![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je stelt "Verder staat er in het artikel dat het meestal om moslimjongeren gaat. U leest daar toch niet over?"om je eerdere bewering "Vaak gaat het om moslimjongeren die blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien."te staven. In je post 459 heb je het over verkrachtingen en stel je "En dan komt de rest van de tekst naar boven waarin opvalt dat het meestal om moslimjongeren gaat. "Het gaat dus niet meer over "verkrachting" en "meestal"; het gaat nu over "als een provocatie zien" en "vaak". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik schreef is : Ik haal dit aan om aan te tonen hoe onze maatschappij staat tegenover verkrachting.Dat lees jij selectief; je beweert dat dit het maatschappelijk standpunt is. Citaat:
Citaat:
Even terug on-topic; wat dind jij? Doen ze voldoende moeite? Of kan het toch beter? Citaat:
"Neen; ik heb geen goesting om per forummer/post eindeloos te discussiëren."Begrijp je dit echt niet; of doe je alsof? Citaat:
Misschien kan je eindelijk eens reageren op : http://forum.politics.be/showthread....91#post4853291 Je weet wel; die post waar je liever selectief over leest. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus met uw opmerking over hoe onze samenleving denkt over verkrachting ' met uw Engelse studie!) wilt u aantonen hoe onze cultuur omgaat met verkrachting?? Staat een Engels onderzoek wat u niet eens heeft gezien daar model voor of onze wetgeving in Vlaanderen? Van op personen spelen gesproken, het is achterbaks Arti( ik spreek u tenminste aan) om dit soort beweringen te doen zonder reden!) Is dat ook niet ergens tegen het forumreglement? U weet het vast wel! Omdat er mensen zijn die het leed van die vrouwen misbruiken om racistische praat uit te slaan? Is dat de kern van uw betoog? Welke punten haalde u aan hoe vanuit culturen wordt omgegaan met deze begrippen? Daar heeft u nergens over geschreven, u bracht trouwen die begrippen( geweld, agressie en seks) niet eens aan! Maar vertel maar hoor, hoe gaan andere culturen daarmee om? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Parlementslid
|
![]() 'Moslima': Islamistische) meisjes en vrouwen hebben dit probleem al lang opgelost.
Zij zullen nooit de deur uitgaan zonder hun zedelijkheidsgordel, ondergoed, anti-agressiebroek (meestal een voorversleten jean's), een rok of lang kleed hoofddoek en de 'BURKA'. In onze streken, vooral 't zomers en ook in hun thuisland is het ondraaglijk. Onhoudbaar omwille van een andere agressor: 'De Zon' Met zulke overwegingen houd een 'Moslim' man zich uiteraard bijster weinig of niet bezig. Het enige wat van belang is: - dat ZIJN eigendom niet door anderen besmeurd zou kunnen worden. Niet zozeer omwille van de ''geestesgesteldheid' van de betrokkene in eerste rang maar wel omdat hij zijn 'sexmachien' zoals zijn 'rijmachien' liefst niet met anderen deelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Banneling
|
![]() Alice, lees je eigenlijk de posts die je quote?
Zo ja, waarom antwoord je niet op wat er in de post (#502) staat? Je herhaalt (#503) nog eens je voorgaande post (#500). edit Voor het geval je toch nog op de bal wil spelen. http://forum.politics.be/showthread....91#post4853291 Laatst gewijzigd door artisjok : 8 juli 2010 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dank zij Artisjok lezen we hier al maanden op pagina eentje dat Zweedse blondines hun haar verven om niet door mohammedanen te worden verkracht.
En sommige mensen lezen dan nog verder. Al zegt de titel genoeg.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor staat die "het"? (al snap ik nog altijd niet goed waarom die onnozele vraag gesteld werd). Dus niet beweren dat ik “blijkbaar wil discussiëren” over het woordje “het”. U bent daarmee begonnen, schei nu maar uit met die kinderachtigheden. Er staat inderdaad in het artikel dat het meestal om moslimjongeren gaat. Er staat ook in het artikel dat die moslimjongeren blonde lokken of losse kledij als een provocatie zien. U moet dringend die eerste post nog eens lezen. Een provocatie betekent een uitdaging of het uitlokken van een overtreding. Die moslimjongeren denken dus dat blonde lokken of losse kledij het uitlokken van verkrachting is (hoe stom kan een mens zijn). Vaak betekent dikwijls, meestal betekent in de meeste gevallen – dat is dus ook dikwijls. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ongeveer net zoals dat System en Henri I eigenlijk de beste ambassadeurs voor de Vlaamse zaak zijn. Of zoals een Magnificat die degenen die voor afschaffing van het koningshuis pleiten ongewild een vriendendienst bewijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb echter wél de stellige indruk dat u niet alleen trollen aan het voederen bent, maar dat u ze eigenlijk een verschrikkelijke copieuze maaltijd voorschotelt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Kan maar smaken!
![]() |
#513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je anders wat te zeggen hebt vat je maar samen, ik heb echt geen goesting post te lezen en me dan af te vragen waar jij naartoe wilt, dus beantwoordt eerst maar eens 503. Voor alle duidelijkheid, ik insitueer niets; i; vind het ronduit achterbaks om even te beweren dat hier forummers het leed van verkrachte vrouwen gebuiken om hun racistische praat kwijt te kunnen,( blijkbaar een uitspraak op gebakken lucht gezien uw reactie) mij lijkt dit zeer relevant gezien de wijze waarop u systhematisch discussies lamlegt waarop mensen hun "racistische praat " ( lees iedere vorm van kritiek op moslims) verkopen,het is ook hier duidelijk, ondanks herhaaldelijk aandringen van meerdere forummers weet u niets maar dan ook geen letter te vertellen over het onderwerp van deze discussie! Dat is steeds zeer storend voor mensen die wel over het onderwerp willen praten! Dus graag jou mening over jonge moslims die zo bedreigend zijn dat meisjes hun haren donker verven om gerust gelaten te worden! En graag een wat minder achterbakse houding! ( ik ben nog niet vergeten dat onlangs u beweerde dat Marie en ikzelf zaken schreven die door het forrumreglement verboden waren en daarom door u niet geciteerd werden, nog zo een uitspraak gebaseerd op gebakken lucht!) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | |
Banneling
|
![]() Neen; niet echt; want het is een herhaling van je post #500.
Zie dus post #502 Citaat:
Voor het geval je toch nog op de bal wil spelen. http://forum.politics.be/showthread....91#post4853291 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negeer Arti, ze brengt in de discussie niets aan en heeft ook "gemotiveert "waarom, wie over negatieve gevolgen van immigratie praat wil enkel racistische praat uitslaan, en gebruikt daarvoor het leed van anderen. Maar ze krijgt wel aandacht, vooral van jou en mij, mee stoppen dus want dit "voedt" haar inderdaad en is stomvervelend voor andere forummers! Laten we haar dus gewoon negeren en ons houden aan het onderwerp, agressie tegenover vrouwen en meisjes omdat zij blond zijn, Westers en aantrekkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#518 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alice & Marie capituleren onvoorwaardelijk omdat ze weer eens met de mond vol tanden staan.
Mooi zo... If you cannot stand the heat, stay out of the kitchen! Dit is een politiek discussieforum: steeds dezelfde onzin herhalen en alle tegenargumenten negeren - je zegt letterlijk "negeren" - heeft met een discussie niets te maken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 9 juli 2010 om 23:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dan onvermijdelijk dat de serieuze discussiepartners, in casu Alice en Marie, dan ook hun standpunten blijven herhalen. Actie --> reactie, weet u wel? Maar goed, trollen is ook een kunst, hetgeen u als novice in het vak eigenlijk toch wel dient te weten. Terzijde, mocht ik de vent van bedoeld forumpersonage zijn geweest, dan had ik nu wellicht levenslang vastgezeten omdat de verleiding een stomp voorwerp een aantal maal krachtig te hanteren net ietsje te groot zou zijn geworden... |
|
![]() |
![]() |