![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is volgens u geen analyse en geen argumentatie om vervolgens te beweren dat je dit nooit gezegd hebt dat dit er niet instaat, totale waanzin!. Mens toch...misschien ga je beter naar een andere discussie want ik denk niet dat van jou enige zinvolle bijdrage te verwachten is! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De witte haatvlaming (die gelukkig(?) gemiddeld weinig kinderen schijnt te krijgen) is één goede reden. Er zijn er nog veel meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat zij de kantoortuinvlaming juist zien als kansarm. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 juli 2010 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer eerst eens wie er is behoorlijk de taal, dat is helemaal geen reden om meer migranten aan te trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat gezever dat we moeten kweken gelijk konijnen om onze meerderheid te verzekeren is zelfmoord op langere termijn. Of wacht ge liever totdat er iemand letterlijk van de overvolle planeet valt? Importeren om de pensioenen betaalbaar te houden en de vergrijzing tegen te gaan, maakt het probleem op lange termijn alleen maar erger.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 11 juli 2010 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Er worden reeds grote sommen uitgegeven aan ontwikkelingshulp en dat in tijden van economische crisis. - Er is amper genoeg voor onze sociale zekerheid ten gevolge van de grote instroom van immigranten en van de economische crisis. - De mensen - en dan vooral de machthebbers - zullen slechts met moeite kunnen overhaald worden om te herverdelen. Als echter punt 2 eindelijk kan opgelost worden door niet meer toe te laten dat er nog meer immigranten in het land komen, zal het gemakkelijker zijn om iedereen te doen inzien dat ook mensen in andere landen recht hebben op serieuze hulp.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu ben ik geen grote voorstander van meer ontwikkelingshulp, wel van genormaliseerde handelsbetrekkingen met die landen. Dat houdt dan ook wel in dat de westerse bedrijven en overheden stoppen met het uitschakelen van bijv. vakbonden in derdewereldlanden en eerlijke prijzen betalen voor goederen en diensten. Dan kunnen we spreken van een immigratiestop, maar dan is die discussie wellicht overbodig. Het idee dat je de immigratie kan stoppen zonder dat er een structurele verandering komt in de landen van herkomst (en vergis je niet: het westen is meer dan medeverantwoordelijk voor de toestand daar) is een illusie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ontken niet dat ik beweerde dat er geen argument en analyse in de tekst staat. Ik vroeg je wel "Van wat beweer ik dat ze er niet in staan?" omdat ik niet weet wat je bedoelt met : "waarom beweert u dat die er niet instonden? " Heb je zelf niets te vertellen over de tekst; en wat er geopperd wordt? over de analyses, argumenten en voorgestelde oplossingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veel praat ja ga je ook hun onderkomen betalen?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u niet dat winst hoe dan ook in de zakken van een beperkte elite terecht komt ookal betalen we meer voor arbeid en goederen? Denkt u niet dat gezien het grote verschil in welvaart die immigratie uit landen niet stopt, omdat er geen behoorlijke gezondheidszorg is, onderwijs of andere basisvoorzieningen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Jij wil dus dat we meer gaan betalen voor onze goederen? Wil je onze lonen dan ook laten stijgen? Hoe ga je dit allemaal in praktijk brengen? Graag jouw mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
immigatiestop..hoe sneller hoe liever anders zitten we binnen een decennia met sloppenwijken... Rijkdom wordt nooit herverdeeld, armoede verhuist gewoon... |
|
![]() |
![]() |