![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"1. marie heeft haar zienswijze over de feiten tot in den treure uitgelegd" http://forum.politics.be/showthread....60#post4874360 |
|
|
|
|
|
|
#402 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iemand onomstotelijk aantonen dat ze een ander haar woorden verkeerd weergeeft. http://forum.politics.be/showthread....77#post4871677 |
|
|
|
|
|
|
#403 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er wordt hier voortdurend gezinspeeld op iets wat ik geschreven heb. Als u de juiste uitleg wil lees dan posts 387 en 392 die ik gericht heb aan Suqar.
|
|
|
#404 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar bij zijn er toch een aantal aandachtspunten, Sugar gaat tekeer omdat een meisje wat een mep kreeg blijkbaar geen racistisch geweld is, maar een man die een zwarte vrouw onder de bus duwt dan wel?Mij lijken beiden vormen van racistisch geweld met dit verschil dat de busduwer veroordeeld werd en die jongen zover we weten niet! Arti vind dat je dezelfde bewoordingen moet gebruiken, noem je die jongen een beest en de ander gestoord dan is dat discriminatie en racisme waarop een heksenjacht op Marie wordt gestart die getuigt van niet al te eerlijke intenties, muggenzifterij en het bewust zoeken van spijkers op laag water, want het is overduidelijk dat Marie beide daden veroordeelt en afkeurt! Laten we dit dus als afgehandeld beschouwen, iedereen lijjk toch ( min of meer) te vinden dat beide daden verkeerd zijn, racisme evengoed bij andere groepen als Vlamingen voorkomt waarbij daders steeds mannen zijn en slachtoffers meestal vrouwen! Mocht er toch nog iemand het nodig vinden de heksenjacht op Marie verder te zetten, dan graag eens steekhoudende argumenten en niet het gejodel wat te heden te lezen staat van Sugar, Arti en consoorten! Anders zou het fijn zijn de discussie niet langer te gijzelen en ze verder te zetten! Laatst gewijzigd door alice : 18 juli 2010 om 13:09. |
|
|
|
|
|
|
#405 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Of is dat weer 1 van je zoveelste verzinsels. Het moet u toch wel een kick geven hé, arti en suqar zo te dissen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 juli 2010 om 13:16. |
||
|
|
|
|
|
#406 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Waar staat die "oeverloos toegelicht"? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wanneer de ene dader een wandaad begaat wordt er geschreven dat dit komt door zijn opvoeding; zijn cultuur; zijn religie; van hoe tolerant men is tegenover geweld, agressie tegenover vrouwen en ongelijke machtsverhoudingen. Wanneer een andere dader een misdaad begaat is het van "ik weet niet hoe dit gekomen is" want "Binnen onze cultuur wordt geweld op vrouwen afgekeurd en veroordeeld". Waarom be/veroordelen op zo'n verschillende wijze? Laatst gewijzigd door artisjok : 18 juli 2010 om 13:38. |
||||
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat kan men doen als men vastzit in een discussie? Een ander zijn mening foutief weergeven (zo kan je de focus verleggen) en/of je toevlucht nemen tot persoonlijke aanval. Alice; indien je dit wenst zal ik concreet weergeven waar je mijn mening foutief weergeeft. |
|
|
|
|
|
|
#408 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kunnen we dit nu achterwege laten en de discussie voortzetten? Wie nog opmerkingen heeft stuurt maar een pm; ik zal niet nalaten u te antwoorden! |
|
|
|
|
|
|
#409 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#410 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ieder kan zich al eens vergissen; maar wanneer je een letterlijk citaat voorgeschoteld krijg zou men dit toch moeten kunnen toegeven. Of ten minste zwijgen. Maar dan op de man beginnen spelen; dat vind ik al veel minder. |
|
|
|
|
|
|
#412 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#413 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#414 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
idem !
|
|
|
#415 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
In post #346 meld ik je dit en geef ik mijn letterlijk citaat en link. In post #349 haal je Jip en Janneke boven In post #352 leg ik zin per zin uit waar jij verkeerd zit (met jouw en mijn letterlijk citaat). In post #354 kies je voor de vlucht vooruit met persoonlijke aanval en beledigen. Zie ook post #355 en #356 Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De rest van je beweringen zullen ongetwijfeld van hetzelfde gehalte zijn , maar omdat u nu eenmaal verslaafd bent aan aandacht kunt u niet zoals Sugar doet een streep onder het eindeloos gezever zetten maar blijven we met u bezig, daarom speciaal in Jip en Janneke voor Arti, gelieve nu eindelijk de discussie voort te zetten, te stoppen met steeds aandacht vragen en inhoudelijk iets bijdragen aan de discussie! |
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat begrijp jij niet een "letterlijk citaat" met link? Lees post #352. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352 |
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#419 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vermoedelijk zie je het wel in; vandaar je reactie hierboven. Typisch voor iemand die vastzit. Je begrijpt ongetwijfeld het verschil tussen een "persoonlijke interpretatie" en een "letterlijk citaat" met link, niet? Heb je post #352 nu al gelezen? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=352 |
|
|
|
|
|
|
#420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het in groep optreden om een onschuldig meisje te molesteren is toch wel net iets anders dan iemand die ruzie krijgt met een ander persoon. Wat ik vet markeerde heb ik daar zo niet gelezen, wel dat ze door het duwen bijna onder een bus terechtkwam. Waarom willen jullie met alle geweld aantonen dat een blanke die een zwarte duwt erger is dan een groep zwarten die een blanke aanvalt ? Bij haar vlucht kan die ook bijna onder een auto terechtkomen hoor. |
|
|
|
|