![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Ik begin mijn grootste twijfels te hebben over een Dietse éénmaking. Misschien moet ik maar eens mijn profielnaam laten aanpassen. Dit kan je door een PB-tje te sturen naar de moderator. Wanneer je het niet elke week vraagt zullen ze dat wel willen doen.
Waarom die twijfels: gewoon omdat zelfs een gezamenlijk buitenlands beleid al moeilijk zou zijn. Vlaanderen is meer op Europa gericht, terwijl Nederland veel meer op de VS en Israël gericht is. Wat BHV is voor België, zou wel eens het buitenlands beleid zijn voor Dietsland/Verenigde Nederlanden. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 7 juli 2010 om 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik laat de discussie daarover ook maar voor wat dit betreft. We komen er misschien later nog eens op terug. Ik heb het gevoel dat ik er met jou wel sereen over kan discussiëren zonder het gebruikelijke "kopvod" of "hoer" e.d. meer die in zulkse onderwerpen wel vaker voorkomen. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Als iemand anders een vergelijking aanhaalt met collaboratie bij bezetting dan is hij de eerste om te roepen hoe flauw het is om weer de vergelijking met Hitler te maken met zijn ondertussen toch al serieus verlopen Godwin-punten. mvg, Jazeker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 juli 2010 om 21:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juli 2010 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zie jij een persoonlijke aanval? Ontken je dat dat 50% van dit forum gevuld is met jouw referenties naar Vlaamse collaboratie terwijl REX nog in je **** mocht worden gestampt en je het nog met de tranen in de ogen zou verbijten, verzwijgen en er vooral niet op in gaan. Mesjeu den brusseleir.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juli 2010 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leef maar verder in je droomwereldje waar jij de sterke man bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mening veranderen? Ja, dat hangt ervan af waarover ge het hebt natuurlijk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn mening wordt beïnvloed door fratsen die ik overdag meemaak.
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik versta deze reactie op sugar's reactie niet. Wat wil je eigenlijk zeggen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Het leek alsof Suqar mensen opsomde die wel eens van mening veranderden, maar blijkbaar is zij van mening veranderd (over Vlamingen) door die mensen. Dat werd later uitgelegd. Het gaat dus om een misverstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm... ergens ter wereld zouden ze dit als een argument kunnen beschouwen als ze je taal niet machtig zijn. Cola-flesje vanuit een vliegtuigje laten vallen en je bent god, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Ik ben economisch linkser geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |