![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen genoeg zien, lezen en horen wat er allemaal in onze maatschappij aan het gebeuren is. Maakt niet uit wie of wat de boodschapper is, bepaalde zaken zijn gewoon niet te ontkennen, doe geen moeite. Wanneer een "zwanzer beweert dat de zon morgen weer zal opgaan moeten we hem ook niet geloven, gewoon eventjes wachten... of zelf weten dat het klopt. Onze landen worden de laatste jaren overspoeld door de geneugten en de aanwinsten op alle gebied van wat sommigen "multiculverrijking" proberen te noemen. Of dat nu ontkent wordt of niet. En het zal steeds erger worden tot wij er niet meer zijn en onze kinderen en kleinkinderen zich zullen afvragen hoe dat toch allemaal is kunnen gebeuren en wie daarvoor verantwoordelijk is. En of die Europese en andere landen "van vroeger" echt bestaan hebben, net zoals wij ons nu het leven onder de Romeinen niet meer echt kunnen voorstellen. Laatst gewijzigd door andev : 2 juli 2010 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja idd, misschien is het handig om een hele hoop niet-moslim migranten toe te laten in België. Kwestie van een moslim-meerderheid en bijgevolg een islam-bewind in de toekomst te vermijden. Wie volgt mij hierin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen weten we nog steeds niet wat een "demagogische meerderheid" is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed voorstel, die laten zich tenminste niet zo doen als wij.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U voor de goede raad, maar ik ben al een paar jaar van mijn pensioen aan het genieten... Zal mijn vrouw eens aanspreken over die kinderen, maar ik vrees ervoor. En neen, ik kan daar niets aan doen, dat besef ik ook wel. Zien hoeveel naar de bliksem gaat is maar een "tijdverdrijf", zelf heb ik er voorlopig geen last van en... après nous, les mouches! Gelijk of dat ze zeggen. Alleen denk je dan eens aan je kinderen en kleinkinderen, en dan zou je toch graag een paar van onze politiekers graag tegen een muur zetten en aan flarden laten schieten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Het is dus de VB zijn schuld dat een derde van de inwoners in de grote Belgische steden moslim zijn ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op termijn zullen de rijken wel hun toevluchtsoorden (ultra gewapende enclaves) hebben waar ze kunnen schuilen voor de storm van de islam. De minder begoeden zullen de storm moeten ondergaan vrees ik. Het zal er op neerkomen om zich dan maar aan te passen aan hun regels of weggeblazen te worden. Binnen een paar eeuwen kan men zich dan eens buigen over een eigenaardig stukje geschiedenis waarin grote stukken van Europa zich zonder slag of stoot enkele eeuwen terug in de geschiedenis lieten catapulteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier speciaal voor jullie: http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Snerror : 4 juli 2010 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zoals de risico's die onze antiterreurwetten op onze privacy en andere rechten doen wegen? Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soit lees het volledige artikel. Het aantal leden van die groepering kan je op 1 hand tellen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als morgen de hemel inzakt zijn alle mussen dood. Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juli 2010 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In het artikel stond ook dat hij naar België wou vertrekken door het totale gebrek aan succes van zijn groepering in Engeland.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 5 juli 2010 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neen (ken ik zelfs niet) niets staat stil, als je maar ver genoeg staat lijken alle problemen futiel Laatst gewijzigd door satiper : 5 juli 2010 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, die brengen onze rechten en vrijheden niet in gevaar?
Citaat:
En ondertussen weet iedereen dat die "gemeenschappen" er gekomen zijn onder druk van de Islam in de VS (of in Groot-Brittannië, om in Europa te blijven), nietwaar? Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is zoals je in punt 3 aanhaald, zaken die net voor je neus gebeuren lijken/zijn groter. Tevens denk ik dat als er problemen in de USA zijn met betrekking tot beperking van vrijheden die eerder gericht zijn van autochtoon naar allochtoon. Hier dreigen we net het omgekeerde mee te maken: namelijk dat de allochtonen onze (autochtone manier van leven willen veranderen met een model dat het hunne is), enig weerwerk lijkt me niet onverstandig. Alles is natuurlijk tijdsgebonden. Momenteel redeneren we nog vanuit een “wij” (christelijk/vrijdenkend/westers) ten opzichte van “zij” (islamitisch/fundamentalistisch/oosters) tegenstelling. Na enkele (nu ja, wel iets meer dan enkele) decenia kan die verhouding net omgekeerd liggen (zie amerika: nu blanke overheersing/400jaar terug indianencultuur en nauwelijks sprake van het blanke ras). Geschiedenis: voortdurende verandering akkoord, maar je mag wel streven om er het beste van te maken. De islam omarmen lijkt me (voor een stuk) een terugkeer naar het verleden. Sommige dingen waren misschien beter, over het algemeen zie ik een terugkeer naar het verleden echter niet met blijdschap tegemoet. |
|
![]() |
![]() |