![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als God bestaat, dan amuseert hij er zich niet mee iedere vrouw op deze planeet te bespioneren of ze wel steeds de juiste kledij aanheeft. Wat een domme gedachte. Zij die echt geloven dat God dit van hen verlangt, moeten eens nadenken. Waarom haat die god de vrouwen zo, waarom wil hij hen vernederen door hen allesverhullende kledij te laten dragen? Dit is duidelijk een god van en voor mannen die met vrouwen niets te maken willen hebben behalve om hun lusten op bot te vieren. Dit is een god geschapen naar het beeld en de gelijkenis van mannen die hun wil opdringen aan vrouwen of die het oude man-vrouw conflict wilden beslechten door vrouwen onder de knoet te houden. In zo een god moet u niet geloven, voor zo een god moet u niet bidden. God weet dat al zijn kinderen gelijk zijn, man of vrouw, en dat geen van beide geslachten over de andere mag heersen. Voor degenen die nu met bijbel- of koranteksten komen aandraven, herinner u dat de teksten in deze heilige boeken door mannen werden neergepend!
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij ons is het verboden maskers en bivakmutsen te dragen wegens het gevaar op overvallen. Onlangs is er nog een bankoverval geweest door twee mannen die een boerka droegen. In een ideale wereld zou het uit vrije wil dragen van een boerka of niqaab inderdaad ideaal zijn, maar hoe controleer je dat?
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat er meer Vlaamse vrouwen zijn die gedwongen worden tot SM praktijken dan dat er vrouwen zijn die gedwongen worden een bourka te dragen!!
Er zijn in elk geval meer vrouwelijk SM club leden dan vrouwen die een boerka dragen! Bij het eerste stellen we ons nog eens geen vragen, maar het tweede is verwerpelijk! Ik denk niet dat de onherkenbaarheid de motivatie was een boerka te verbieden!!! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 13 juli 2010 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zat dat ook weer met clitorale besnijdenis?
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Het is heel moeilijk om te bestraffen op al dan niet vrije wil, tenzij de vrouw wenst te getuigen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel boerkas heb jij al gezien de laatste tijd? Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 13 juli 2010 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar gaat het niet over!!!!!! Het gaat over het feit dat na de commotie over de film SM rechter het merendeel van mening was dat een vrouw haar vagina door haar man mag laten dichtnaaien! (als dit haar wens is) Maar volgens diezelfde meute mag een vrouw geen bourka dragen! (ook niet als dit haar wens is) Wat is het meest extreem??? Leg eens uit! ![]() OOOOOOOOOOOOO zo tollerant voor het ene en ooooooooooooo zo intollerant voor het anderen.... ![]() Zou het gewoon niet kunnen dat we een bende bevooroordeelde hypocrieten zijn? Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 13 juli 2010 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
![]() Citaat:
Velen zien de boerka als een symbool van vrouwenonderdrukking en daar willen ze zogezegd korte metten mee maken maar hoe zit het nu met de 300 vrouwen die het huis niet meer zullen verlaten? De slachtoffers van dit verbod worden alvast niet verder geholpen. Ik zou zelf nooit een boerka dragen maar ik steun de vrouwen die er ene uit vrije wil dragen voor de volle 100%.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Ben ik mee akkoord hoor, maar hoe controleer je dat?
![]() |
#34 | |
|
![]() Nogal moeilijk, denk je niet?
Ik ken er een paar persoonlijk en van hun weet ik zeker dat ze het uit vrije wil dragen, tzijn vooral vlaamse bekeerlingen die het dragen van de boerka als een verplichting zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Dat denk ik inderdaad.
Het is zo een beetje zoals me het niet dragen van een gordel zou beboeten, tenzij je het vergeten bent. Enkel een totaalverbod is controleerbaar vrees ik.
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Hoe zit het dan met de onschuldige vrouwen die nooit geen stap meer naar buiten mogen zetten? Schandelijk, om deze onschuldige vrouwen gevangen te houden in hun huizen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou het hun man kunnen zijn of staat er een agent van de overheid die ze bewaakt? Ik gok op het eerste ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of vrijwillig deelnemen aan SM sessies! Misschien in Uw sprookjes??? Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 13 juli 2010 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Maar neen toch niet, men kan me niet alles wijsmaken. Ik ken deze meiden heel persoonlijk van kleinsaf al en kwam vroeger dan ook vaak bij hen over de vloer. Meiden die een vrije opvoeding hebben genoten.
![]() |
![]() |