![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb gisteren vrijdag in de hal op schoenen moeten bidden omdat de moskee vol was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() In plaats van minaretten te verbieden en moskeeën niet te erkennen, moet men van de kerken moskeeën maken. Dat is de goede weg, de beste oplossing.
LOOOLLL!! Laatst gewijzigd door porpo : 10 juli 2010 om 01:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Ben je serieus Porpo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Die man gelooft in de Bijbel en moet gestraft worden volgens de Bijbel, indien hij echt gelovig is, moet hij die straf zelf zoeken, of zichzelf laten stenigen met zijn kerk op zijn kop. (lees maar de Bijbel).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Ik noteer dat u geen adequate onderbouwing kunt geven voor uw bewering.
Nu ja, daar ben ik intussen wel aan gewend geraakt van u en uw geestgenoten. Hetzelfde riedeltje wordt dan ook telkens afgerammeld en dezelfde excuses keer op keer gebruikt. Dat geldt nie alleen voor u, maar ook een aantal anderen hier. De ene probeert telkenmale dezelfde afgezaagde troef te spelen door jammerend en met veel en huilerig misbaar -héél soms te pas, doch meestal on te pas- 'racisme' en aanverwante termen te gebruiken, vaak vergezeld van woorden als 'zionistische' en 'neocons'. De ander gebruikt een andere welbeproefde troef, de zogenaamde 'verkeerde interpretatie'. En de derde tracht een rookgordijn van allerlei religieuze en zoals gezegd quasi-filosofische praat aan te leggen, waar verder kop noch staart aan zit. Vraagt men dan om uitleg, dan krijgt men bovenstaand antwoord, of de net zo nietszeggende dooddoener 'jij hebt het niet begrepen'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We gaan het architecturaal niet veranderen hoor, geen minaret nodig, die kruisbeelden en stanbbeelden enz. moeten er weg, en de rest blijft zoals het is. Wat denk je? ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 10 juli 2010 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U lijkt mij wel de persoon te zijn die zelfs het stenigen van overspelige vrouwen goed keurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik goedkeur staat daarboven. Die man moet lef hebben en een straf naar de maatstaven van de Bijbel waarin hij gelooft zoeken en toepassen ook.
Laatst gewijzigd door porpo : 10 juli 2010 om 01:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de woestijn waar dat geloof van u thuishoort, is plek zat om megamosketen te bouwen. Voor mijn part met torens van een kilometer hoog vanwaar de in soepjurken gehesen baardmansen naar hartelust hun boodschap richting gehersenspoelden kunnen krijsen. Maar niet hier. Over mijn lijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Jezus zegt: ik ben niet gekomen voor de gezonde mensen, maar voor de zieken. Daaronder valt ook pedofielen. Jezus zegt niet: dood aan pedo's. Hij vraagt om anderen te helpen hoe erg ook hun gedrag is. Straffen met opsluiting is normaal want het is een zware crimineel. Maar iemand de kop inslaan, dan zijn we terug in de jungle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In shifts werken? Is geen optie dus wij hebben meer ruimte nodig, en ik eis niet de kerk die je bedoelt indien het is zoals je meent, maar andere kerken hier in Antwerpen die altijd leeg zijn (duiven niet meegeteld). Laatst gewijzigd door porpo : 10 juli 2010 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |