![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor echte insomnia werkt dat ook niet.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee ik heb zo ook iemand gekend, zo onder de morgen ging die dan wat slapen, maar die kwam s morgens gelijk met mij als eerste werken... Na een paar tassen koffie waarvan nen hartpatient onmidelijk doodvalt, en de meeste mensen klachten aan hun maag zouden krijgen, ... Begon die den dag, ... ik zoop overigens rustig die koffie mee op,... die ochtenden waren altijd enorm productief moet ik zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alcohol is des duivels om slaapproblemen op te lossen.
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja Alcohol in hoge dosis zeker, maar zo eene voor het slapengaan, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik nog durf te zwemmen vier �* vijf uur voor ik ga slapen lig ik gegarandeerd wakker. Ik heb namelijk geen bioritme meer door op zeer onregelmatige tijdstippen te moeten werken. Ik soes wel een minuutje of 10 weg van vermoeidheid maar dan komt het bloed weer opzetten. De arbeidspsycholoog heeft me ook afgeraden om te sporten voor het slapen gaan. Een wandeling of korte meditatie of wat lezen (geen internet) is het beste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() ik pas soms de 2-bedden techniek toe ( of de zetel-bed-techniek)
eerst op de zetel in slaap vallen en dan rond 3u in het bed kruipen ; om nog onbekende reden heeft de verandering van slaapbodem een goed effekt |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Ho maar die 'ene' voor het slapengaan, mij OK hoor, maar het helpt geen enkel slaapprobleem. Die 'ene' voor het slapengaan is ondertussen mijn favoriet, maar dat is omdat ik graag drink, niet omdat het me beter doet slapen. (slapen doe ik sowieso nu perfect. Ik slaap tegenwoordig overal en altijd, als ik zou willen. Wat een ommekeer!)
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Zou wel eens correct kunnen zijn. Alhoewel. Het rare is dat ik van mijn insomnia verlost ben geraakt toen ik ben gaan samenwonen. Verandering van bed, zou je zeggen, maar ik had er evenveel last van toen ik met mijn toenmalige vriendin (nu vrouw) bleef slapen bij schoonma en -pa.