![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou ik zo niet durven zeggen. In Joegoslavië , Polen en dergelijke, denk ik dat ge meer mensen zult tegen komen die min of meer Duits verstaan en spreken dan Engels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is Chinees? Er zijn vele soorten Chinees in China. Als ge daar moet aan beginnen. Ik denk eerder dat Russisch enorm in optocht is. Plus de USSR vormt samen met Europa één blok. En daar zie ik ze ook nog niet direct allemaal Engels gaan leren, buiten dan enkele woordjes zoals," bullshit en mother focker" en zo. Meestal dan nog zonder ze zelf te verstaan.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 juli 2010 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar spreekt men in Europa en masse Chinees ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De USSR? En Boudewijn is nog altijd koning der Belgen en Martens eerste minister, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwartgeeltje, ge verstaat wat ik bedoel hé. Ik weet ook wel dat ge de dag van vandaag niet meer kunt spreken van ussr MAAR ALS IK AL DIE LANDEN APART MOET GAAN OPNOEMEN, ben ik nog wel een tijdje zoet zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben voorstander van het lailaidienees.
Alle kleine kinderen over de hele wereld praten dit, tot wij hen onze taal opleggen.
![]() |
#354 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben nochtans al 2 keer naar Italië geweest zonder dat ik een woord Italiaans ken. En ik heb geen scheve gezichten gekregen omdat ik ze niet in het Italiaans aansprak. Als we al van toeristen gaan verlangen dat ze de taal van het gastland moeten spreken, jawadde. Pech voor de mensen die een reisje naar China plannen, die mogen eerst nog eens een cursus van 3 jaar volgen.
![]() |
![]() |
#355 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#356 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() uit hoofde van de beleefdheid, lijkt me dat een goed principe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nu zijt ge aant zwanzen. Alle toeristen die de taal van het gastland niet spreken zijn onbeleefderiken volgens Azert. Ik ben al in Denemarken, Spanje, Portugal, Roemenië, Tunesië, Turkije, Duitsland en Italië geweest. Nochtans ken ik geen Deens, Spaans, Portugees, Roemeens, Tunesisch (als dat al bestaat), Turks, Duits of Italiaans. En in de meeste van deze landen verstonden ze allemaal Engels, en ze waren helemaal niet geshoqueerd dat ik hun taal niet sprak, meer nog, ze spreken toeristen aan in het Engels. De taal van het gastland moet ge enkel leren wanneer ge van plan zijt er langer te blijven. Een hele taal leren voor een plaats waar ge maar enkele weken blijft is ook verspilde moeite.
"Ik stel mij vragen over het toenemend materialisme in onze samenleving" sprak de Koning; en hij kocht een luxe-jacht van 4 miljoen euro. Laatst gewijzigd door Rapture : 12 juli 2010 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Staatssecretaris
|
![]() Enkel als ge voor de federale overheid gaat werken, anders heeft het weinig zin.