![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eerder het tegendeel, nooit! Zei Bracke.
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit dus!
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de lijsttrekker van de senaat niet voor de N-VA spreekt dan weet ik het niet meer.
Staat hij dan te liegen volgens jou? Wanneer gaat de N-VA dan reageren?
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
maar ja, de frankofoontjes kunnen ook uit eigen beweging belziek verlaten en dan is Vlaanderen sowieso onafhankelijk. Laatst gewijzigd door Shadowke : 9 juli 2010 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat laatste zou best wel eens kunnen, ja. Bijzonder droevig zou dat zijn: de Franstaligen die eerder tot onafhankelijkheid durven overgaan dan de N-VA.
|
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
dus als de Vlamingen blijven hameren op een staatshervorming die van Belgiê een echte confederale staat maakt (ruime fiscale autonomie en aparte rsz), trekken ze er zelf uit en gaan ze waarschijnlijk naar la france. |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is werkelijk het enige essentiële.
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkt goed dat optimisme. ![]()
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Evidemment vertegenwoordigt Bracke de hele NVA.
Maar ik begrijp volledig uw vertwijfeling hoor: Al zijn collega's bij de VRT (en die kunnen het écht weten hoor) dachten dat het de sossen zouden worden...maar bij die partij zou hij geeneens verkozen zijn geweest...u mag vanalles zeggen van Bracke...maar dat ie dom is niet hoor...
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bedoelt dat de hardwerkende Vlaming dit keer zal gespaard worden? Waw, als Elio di Rupo daar voor zorgt stem ik volgende keer voor hem.
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat we nog maar 3 weken ver zijn, de N-VA heeft in het Kartel veel langer zijn geduld getoont en zal dus nog wel een tijdje constructief trachten mee te werken, voor mij is het nog te vroeg om BDW af te schrijven als een tweede leterme. |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Preformateur?
Om de paar maand komt er precies iets nieuws uit de bus de laatste jaren. Het landje draait niet meer. |
![]() |
![]() |
#158 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Zoals heel wat Vlamingen wil de N-va op korte termijn België behouden, en zoals heel wat Vlamingen is de N-va Europees gezind, de N-va is niet het Vlaams Belang, bij het Vlaams Belang willen ze sneller gaan, wat ook hun goed recht is, maar dat is niet de manier waarop de N-va het naar voren bracht met de laatste verkiezingen, en het is dus ook niet de manier waarop ze het nu mogen doen. |
|
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Vreemdeling
|
![]() Ik moet toegeven dat hij heel mooie donker haar heeft voor een man (heu... hoe noem je dat ook al ? ) van 60 jaar !
Wat ik niet begrijp, en mij enorm stoort, is het feit dat een "schepsel" dat van eerste generatie in België is, de gelegenheid krijgt om ons te gouverneren !? Mooie België...komt dat door de "Démocratie" ? Wat mij betreft zouden ze, tenminste, 5 generaties in België moeten leven. Mooielijk te geloven, dat de Heilige Fabiola, en de Koning, dergelijk schepsel betrouwd en de kans geven België de sturen en te vertegewoordigen ! |
![]() |