![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In dat filpmje van die rellen in antwerpen zijn pleegt vandalisme en roep allahou akbar, in het midden oosten zouden ze nogal ogen trekken maar in het westen is dat voor deze generatie vereenigbaar, omdat ze door gebrek aan kennis net als de autochtonen de islam als anarchistisch denken etc, ze voelen zich dan gecomplexeerd om hun achtergrond en beseffen blijkbaar niet eens meer dat ze tegen de islam ingaan... Ik denk dat de media een goede rol zou kunnen spelen maar het omgekeerde is eerder waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over de Wetenschappen in de landen van de Islam http://dutch.faithfreedom.org/forum/...=12107#p134523 De negatieve bijdrage van isslam/moslims in de wereld daarentegen is ontzettend groot http://video.google.com/videoplay?do...09395775858867 Echt niks om trots op te zijn
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 20 juli 2010 om 18:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Het punt is Suqar, dat u niet moet proberen ons te overtuigen van de vreedzaamheid van Islam. U moet uw mede-moslims daarvan overtuigen. Als uw mede-moslims vreedzaam door het leven zouden gaan mogen ze van mij gerust in Vlaanderen blijven en zelfs hun religie vrijuit beoefenen. Mits ze de Belgische wet respecteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
En u maakt een punt. Maar u moet weten beste Snerror dat ik de islamitische gemeenschap niet vertegenwoordig. Ik hoef mijn mede-moslims niet te overtuigen van de vreedzaamheid van de islam. Een moslim kent zn religie en weet dat islam een religie van Vrede is. Criminaliteit heeft hier niets mee te maken. Een betere wereld begint bij mezelf, ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van een ander individu. Ow ja nog een kleine opmerking: Ik walg van zulke uitspraken: " mogen ze van mij gerust in Vlaanderen blijven". Dus eigenlijk zegt u: Als vlaamse moslims vreedzaam door het leven zouden gaan mogen ze van mij gerust in Vlaanderen blijven en zelfs hun religie vrijuit beoefenen. Beetje egoistisch vindt je zelf niet? Je doet alsof Vlaanderen van U alleen is, die uitspraak zouden we moeten inkaderen ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 20 juli 2010 om 19:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan u verzekeren, ik en vele anderen met mij zijn dat haantjesgedrag van uw mede-moslims kotsbeu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De anderen zijn natuurlijk gewoon Vlamingen/Belgen. Als deze hier een vreedzaam leven willen opbouwen, geen probleem, maar als ze hier criminele feiten komen plegen mogen ze van mij meteen de Belgische nationaliteit afnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Daar sta ik wel versteld van. "De ganse boel over dezelfde kam scheren" zo noem ik dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk, als 50% van een bepaalde groep criminele feiten pleegt is het normaal dat je die groep niet gaat vertrouwen. Of het nu correct is of niet, het is logisch en niets om versteld van te staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is van vlamingen en vreemdelingen die zich bereid verklaren om zich te integreren...dus zeker niet van boerkaliefhebbers... Op dit forum hier zitten iig geen gematigde moslims...gematigde katholieken (bijna iedereen ) kennen geen jota van de bijbel en zullen nooit fanatiek of radicaal reageren op kritieken.. Een gematigde moslim is iemand die niet vies is van een pintje en een kortelet...en niet beschaamd om zonder hoofddoekje buiten te komen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlamingen waren tot nog niet zo heel lang het crapuul in Brussel!! Zelfs in Nederland en noord Frankrijk waren ze berucht voor hun 'boertigheid'!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() WTF is een 'Vlaming'??
Een hersenspinsel van enkele extremisten! We zijn Belgen!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Vuvu Zela : 20 juli 2010 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Dus iemand die hier geboren is, hier getogen, de taal spreekt, hier gestudeerd heeft, hier werkt, hier belastingen betaald is geen vlaming? Kan gebeuren hé.
![]() |
![]() |