Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juni 2010, 17:32   #15961
Khwajagan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 maart 2010
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
de timeline is nochtans heel simpel
8u38 verwittigd en 8u46 ingeslagen maar allee volgens jou kan men scramblen en het target bereiken in minder dan 12 minuten only in the truthersworld
keep on dreaming
Khwajagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2010, 17:33   #15962
Khwajagan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 maart 2010
Berichten: 1.525
Standaard

de wereld is echt achterlijk!


Citaat:
WeAreChangeLA Organizer Faces Terrorist Charge

Luke Rudkowski
Prison Planet.com
Wednesday, June 16, 2010

WeAreChangeLA’s lead organizer Bruno Bruhwiler is being targeted as a terrorist threat. It all began when Bruno was sitting in the audience at a civil hearing for another WACLA member. The Judge literally did not like Bruno’s involuntary facial expressions, and ordered him out of the courtroom.



http://www.prisonplanet.com/wearecha...st-charge.html
Khwajagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2010, 19:23   #15963
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.887
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
de timeline is nochtans heel simpel
8u38 verwittigd en 8u46 ingeslagen maar allee volgens jou kan men scramblen en het target bereiken in minder dan 12 minuten only in the truthersworld
Volgens jou niet ? Droom maar verder dan.

Kun je rekenen ?

Performance F15
Citaat:
High altitude: Mach 2.5+ (1,650+ mph, 2,660+ km/h)
Low altitude: Mach 1.2 (900 mph, 1,450 km/h)
http://en.wikipedia.org/wiki/McDonne...F-15C_Eagle.29
WTC torens zijn maar 153 miles van Otis Airforce base, toch als men de F15-scramble-piloten "redelijk rechtdoor" laat vliegen, en niet helemaal de verkeerde kant opstuurt en niet rondjes laat draaien over de Atlantische Oceaan. Wie gaf die domme bevelen ?

UA175 kwam van het binnenland en vloog naar N-Y.

New-York ligt toch aan de kust... of wisten de piloten N-Y niet liggen ?

Neem aan de scramble-piloten waren niet gehaast .... ook nadat ze wisten om 8h46 dat AA11 al op WTC1 gecrasht was... en vlogen maar 900 mph gemiddeld in 12 minuten is dat 900/(60/12) 5 = 180 miles.
dju, nog ruim voldoende UA 175 te onderscheppen.

Uiteraard kunnen ze ook gemakkellijk 1200 mph gemiddeld vliegen over die korte afstand; op ideale hoogte (> 36.000 ft) kunnen ze ongestoord zelfs 1650 mph max halen... En op die hoogte zijn ze al veel minder als een minuut.
Citaat:
Rate of climb: >50,000 ft/min (254 m/s)
http://en.wikipedia.org/wiki/McDonne...F-15C_Eagle.29
1200 mph/ 5 = 240 miles...

En dit was maar het 2e gekaapte vliegtuig...
Uiteraard kunnen F15 snel bijgetankt worden in de lucht.

Maar waarom spreek ik hier van Otis AFB ?
Andrews AFB ligt maar op 8 miles van Washington...
Citaat:
Joint Base Andrews Naval Air Facility Washington[3], formerly Andrews Air Force Base, (IATA: ADW, ICAO: KADW, FAA LID: ADW) is a United States Air Force base in Prince George's County, Maryland, United States, eight miles east of Washington, D.C..
Knalde het 3e vliegtuig niet in het Pentagon ?

En wat zei de NORAD-verantwoordelijke - Major Gen. Larry Arnold from NORAD - weer over de F15-scramble van Otis AFB ?

Dat ze recht naar N-Y vlogen en 1,5 mach vlogen...

Citaat:
The URL of this article is: http://globalresearch.ca/articles/VRI410A.html

--------------------------------------------------------------------------------
Memory Fresh Up

On September 13th 2001, during his Senate Confirmation Hearing, General Myers, acting chairman of the Joint Chiefs of Staff on September 11th stated that no military aircraft was scrambled until after the Pentagon strike, which was at 9.38 AM . [1]

According to a news release from NORAD on September 18th, 2001 , the FAA notified them about the hijacking of the first airliner (flight 111) at 8.40 AM . Subsequently they ordered to scramble two F15’s from Otis Air Force Base at 8.46 AM , which were airborne at 8.52 AM . [2]

Major Gen. Larry Arnold from NORAD stated on different occasions that when the fighters took off, they were flying straight to New York City ” and that they were going at a speed of "about 1.5 Mach”.He also stated that at the time of impact the F-15’s were 71 miles away, about 8 minutes out, and going very fast [3] .

Conclusion: The statements of General Myers end Major General Arnold are in contradiction with one another. There is a discrepancy of 46 minutes.

The F-15A
There are two types of F15’s aircrafts at Otis Air Force Base. The F15A, with a crew of one and the F15B with a crew of two. Since the F15B’s primary purpose is aircrew training, I think we can safely assume they scrambled the F15A [4] . The F-15A has a Cruise Speed of 466,79 Mph and a maximum speed of 1649,75 Mph at an altitude of 36007.2 Feet [5] . It’s (ferry) range is 1500 miles with three external fuel tanks. Also, the F-15A is capable of aerial refueling [6] .

The capability to accelerate to supersonic speed from the F-15A depends on different factors, such as the weight of the aircraft at take off (MTW) and the amount of fuel on board. One would hope that, given one of their primary tasks: the interception of suspicious aircrafts ASAP, the F-15’s are always standby in optimal condition and being able to take off within minutes, being able to accelerate to mach 1.5 or faster ASAP and having enough fuel aboard to maintain that speed for a longer period of time.
1,5 Mach = 1125 mph
Aan 1125 mph is men in 10 minuten .... euhm 1125/6 = 187,5 miles ver...
@ Dixie ? zei ge 12 minuten dan zijn ze 1125/5 = al 225 miles ver... maar ze hoefden maar 153 miles ver naar WTC2 (vóór UA175)...

Of liegt de Generaal
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 juni 2010 om 19:52.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2010, 19:56   #15964
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.887
Standaard

En die Generaal Myers is nog zotter... 1e scrambling pas na Pentagon strike vertrokken... wtf

Conclusion: The statements of General Myers end Major General Arnold are in contradiction with one another. There is a discrepancy of 46 minutes.
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 17 juni 2010 om 20:00.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2010, 23:39   #15965
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Volgens jou niet ? Droom maar verder dan.

Kun je rekenen ?

Performance F15
High altitude: Mach 2.5+ (1,650+ mph, 2,660+ km/h)
Low altitude: Mach 1.2 (900 mph, 1,450 km/h)
http://en.wikipedia.org/wiki/McDonne...F-15C_Eagle.29

WTC torens zijn maar 153 miles van Otis Airforce base, toch als men de F15-scramble-piloten "redelijk rechtdoor" laat vliegen, en niet helemaal de verkeerde kant opstuurt en niet rondjes laat draaien over de Atlantische Oceaan. Wie gaf die domme bevelen ?
ik wel ja 12 - 7 (scramble) = 5min om 153 miles af te leggen...

1650:12=137.5 miles ooops
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2010, 19:31   #15966
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Nog eens voor jou :

Totaal IRRELEVANT dat de vliegtuigen gekaapt waren, vliegtuigen die zo van koers afwijken én/of radiocontact verbreken én/of transponder uitschakelen moeten onmiddelijk opgespoord en onderschept worden volgens routine-procedures.

Het waren nu juist de routine procedures die op 9/11 tekort schoten .

U praat steeds alsof onderscheppingen de aanslagen hadden kunnen voorkomen! Dat is nu juist de grootst denkbare flauwekul , zeker bij de eerste twee toestellen.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2010, 22:27   #15967
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.591
Standaard

Citaat:
Wie gaf die domme bevelen ?
Zegt meneer de genie met alle kennis van nu !

u kunt kennelijk maar niet inzien dat zo'n beetje alles mogelijk leek die dag. Heel geweldig dat achteraf bleek dat elk gekaapt toestel z'n transponder had uitgezet, maar op dat moment konden alle toestellen met transponder nog aan ook gewoon gekaapt zijn !! Vandaar ook dat men de order gaf alle vliegtuigen aan de grond te zetten.
Het ging die dag om veeeel meer toestellen die een potentieel gevaar vormden , zeker de toestellen die niet (direct)reageerden. Daar komt ook nog bij dat de toestellen met transponder off misschien helemaal niet gekaapt waren.

Van een fighter-jet naast hun gekaapte toestel waren de kapers echt niet onder de indruk geweest , die verwachtte men juist en bovendien had men veel mensen in gijzeling, waardoor hun missie een nog grotere kans van slagen had.
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2010, 23:00   #15968
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.887
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik wel ja 12 - 7 (scramble) = 5min om 153 miles af te leggen...

1650:12=137.5 miles ooops
Droom verder
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2010, 23:00   #15969
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.887
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Zegt meneer de genie met alle kennis van nu !

u kunt kennelijk maar niet inzien dat zo'n beetje alles mogelijk leek die dag. Heel geweldig dat achteraf bleek dat elk gekaapt toestel z'n transponder had uitgezet, maar op dat moment konden alle toestellen met transponder nog aan ook gewoon gekaapt zijn !! Vandaar ook dat men de order gaf alle vliegtuigen aan de grond te zetten.
Het ging die dag om veeeel meer toestellen die een potentieel gevaar vormden , zeker de toestellen die niet (direct)reageerden. Daar komt ook nog bij dat de toestellen met transponder off misschien helemaal niet gekaapt waren.

Van een fighter-jet naast hun gekaapte toestel waren de kapers echt niet onder de indruk geweest , die verwachtte men juist en bovendien had men veel mensen in gijzeling, waardoor hun missie een nog grotere kans van slagen had.
Droom verder

Of beter, je moet nog héél veel leren van het samenspel van Navaids en luchtverkeersleiding.

Binnen een maand kom ik eens terug kijken.
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 20 juni 2010 om 23:03.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2010, 15:26   #15970
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Droom verder
hiermee geef je dus toe dat het ommogelijk was om de eerste flight te onderscheppen...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2010, 17:35   #15971
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 23.591
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Droom verder

Of beter, je moet nog héél veel leren van het samenspel van Navaids en luchtverkeersleiding.
Nee , dat hoef ik helemaal niet! Het doet hoe dan ook niets af aan wat ik schreef.


Nergens ter wereld was dit scenario ooit eerder voorgekomen, en men had het dus ook nooit geoefend. Dit waren geen gewone kapingen of aanvallen
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2010, 14:54   #15972
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.826
Standaard

't Ligt hier stil
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2010, 17:22   #15973
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
't Ligt hier stil
is normaal men kan geen conspiracyfabeltjes blijven uitvinden...
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2010, 17:26   #15974
Khwajagan
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 maart 2010
Berichten: 1.525
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
is normaal men kan geen conspiracyfabeltjes blijven uitvinden...
LOL je bedoelt de conspiracy dat Bin Laden en wat kapertjes....

nee, je hebt gelijk...
Khwajagan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2010, 17:30   #15975
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

het officiële verhaal is de enige echte 'truth'
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2010, 18:07   #15976
Gevreesd Zebrapad
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
het officiële verhaal is de enige echte 'truth'
Iedereen weet dat de commisiie 1 grote fraude was. Heb je nog een billenkletser?
Gevreesd Zebrapad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2010, 19:01   #15977
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 52.887
Standaard

Citaat:
American Airlines Flight 11

FAA Awareness. Although the Boston Center air traffic controller realized at
an early stage that there was something wrong with American 11, he did not
immediately interpret the plane’s failure to respond as a sign that it had been
hijacked.
At 8:14, when the flight failed to heed his instruction to climb to
35,000 feet, the controller repeatedly tried to raise the flight. He reached out
to the pilot on the emergency frequency.Though there was no response, he
kept trying to contact the aircraft.106

At 8:21,American 11 turned off its transponder,immediately degrading the information available about the aircraft.The controller told his supervisor that he thought something was seriously wrong with the plane, although neither suspected a hijacking.The supervisor instructed the controller to follow standard procedures for handling a “no radio” aircraft.107

“WE HAVE SOME PLANES” 19
The controller checked to see if American Airlines could establish communication with American 11. He became even more concerned as its route changed,moving into another sector’s airspace.
Controllers immediately began to move aircraft out of its path, and asked other aircraft in the vicinity to look for American 11.108

At 8:24:38, the following transmission came from American 11:
American 11: We have some planes. Just stay quiet, and you’ll be okay. We are returning to the airport.
The controller only heard something unintelligible; he did not hear the specific
words “we have some planes.” The next transmission came seconds later:
American 11: Nobody move.Everything will be okay.If you try to make any moves,you’ll endanger yourself and the airplane.Just stay quiet.109

The controller told us that he then knew it was a hijacking. He alerted his supervisor, who assigned another controller to assist him. He redoubled his efforts to ascertain the flight’s altitude.Because the controller didn’t understand the initial transmission, the manager of Boston Center instructed his quality assurance specialist to “pull the tape” of the radio transmission, listen to it closely, and report back.110

Between 8:25 and 8:32, in accordance with the FAA protocol, Boston Center
managers started notifying their chain of command that American 11 had been hijacked. At 8:28,Boston Center called the Command Center in Herndon to advise that it believed American 11 had been hijacked and was heading toward New York Center’s airspace.

By this time,American 11 had taken a dramatic turn to the south.

At 8:32, the Command Center passed word of a possible hijacking to the Operations Center at FAA headquarters.The duty officer replied that security personnel at headquarters had just begun discussing the apparent hijack on a conference call with the New England regional office. FAA headquarters began to follow the hijack protocol but did not contact the NMCC to request a fighter escort.111

The Herndon Command Center immediately established a teleconference
between Boston, New York, and Cleveland Centers so that Boston Center could help the others understand what was happening.112

At 8:34, the Boston Center controller received a third transmission from American 11:
American 11: Nobody move please.We are going back to the airport. Don’t try to make any stupid moves.113

20 THE 9/11 COMMISSION REPORT

In the succeeding minutes,controllers were attempting to ascertain the altitude of the southbound flight.114

Military Notification and Response. Boston Center did not follow the protocol in seeking military assistance through the prescribed chain of command.
In addition to notifications within the FAA,Boston Center took the initiative,
at 8:34, to contact the military through the FAA’s Cape Cod facility. The center also tried to contact a former alert site in Atlantic City, unaware it had been phased out.

At 8:37:52, Boston Center reached NEADS.
This was the first notification received by the military—at any level—that American 11 had been hijacked:115

FAA: Hi. Boston Center TMU [Traffic Management Unit], we have a
problem here. We have a hijacked aircraft headed towards New York,and we need you guys to, we need someone to scramble some F-16s
or something up there, help us out.

NEADS: Is this real-world or exercise? FAA: No, this is not an exercise, not a test.116

NEADS ordered to battle stations the two F-15 alert aircraft at Otis Air Force Base in Falmouth,Massachusetts,153 miles away fromNewYork City. The air defense of America began with this call.117

At NEADS, the report of the hijacking was relayed immediately to Battle Commander Colonel Robert Marr. After ordering the Otis fighters to battle stations, Colonel Marr phoned Major General Larry Arnold, commanding general of the First Air Force and NORAD’s Continental Region.Marr sought authorization to scramble the Otis fighters. General Arnold later recalled instructing Marr to “go ahead and scramble them, and we’ll get authorities later.” General Arnold then called NORAD headquarters to report.118

F-15 fighters were scrambled at 8:46 from Otis Air Force Base. But NEADS did not know where to send the alert fighter aircraft, and the officer directing the fighters pressed for more information:“I don’t know where I’m scrambling these guys to. I need a direction, a destination.”
Because the hijackers had turned off the plane’s transponder, NEADS personnel spent the next minutes searching their radar scopes for the primary radar return.American 11 struck the NorthTower at 8:46.Shortly after 8:50,while NEADS personnel were still trying to locate the flight, word reached them that a plane had hit the World Trade Center.119
Radar data show the Otis fighters were airborne at 8:53. Lacking a target, they were vectored toward military-controlled airspace off the Long Island coast.To avoid New York area air traffic and uncertain about what to do, the fighters were brought down to military airspace to “hold as needed.”From 9:09 to 9:13, the Otis fighters stayed in this holding pattern.120
"I need a direction, a destination" : towards NEW-YORK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

Blind en doof ??????????????????????
__________________
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2010, 19:51   #15978
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gevreesd Zebrapad Bekijk bericht
Iedereen weet dat de commisiie 1 grote fraude was. Heb je nog een billenkletser?
hoelang gaat het duren wanneer deze terug is
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2010, 19:53   #15979
George Bush
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 juli 2010
Berichten: 15
Standaard

Het blijft ongeacht 1 grote fraude hoor.
George Bush is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2010, 20:03   #15980
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
"I need a direction, a destination" : towards NEW-YORK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!

Blind en doof ??????????????????????
Chain of command daar ging het mis zowel bij de FAA als bij Norad of dacht je misschien dat die eerste die het telefoontje ontving ook de scrambles deed
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be