![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees en geniet en droom, dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het VB is de schuldige!
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vooral duidelijk is, is wie de slachtoffers zijn en zullen zijn: wij dus. Nu alvast al diegenen die in wijken wonen waar je niet meer zo goed weet in welk land of continent je zit. Voor de rest niets dan blije"verrijking" uiteraard.
Vanzelfsprekend moet dat soort nieuwsjes zoveel mogelijk genegeerd worden. Misschien blijkt het straks nog een "hoax" te zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik me toch weer vergist zeker! Alzheimer... dat moet het zijn... Laatst gewijzigd door andev : 2 juli 2010 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... wat lees ik nu? Slechts 17.000 aanvragen vorig jaar, nauwelijks een stijging van 40%? Waar maken we ons druk over... Laatst gewijzigd door andev : 2 juli 2010 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.humo.be/tws/deze-week/202...-belkacem.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het heeft geen nut te ontkennen dat de islam in gans de wereld zijn gebied afzet en als islamitisch beschouwd daar waar ze zijn. Welke bron dat publiceert maakt geen zak uit, het is zo.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, het recht van de sterkste... Zo gaat dat nu eenmaal.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat zullen we dan ook maar zeggen over de inval van de Amerikanen in Irak en Afganistan en de Israelische bezetting? Of is dat dan weer helemaal iets anders?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor. Je hebt gelijk. Dat is hetzelfde. De methode verschilt enigszins, maar da's alles. Wie er daar uiteindelijk de sterkste gaat zijn, zal nog moeten blijken natuurlijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juli 2010 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Is die man dan werkelijk representatief voor de islam? Ik betwijfel het.
Neemt niet weg dat een aantal foute stromingen in de islam aan aanhang winnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ne zeveraar als daarboven, pff, ene meer of minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog even geduld ze hebben nog niet een demagogische meerderheid dan pas kan de slachting beginnen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een "demagogische meerderheid"? Wat is dat voor een beest?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je met bewijzen ontkrachten wat in bovenstaande stukjes staat? D�*�*r gaat het om! En je moet doof, blind en stom zijn om niet te zien wat er al jaren aan de gang is in onze maatschappij. Of het om bepaalde redenen niet "willen" weten en zien natuurlijk. Het gaat hier dus niet over humo en het vb. En zelfs het "nepkrantje de Standaard hoeven we ook niet aux sérieux te nemen. Enkel de beweringen van het "antiracismecentrum" en "blokwatch". Zullen zij alles weer rechtzetten als het allemaal naar de bliksem is gegaan? Laatst gewijzigd door andev : 2 juli 2010 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want dat had hij gewoon "meerderheid" geschreven, in plaats van "demagogische meerderheid". Dat "demagogische" staat daar toch niet voor niets?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Andev, het enige wat ik je kan aanraden is niet links te stemmen en zo veel mogelijk kinderen maken. Meer kan/mag je niet doen.
|
![]() |
![]() |