zou ik daar in ieder geval al het fijne van willen weten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal allemaal zo'n vaart niet lopen. Zij zijn vooral bezig met het land te besturen.
![]() |
#18 |
Burgemeester
|
![]() Een vriendin heeft meegemaakt dat Leterme in een Viptent bij een koers, de man die naast mijn vriendin zat, geen hand gaf hoewel hij alle anderen het wel deed.
Zei die man, ineens," en weet je waarom ik geen hand krijg. Hij is met mijn vrouw weg. den bandiet" |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het huwelijk Leterme is blijkbaar eentje van de open aard... tenminste toch al aan een kant ervan...