![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() nu dat het weer verkiezingstijd is vliegen de beloften van de politici rond ons oren. uit ervaring weet ik dat we de meeste beloften met een korrel zout moeten nemen
nu is mijn vraag welke politicus of politici vertrouwen jullie nog
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filip Dewinter, Frank Vanhecke
dat staat zoals een BLOK boven water ![]() ![]() ![]() ![]() moet geen paal zijn...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Ik vermoed dat eerlijke politici geen lang leven beschoren zijn. Politics is a dirty business.
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vertrouw geen enkele politieker nog.
Ik probeer wel zoveel mogelijk van die "beloften" bij te houden om bij een eventuele latere gelegenheid de rekening te presenteren. Zo heeft politiek toch nog enige amusementswaarde voor mij... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vertrouw niemand.
Politiek is macht. Macht maakt corrupt.
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eén gebeurtenis kan desastreuze gevolgen hebben enkele weken voor de verkiezingen.
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
ik vertrouw mezelf.
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gerolf Annemans. Frank Vanhecke. Matthias Storme. Leo Delcroix, Herman Van Rompuy (das toch den dunne? met den andere loop ik zo hoog niet op).
en ja waarom niet: ook Filip Dewinter steekt met kop en schouders boven het gemiddelde uit qua betrouwbaarheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Filip Dewinter,Frank Vanhecke Het Vb natuurlijk
![]() |
#11 |
Schepen
|
![]() het valt me op dat er nog geen 1 vrouw is genoemd
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En oh ja, fribre zal nog wel met zijn idool afkomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en de partijleden volgen hun goeroes blindelings ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet wie ik vooral niet moet geloven...
Namelijk mensen die zeggen wat ik (moet) denk(en) Klinkt familiair he... "WIJ" zeggen wat u denkt... Vooral niet als ze met populististische slogans komen als minder misdaad... maar dat ze de laatste weken zelf de kop voeren in de lijst van zwaarste misdrijven!!! Overigens ga ik niet direct vertrouwen schenken aan iemand... als ik weet dat ik mezelf soms niet kan vertrouwen!!!
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() of misschien zijn er toch politiekers die het goed menen met de mensen, maar uiteraard niet voor iedereen goed kunnen doen. ik ke er plaatselijkl wel een aantal die hun best proberen te doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Schepen
|
![]() "Think for yourself, question authority!"
~Dr. Timothy Leary, Ph.D. Persoonlijk denk ik dat er wel degelijk tussen zitten die het goed bedoelen, maar toch denk ik dat de meerderheid enkel zijn eigen vel wil redden en het geen reet kan schelen of de bevolking er nu goed bij vaart of niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() IK denk dat de meeste mensen die in de politiek gaan , het aanvankelijk wel goed menen, maar eenmaal de stap gezet ze voor de keuze worden gesteld: aanpassen ( dus meespelen)of opkrassen !!!
Waar heb ik dat nog gehoord? |
![]() |
![]() |