Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2010, 17:38   #81
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Wat moet iemand zo al doen bij jou om uit te lokken dat je haar onder een bus smijt? Het is maar dat de andere forummers daar dan rekening mee kunnen houden als ze op de bus staan te wachten. Je weet maar nooit dat jij er toevallig naast staat.
Begrip ervoor hebben dat het op een warme zomerdag in Antwerpen soms "zwart" voor iemand zijn ogen kan worden?
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 17:40   #82
Vuvu Zela
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
dat is de multiculboemerang die terugkomt, al decennia noemen jullie geweld van allahtonen fait divers wel dit is ook een fait divers en waarschijnlijk nog zelf uitgelokt ook!

Man, man, man...
O N G E L O O F E L I J K E reactie!

Met dit in het achterhoofd had dat meisje van de mep (in het andere topic) het ook allemaal beter niet kunnen uitlokken en gewoon haar telefoonnummer gegeven alvorens tegen de hand van die neger aan te lopen....
(sarcasme)
Vuvu Zela is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 17:42   #83
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat moet iemand zo al doen bij jou om uit te lokken dat je haar onder een bus smijt? Het is maar dat de andere forummers daar dan rekening mee kunnen houden als ze op de bus staan te wachten. Je weet maar nooit dat jij er toevallig naast staat.
ze is niet onder een bus gesmeten ... daarintegen guido demoor werd wel doodgeklopt, een duidelijk verschil tussen autochtoon en allahtoon geweld
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 17:44   #84
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuvu Zela Bekijk bericht

Man, man, man...
O N G E L O O F E L I J K E reactie!

Met dit in het achterhoofd had dat meisje van de mep (in het andere topic) het ook allemaal beter niet kunnen uitlokken en gewoon haar telefoonnummer gegeven alvorens tegen de hand van die neger aan te lopen....
(sarcasme)
van dat meisje is men ZEKER dat ze het NIET heeft uitgelokt!
Oud 12 juli 2010, 17:49   #85
Vuvu Zela
Banneling

Standaard

Citaat:
ze is niet onder een bus gesmeten ... daarintegen guido demoor werd wel doodgeklopt, een duidelijk verschil tussen autochtoon en allahtoon geweld

Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 12 juli 2010 om 17:49.
Oud 12 juli 2010, 17:50   #86
Vuvu Zela
Banneling

Standaard

Citaat:
van dat meisje is men ZEKER dat ze het NIET heeft uitgelokt!
Waarom? Weet U wat er aan het filmpje voorafging?
Oud 12 juli 2010, 17:59   #87
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom? Weet U wat er aan het filmpje voorafging?
Weet u het onderwerp van de ruzie?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 18:03   #88
Vuvu Zela
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Weet u het onderwerp van de ruzie?
Gezien de intelling van die man en het feit dat hij al eerder voor feiten van geweld (gelinkt aan racisme) opgepakt is is het aannemelijk dat hij de oorzaak is van een voorafgaande woordenwisseling/incident.

Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 12 juli 2010 om 18:03.
Oud 12 juli 2010, 18:05   #89
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarop baseer je je eigenlijk om te zeggen dat die vrouw het heeft uitgelokt? Heb je daar aanwijzingen voor of is dat gewoon plat racisme? Ik wist trouwens niet dat die vrouw betrokken was bij het incident met Guido De Moor. Heb jij soms bronnen in het gerecht?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 18:11   #90
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Gezien de intelling van die man en het feit dat hij al eerder voor feiten van geweld (gelinkt aan racisme) opgepakt is is het aannemelijk dat hij de oorzaak is van een voorafgaande woordenwisseling/incident.
En dat leest u waar in het artikel?
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 18:15   #91
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarop baseer je je eigenlijk om te zeggen dat die vrouw het heeft uitgelokt? Heb je daar aanwijzingen voor of is dat gewoon plat racisme?
in het artikel natuurlijk waar anders (leer lezen) maarja als autochtoon zijnde heb je op voorhand reeds ongelijk..

Citaat:
Ik wist trouwens niet dat die vrouw betrokken was bij het incident met Guido De Moor. Heb jij soms bronnen in het gerecht?
enkel bij de politiediensten, ik zeg nergens dat de vrouw hierbij betrokken was (leer lezen) enkel dat het allahtoon geweld van een veel ergere orde is dan allochtoon geweld...
Oud 12 juli 2010, 18:28   #92
Steve_M

Standaard

Citaat:
in het artikel natuurlijk waar anders (leer lezen) maarja als autochtoon zijnde heb je op voorhand reeds ongelijk..
Ik hecht eigenlijk weinig waarde aan het woord van iemand die blijkbaar om de haverklap in aanraking komt met het gerecht. Maar ik begrijp dat je als autochtoon rustig zwangere vrouwen mag duwen, omstaanders mag bedreigen met kopstoten en op straat mensen mag bedreigen met een uitbeenmes. Ach, het is tenminste geen neger, dus heeft hij vast niets misdaan. Iedereen weet dat de politie een stel ultralinksen zijn die de arme autochtoon steevast benadeelt tegenover de allochtoon. Die mensen die wilden tussenbeide komen aan de bushalte, waren vast ook een stel antifa's.

Citaat:
enkel bij de politiediensten, ik zeg nergens dat de vrouw hierbij betrokken was (leer lezen) enkel dat het allahtoon geweld van een veel ergere orde is dan allochtoon geweld...
Oh ok, je was maar een beetje off-topic aan het leuteren. Ik was even vergeten dat je hier alleen maar punten kan scoren als den bruine iets mispeuterd heeft. Mijn excuses.
Oud 12 juli 2010, 18:34   #93
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Toch voelt niemand zich geroepen om te stellen
"Die kerel is geen mens meer, hij gedraagt zich slechter dan beesten."
Dat is ook een verschil.

Niemand voelt zich geroepen om te stellen "het is alweer aan Vlaming; een Antwerpenaar"
Niemand voelt zich geroepen om te stellen dat deze daad een gevolg is van de cultuur waarin hij opgroeide, van de opvoeding die hij kreeg, van zijn godsdienst, van hoe tolerant men is tegenover geweld, agressie tegenover vrouwen en ongelijke machtsverhoudingen,...

Nauwelijks reacties in deze draad; ook of vooral van de habitués op dit subforum.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus wanneer het over bijvoorbeeld Marokkanen gaat is dat fout maar over Vlamingen moet je dat dan roepen?

Wat wil je nu eigenlijk?
Binnen onze cultuur wordt geweld op vrouwen afgekeurt en veroordeelt, daar horen we je ineens niet over?
Wat ik bedoel is :
Wanneer een allochtoon een wandaad begaat wordt er geschreven :
"Die kerel is geen mens meer, hij gedraagt zich slechter dan beesten."
Wanneer een autochtoon een wandaad begaat; acht dezelfde forumgebruiker het niet nodig het woord "beest" te gebruiken.

Wanneer een allochtoon een wandaad begaat wordt er geschreven dat dit komt door zijn opvoeding; zijn cultuur; zijn religie; van hoe tolerant men is tegenover geweld, agressie tegenover vrouwen en ongelijke machtsverhoudingen.
Wanneer een autochtoon een misdaad begaat is het van "ik weet niet hoe dit gekomen is" want "Binnen onze cultuur wordt geweld op vrouwen afgekeurd en veroordeeld".

Ik ontwaar dus vooroordelen; clichés en vooral 2 maten en 2 gewichten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 18:38   #94
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hecht eigenlijk weinig waarde aan het woord van iemand
die autochtoon is en geconfronteerd wordt met racisme tegenover hem en zich hiervoor niet kan verdedigen

Citaat:
die blijkbaar om de haverklap in aanraking komt met het gerecht. Maar ik begrijp dat je als autochtoon rustig zwangere vrouwen mag duwen, omstaanders mag bedreigen met kopstoten en op straat mensen mag bedreigen met een uitbeenmes. Ach, het is tenminste geen neger, dus heeft hij vast niets misdaan. Iedereen weet dat de politie een stel ultralinksen zijn die de arme autochtoon steevast benadeelt tegenover de allochtoon. Die mensen die wilden tussenbeide komen aan de bushalte, waren vast ook een stel antifa's.
en waarom zouden enkel allahtonen dit mogen? nogal racistisch van je

Citaat:
Oh ok, je was maar een beetje off-topic aan het leuteren. Ik was even vergeten dat je hier alleen maar punten kan scoren als den bruine iets mispeuterd heeft. Mijn excuses.
jij kwam zelfs met je mening en had het artikel niet eens gelezen en dan ga jij me wat de les spellen of wat

Laatst gewijzigd door Dixie : 12 juli 2010 om 18:41.
Oud 12 juli 2010, 18:43   #95
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Diegenen die Guido demoor hebben omgebracht zouden ook voor racisme moeten veroordeeld worden...simpel...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2010, 18:48   #96
Steve_M

Standaard

Citaat:
die autochtoon is en geconfronteerd wordt met racisme tegenover hem en zich hiervoor niet kan verdedigen
Gelieve mijn quotes niet aan te passen. Dat jij van een stuk krapuul een heilige wil maken gewoon omwille van zijn huidskleur is jouw zaak.

Citaat:
en waarom zouden enkel allahtonen dit mogen? nogal racistisch van je
Daar heb je lang over moeten nadenken, zeker? Waar heb ik geschreven dat allochtonen dat wel zouden mogen? In tegenstelling tot jou ben ik tegen alle vormen van criminaliteit. Uitschot is uitschot, of ze nu zwart of wit zijn. Jij vindt dat duidelijk niet.

Citaat:
jij kwam zelfs met je mening en had het artikel niet eens gelezen en dan ga jij me wat de les spellen of wat
Ik had dat artikel wel degelijk gelezen. Ik kan natuurlijk niet afleiden uit een artikel wat jij er nog allemaal gaat bij fantaseren.
Oud 12 juli 2010, 19:06   #97
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Ik ken de zaak niet maar het zou best kunnen da die kerel gen 'negers' kan luchten...daar mag die zwaar voor gestraft worden

Ik wacht echter nog op de eerste veroordelingen van allochtonen voor racisme..en dat gebeurt dagelijks..er zitten namelijk minstens zoveel racisten tussen de allochtonen dan tussen de autochtonen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Klopt. Volledig mee akkoord.
http://www.diversiteit.be/index.php?...select_page=68

Zoek er zelf nog andere
http://www.diversiteit.be/?action=re...7&rechtsmacht=
Oud 12 juli 2010, 19:13   #98
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Uitzonderingen die de regel bevestigen...

Kent u dat een 'schwalbe' ? dat is het trachten te misleiden van een scheids door een val of aanslag te faken..; levert rood of geel op

Men zou dat eens moeten invoeren voor de 'fakers' van racisme...

Op straat worden er dagelijks 'blanken' getreiterd of erger omdat ze blank zijn..dat wordt allemaal bedekt door de mantel der politieke correctheid..en door de professionele 'slachtoffertechnieken' van veel allochtonen...

noem eens 2 geweldplegingen op door allochtonen die als racistisch werden beoordeeld..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 juli 2010 om 19:14.
Oud 12 juli 2010, 19:20   #99
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Uitzonderingen die de regel bevestigen...

Kent u dat een 'schwalbe' ? dat is het trachten te misleiden van een scheids door een val of aanslag te faken..; levert rood of geel op

Men zou dat eens moeten invoeren voor de 'fakers' van racisme...

Op straat worden er dagelijks 'blanken' getreiterd of erger omdat ze blank zijn..dat wordt allemaal bedekt door de mantel der politieke correctheid..en door de professionele 'slachtoffertechnieken' van veel allochtonen...

noem eens 2 geweldplegingen op door allochtonen die als racistisch werden beoordeeld..
Eerst schrijf je "Ik wacht echter nog op de eerste veroordelingen van allochtonen voor racisme"; nu is het de uitzondering die de regel bevestigt.

Je moet in elke geval niet meer wachten op die eerste veroordeling.
Ik gaf je de link om er nog andere te zoeken.

Merk op dat de veroordelingen wegens racisme sowieso zeldzaam zijn.
Oud 12 juli 2010, 19:30   #100
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Eerst schrijf je "Ik wacht echter nog op de eerste veroordelingen van allochtonen voor racisme"; nu is het de uitzondering die de regel bevestigt.

Je moet in elke geval niet meer wachten op die eerste veroordeling.
Ik gaf je de link om er nog andere te zoeken.

Merk op dat de veroordelingen wegens racisme sowieso zeldzaam zijn.
Ga maar eens kijken op de werkvloer hoeveel 'klachten' er zijn over autochtoon racisme...
Hoeveel klachten er in probleemwijken zijn omdat ze 'geviseerd' worden, hoeveel rellen er ontstaan als een 'eigen' crimineel wordt gevat of uit zelfverdediging wordt neergeschoten, hoeveel brandstichtingen en agressie de giro in Meulenberg al heeft moeten doorstaan...

Ik heb het niet over een onnozele publicatie over joden ( dode letter ) waar men zonder moeite kan oordelen, ik heb het over de dagelijkse straatrealiteit...uw voorbeelden zijn lachwekkend belachelijke voorwendsels om te schermen met een 'correctheid'
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be