![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat oppositie is,
![]() ![]() (�* la Systeem en Henri)
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Niet altijd, maar, het moet worden gezegd, vaak.
Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2010 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom schrijf ik ook "weeral".
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=7MmdUNbwZlg Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2010 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu Fahren ze tegen Wallonië. ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 17 juli 2010 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, hier kan je wel eens gelijk in hebben.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Und wenn es so weiter geht, wirkt es eher wie ein Zusammenbruch. Aber nicht kleinmütig sein und niemals verzagen Herren (und Damen?) des VB. Hoch die Fahnen!
http://www.youtube.com/watch?v=cpXc9...eature=related Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2010 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooi zo, daar zijn we (eindelijk) vanaf. De schade die Morel bij het VB heeft aangericht is onbeschrijfelijk.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 17 juli 2010 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Dat ik dat nog moet meemaken: 'Grote Kuis' in eigen middens van het VB. Nu nog de poedel en het begint er op te lijken...
![]() ![]() Hey gasten, misschien kom ik nog terug. ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 17 juli 2010 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen is er onbegrijpelijkerwijze een kramp geschoten in de plannen van FDW en kreeg de onbeschofte stijl binnen het VB weer de overmacht. De anders met harde maar evenzeer diplomatische hand werkende FVH werd middels affaire-geruchten, graag geholpen door de regime pers, aan kant geschoven en Morel mocht hem volgen. Het Filip De Man gehalte van de partij was plots weer een handelsmerk net op het moment waar ze stonden waar de N-VA nu staat, haast incontournable. Het Vlaams Belang is nog niet dood, maar er zullen wat mirakels moeten gebeuren wil er weer groei komen. En karnavalsliedjes als "o jee, weer een moskee" zijn daar alvast geen goede strategische zet in. Het soort van oudere cafégangers die je daarmee nog kan aanspreken werden gefilmd in Antwerpen anno 1980 en niet meer bij de huidige generatie kiezers. Er is maar een beetje hoop en dat is dat Morel, na Broers en hopelijk ook Karim onderdak krijgen binnen de N-VA. Die partij kan zijn sterkte bewaren als ze degelijk politiek onderlegd personeel op overschot hebben om de explosieve groei aan zitjes ook daadwerkelijk in te vullen met mensen die kamer, senaat of parlement dagelijks met sterke dossiers kunnen bestoken. BDW zal wel zorgen voor de debatten waar hij steeds de sterkste is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als Karim een flink verlies voor het VB, al wil de huidige top dat momenteel nog niet geweten hebben. Het is niet omdat de regimepers gretig sprong op de suggesties vanuit de partijtop van haar "courtisane" gedrag, dat daar ook iets waar van was.
Laat Frank Vanhecke nu nog gaan en er blijft amper meer over dan zitjesvulsel en het vuilbekkende gezicht van het VB dat zich dezer dagen uit pure midlife-crisis weer liever al schoppend en roepend door agenten een combi laat wegslepen dan de FDW die in 2003-2004 een 'anno 2010' N-VA'ke kon scoren door openlijk het debat aan te gaan en verruimingskandidaten binnen te halen en zelfs bij de eerste verschijnselen van het uiteenvallen van die grote partij zich door de regimepers niet liet uitspelen tegen de vertrekkende Verstrepen (ook al is dat type niet bepaald mijn vriend). |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat kind was (is) vals tot op het bot! Alleen al dat continu lekken naar Tom Cochez, nota bene de grootste vijand van de partij!!!, zou iedereen duidelijk moeten maken dat we hier juist te doen hebben met iemand die alleen uit eigen belang handelde. Haar werkwijze in het Vlaams Parlement is ook veelzeggend: Gewoon de ego-tripsters met de mooie ogen uithangen die niet omkeek naar haar partijgenoten. Ze liet niet onvaak gewoon haar werk liggen waarop anderen dat dan moesten overnemen waarop als puntje bij paaltje kwam ze het zelf toch kwam doen en dan plots een heel ander verhaal uit haar botten schudde. Neen, gij zijt het misschien niet, maar ik wel: BLIJ DAT IK VAN HAAR AF BEN!
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 17 juli 2010 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp U. Ik wist ook niet beter totdat ik haar de vraag durfde stellen om aub 'de godsvrede' te bewaren en prompt werd uitgescholden door een furie die menig Spaande equivalent deed verbleken.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() De grote kuis was er toen we U de stenen op smeten. En terecht!
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Dat ge dat maar weet! Wat die kapot heeft gemaakt hou je niet voor mogelijk!