Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2010, 14:06   #261
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
een beetje verdraagzaamheid kan nooit kwaad. U moet het u niet kunnen voorstellen zolang u maar verdraagt dat een ander zijn vrijheid ook mag beleven.
En wat is vrijheid? Wie zegt dat een vrijheid is? Dat meisje heeft geen vrijheid, ze wordt gedwongen door sociale omstandigheden en andere natuurlijke fenomenen, als deze jou niet bekend zijn, dan mag je niet in eens over vrijheid beginnen. (!!--)
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 14:07   #262
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik doe wel iets anders dan in een vrouw pissen hoor. Ik wist trouwens niet dat dat ging. Toch eens proberen. Bedankt voor de tip.
Graag gedaan.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 14:07   #263
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
En wat is vrijheid? Wie zegt dat een vrijheid is? Dat meisje heeft geen vrijheid, ze wordt gedwongen door sociale omstandigheden en andere natuurlijke fenomenen, als deze jou niet bekend zijn, dan mag je niet in eens over vrijheid beginnen. (!!--)
Ze kan ook gedwongen worden door hebzucht hé.
Oud 17 juli 2010, 14:08   #264
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Moest er geen vraag naar zijn, kon zij dit niet doen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 14:29   #265
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Doen jong ! Dan zal ze je wel de maximale straf geven zeker ?! Plus smaad aan het gerecht, want je moet die beweringen ook kunnen bewijzen natuurlijk.
Er is hier zo een rechter geweest in Gent. Madam X zal ik maar zeggen.
Ik denk niet dat niet één het niet wist dat het een hoerenjong is. Enfin volgens de tamtam hé.
Geregeld waren er mensen die eens naar die "bijverdienste" in volle rechtszaal wisten te verwijzen.
Dikwijls weet men toch al dat het de maximum straf gaat worden.

Laatst gewijzigd door Mambo : 17 juli 2010 om 14:31.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 14:50   #266
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat is idd zo ... is het dan niet schandalig dat ze het doen omdat de kosten voor hun studies te hoog zijn ?
Het is de luxe om hun uitgaansleven doorgaans te bekostigen niet zozeer voor hun studies. Want hun ouders kunnen doorgaans ook rekenen en de inkomsten langs de uitgaven leggen om te weten of hun studies betaalbaar zijn.

Wat weten de meeste ouders niet?

Wat voor een uitgaansleven studenten erop na houden, welke dure merkkledijen er worden gekocht, hoeveel keer men naar een nagelstudio gaat, kortom alle luxe.
En het is om dit leventje te kunnen bekostigen dat sommige dames in de prostitutie gaan wat uiteraard hun goed recht is en van hun zeker geen slechter mens maakt omdat het is hun lichaam en hun vrije keuze
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 15:11   #267
kameleon
Minister

Standaard

Ik vind dat wel slechte mensen. Dit zijn mensen zonder moreel, die alles zouden doen voor het geld. Corrupt en omkoopbaar.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 18:28   #268
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Ik vind dat wel slechte mensen. Dit zijn mensen zonder moreel, die alles zouden doen voor het geld. Corrupt en omkoopbaar.
De meeste politiekers verkopen ook hun idealogie en principes en beloftes om toch maar op post te kunnen blijven en dus voor het geld.

U zult ook niet zomaar gaan werken tenzij u een loon krijgt dat volgens u het waard is om die job te doen.

iedereen heeft het recht om uit vrije wil met zijn lichaam te doen wat hij of zij wil. dit maakt van hun geen beter of slechter mens.

uw bekrompenheid daarentegen heeft al meermaals in de geschiedenis mensen op de brandstapel enz.. doen belanden.

Dat soort mensen zoals u staan ook op de eerste rij om een hoer met stenen te bekogelen zoals in het verhaal van jezus in de bijbel.

probeer eerst eens een spiegel voor u te houden eer u anderen mensen betempeld als slechte mensen
Oud 17 juli 2010, 18:43   #269
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
De meeste politiekers verkopen ook hun idealogie en principes en beloftes om toch maar op post te kunnen blijven en dus voor het geld.

U zult ook niet zomaar gaan werken tenzij u een loon krijgt dat volgens u het waard is om die job te doen.

iedereen heeft het recht om uit vrije wil met zijn lichaam te doen wat hij of zij wil. dit maakt van hun geen beter of slechter mens.

uw bekrompenheid daarentegen heeft al meermaals in de geschiedenis mensen op de brandstapel enz.. doen belanden.

Dat soort mensen zoals u staan ook op de eerste rij om een hoer met stenen te bekogelen zoals in het verhaal van jezus in de bijbel.

probeer eerst eens een spiegel voor u te houden eer u anderen mensen betempeld als slechte mensen
De spiegel gaat niets helpen, hij ziet alleen wat hij geleerd heeft van te zien.
Oud 17 juli 2010, 18:48   #270
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Zou HM ook zo begonnen zijn ?
Hare Majesteit? tsss, 'Enrique toch: saaiemeidsschennis!!!
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2010, 20:10   #271
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht

de anti-bekrompenheid, de corrupte farizeeërs die stiekem hoerderij aanbaden, heeft jezus wel aan het kruis genageld en een moordenaar vrijgelaten ==> mensen zonder moreel dus
Oud 17 juli 2010, 21:22   #272
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de anti-bekrompenheid, de corrupte farizeeërs die stiekem hoerderij aanbaden, heeft jezus wel aan het kruis genageld en een moordenaar vrijgelaten ==> mensen zonder moreel dus
Dat was helemaal geen erg, drie dagen later was hij al terug levend.
Oud 18 juli 2010, 00:14   #273
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Er is hier zo een rechter geweest in Gent. Madam X zal ik maar zeggen. Ik denk niet dat niet één het niet wist dat het een hoerenjong is. Enfin volgens de tamtam hé.
Geregeld waren er mensen die eens naar die "bijverdienste" in volle rechtszaal wisten te verwijzen.
Dikwijls weet men toch al dat het de maximum straf gaat worden.
Ik zal je een tip geven : inplaats van zo minachtend te doen over studentinnen die wat bijtippelen, als je de volgende keren dat je naar de hoeren trekt op zo één valt, wees dan zeer lief voor haar, en probeer haar er wat van te doen genieten. Mischien dat ze je herinnert als je voor het gerecht staat, en je dan een minimumstraf geeft, of beter nog, de vrijspraak.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 00:22   #274
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Astera junior Dexia belegt elke 250 euro automatisch in kasbons. Momenteel brengt een kasbon op 8 jaar bij Dexia ..... 3% op. Daar moet je dan nog wel 0,45 % roerende voorheffing aftrekken. De berekening van Guido is dus behoorlijk realistisch.

Voorhuwelijkssparen via je ziekenfonds is inderdaad een aanrader voor elke ouder. Bij het Vlaams Neutraal Ziekenfonds kun je vanaf het jaar van de 14de verjaardag sparen, 48 euro per jaar. Trouwt je zoon/dochter op zijn/haar 30ste, krijgt hij/zij 2515 euro - een rendement van 14% per jaar, en meer dan 3 keer het bedrag dat je in totaal geïnvesteerd hebt.
Dit klopt niet. Uw berekend bedrag is veel minder dan hetgene ik kreeg.
(niet op het voorhuwelijksparen dan, maar het hele geheel)

EDit: welk ouder spaart nu MAAR 48 euro per jaar voor haar/zijn kind? Beperk u is niet enkel tot het ziekenfonds... Als ge aan kinderen begint, moete hun toekomst verzkeren. Zo simpel is het, en daarom hou ik het bij één!

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 juli 2010 om 00:29.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 08:38   #275
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
indien een vrouw haar lichaam wilt verkopen aan geile venten is dit haar goed recht op voorwaarde dat het een vrije keuze is.
En met vrije keuze bedoel ik dat ze gerust een goed normaal kan leven zonder maar omwille van het geld voor extra luxe geld voor seks wilt.

Dit maakt van deze vrouwen geen betere of slechtere mensen.
Oud 18 juli 2010, 08:45   #276
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal je een tip geven : inplaats van zo minachtend te doen over studentinnen die wat bijtippelen, als je de volgende keren dat je naar de hoeren trekt op zo één valt, wees dan zeer lief voor haar, en probeer haar er wat van te doen genieten. Mischien dat ze je herinnert als je voor het gerecht staat, en je dan een minimumstraf geeft, of beter nog, de vrijspraak.
Ik zal haar de tip geven dat gans haar familie, kindjes, ventje, collega's en ieder ander wel eens zouden kunnen te weten komen wie hun mama, echtgenote, collega wel in feite is en was.

Als dat niet lief is.
Oud 18 juli 2010, 09:39   #277
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moest er geen vraag naar zijn, kon zij dit niet doen.
Gaat niet elke huisvouw met haar benen open om haar broodheer te dienen?

En zijn er geen vrouwen die zelfs verslaafd zijn aan sex?

In 99% van de gevallen doen het trouwens zuiver voor de luxe.

En het aantal jonge meisjes dat met de benen open gaat gratis, omdat hun vriendje het wil of hen anders dumpt is enorm.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 09:57   #278
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik zal haar de tip geven dat gans haar familie, kindjes, ventje, collega's en ieder ander wel eens zouden kunnen te weten komen wie hun mama, echtgenote, collega wel in feite is en was.

Als dat niet lief is.
Ik ken er eentje uit een zeer begoede familie die zo bijverdiende.
Tot de dag dat haar zuster een hoertje opbelde om hun jongere broer te plezieren.
Toen de studente volledig naakt uit de badkamer kwam schrokken ze zich beiden een hoedje.
Zus-studente(23) stond namelijk volleig naakt voor haar broer van 18 jaar en had de opdracht om hem te verwennen, waar hij mocht naar fluiten en zij naar haar kot en vrijheid om nog te doen waar ze zin in had.

Papa kon er niet direct mee lachen.

En dat is niet het enige gevaldat ik ken.

Heb zo zelf de foto's van de dochter van een vriend doorgespeeld.
Zij werkte via het internet vanuit haar kamer thuis.
Haar ouders hebben een bedrijf met meer dan 50 werknemers en behoren tot de rijkste van hun dorp.
Haar leeftijd 16 jaar en 4 maanden, maar gaf zich uit voor een 19 jarige.

Vandaag zien trouwens veel vrouwen die nu in de 30 zijn hun carriere en/of huwelijk vernielt worden door hun losbandig leven als studente.
Veel van deze meisjes vergeten dat hun daden als studente en/of tiener vaak gevolgen hebben voor de rest van hun leven.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2010, 10:13   #279
kameleon
Minister

Standaard

Ik bekeek gisteren op youtube een filmpje uit de jaren 90, toen ik zelf tiener was en daaronder las ik een comment van een meisje "I love the 90's, when girls weren't that slutty nowadays."

En ja...ik op onderzoek getrokken natuurlijk. Het verschil is opmerkelijk !

De populairste liedjes op youtube momenteel
Die Justin Bieber heb ik er niet bijgezet omdat ze die een beetje het imago hebben aangemeten van een Disney acteur.

http://www.youtube.com/watch?v=e82VE8UtW8A
http://www.youtube.com/watch?v=EVBsypHzF3U
http://www.youtube.com/watch?v=M11SvDtPBhA

Liedjes uit de jaren 90
http://www.youtube.com/watch?v=uFp-kaARlDw
http://www.youtube.com/watch?v=yjMt8qH9EpU
http://www.youtube.com/watch?v=rn_wAfWVLdk
http://www.youtube.com/watch?v=lGU3ZLutT5E

De verschillen zijn mij wel heel duidelijk. 10 jaar geleden hadden vrouwen enigzins nog een naturel look, nu lijkt alles zo artificieel. Ook de luxe in de videoclips is spectaculair toegenomen. Het dansen had nog iets functioneels, nu is het pure sex en verleiding.

Al die HD toestanden zorgen ervoor dat we alles beter in beeld krijgen, maar ook dat we onze eigen aftakeling met de jaren beter kunnen opvolgen. En dat doet bij velen de psychologische knop ver doordraaien.

Ik zou de vele huwelijken die stukgaan niet steken op hun losbandig gedrag van vroeger, maar hun grote verslaving naar luxe. Alles moet makkelijk verdiend worden, strijken poetsen kinderen opvoeden wordt een heuse last.
Oud 18 juli 2010, 10:17   #280
kameleon
Minister

Standaard

Die miley cyrus haar bek is trouwens ook artificieel. Vele tieners beseffen dat niet.
http://www.hollywoodgrind.com/miley-...hate-scalpers/
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be