![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Mij ook, sus, mij ook.
|
|
|
#103 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Technisch geschoolden? Uit een land waar analfabetisme nog immer welig tiert? Ik noteer dat Gutmensch Alboreto in zijn ijver om toch maar de Gut'ste van alle Gutmenschen te zijn, er de meest waanzinnige non-argumenten bijsleept om zijn utopie te onderbouwen. Althans, trachten te onderbouwen. Ik noteer tevens dat Übergutmensch Alboreto meer dan gaarne bereid is dit alles ten koste te laten gaan van zijn eigen land, zijn eigen volk en zijn eigen werelddeel. Ik vrees dat u wegens gevaar voor de staatsveiligheid geïnterneerd gaat worden, mocht dit scenario ooit bewaarheid worden. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom niet? Sidi Brahim, nooit van gehoord? Lekker wijntje uit de atlas hoor... We zijn allemaal 'mensen', cultuur volk zijn dingen uit het verleden... Uiteindelijk leven we op één planeet en zijn we één volk! De Sussen ed. houden dat nog even tegen, maar uiteindelijk.... Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 18 juli 2010 om 13:17. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ja, dat mag gerust met technische hulp van het Westen. Men denke aan ontziltingsinstallaties e.d. Energie kan verkregen worden via zonnepanelen en windmolens, en uiteraard de enorme hoeveelheden olie die er onder die woestijn te vinden is. Net als enorme onderaardse zoetwatervoorraden overigens. Dus ik zie het probleem niet zo. Een klimaat en een cultuur die nogal wat lijkt op die waarvan ze vandaan komen. Mocht ik Bangladeshi geweest zijn, zou ik een gat in de lucht van geluk springen als me zoiets werd aangeboden. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik wil wel helpen maar niet hier; of Rusland heeft genoeg grondstoffen zal echt niet volstaan. Laatst gewijzigd door artisjok : 18 juli 2010 om 13:19. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat kunnen we niet omdat we nog bezig zijn de tweede golf van de regularisatie te verwerken, er nu al tekort is aan voedselpakketten voor mensen te amper en inkomen hier, er groot tekort is aan goedkope woningen, ocmw's geen noodwoningen genoeg hebben, sociale woningbouw ellenlange wachtlijsten hebben, steden nu al kampen met tekort aan middelen zoals Monica de Koninck al heeft toegelicht, en de investeren die nodig zijn om de mensen die hier nu al zijn behoorlijke kansen te geven al investeringen over jaren vraagt die gezien de crisis het sociale draagvermogen al zwaar balasten. We kunnen niet daarboven op nog eens duizenden klimaatvluchtelingen opvangen. Betekent dit dat we die mensen aan hun lot moeten overlaten? Nee, Marokko en Turkije bijvoorbeeld zijn landen met nog veel ruimte voor vluchelingen,misschien kunnen zij helpen om mensen op te vangen, of anders Australie waar ook nog veel ruimte is, dat degenen die vinden dat het "onze verantwoordelijkheden "zijn eens zichzelf druk maken over landen die liever geen vluchtelingen hebben, inplaats van steeds verongelijkt te kijken richting West Europa! |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
Wat alleraardigst, de gebande 'princesje' gebruikte meer dan eens precies dezelfde argumentatie.
Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 18 juli 2010 om 13:21. |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
Het hermetisch afsluiten van grenzen...
Wat doen we bv. (moest het nu om Afrika gaan) met onze Zuid Afrikaanse blanke broeders (zo'n 3 miljoen)? Mogen die binnen Sus? |
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat was inderdaad de geknipte omschrijving.... Misschien kan U dat aan de moderatie melden, en die hebben ongetwijfeld de technische faciliteiten voorhanden om dat uit te pluizen! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 18 juli 2010 om 13:26. |
|
|
|
|
|
|
#114 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Drang nach Osten?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U geeft hier dus vlakaf toe dat het Westen parasiteert op de derde wereld... Het is beter de grondstoffen door met trukken van de foor te stelen dan ze hier (hogere kostprijs) te ontginnen! Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 18 juli 2010 om 13:30. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu ja, mij niet gelaten. Ik ben niet van de zelfbenoemde forumgestapo die niets anders doet dan dubbelnicks e.d. van gebanden op te sporen en aan te geven. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is dat de geheime agenda? Nog meer geweten schoppen en verplichten om mensen een levensstandaard aan te bieden die er helemaal niet was in het gebied voor de klimaatvlucheling werden? Omdat "wij" hoe dan ook de schuld zijn van alle wereldellende? Zijn Australie, Marokko en Tukije geen klimaatvervuilers? Wat dacht u van Indonesie, leggen we boten in om iedereen daar te huisvesten? OOk andere landen hebben plichten, dus zie ik niet in waarom Marokko en Turkije zelf niet eens de mouwen kunnen opstropen voor anderen, ze hebben in ieder geval genoeg ruimte en kunnen evengoed in basisnoden voorzien zoals huisvesting, opleiding en onderhoud, dat moeten wij hier toch ook voor die mensen doen? Of moeten wij weer en verder niemand? |
|
|
|
|