Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2004, 22:56   #101
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Horace
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt

Er zijn hier genoeg VB-stemmers die het zeggen wanneer ze het niet met de partij eens zijn. De grote meerderheid zelfs imo.

Ik ga op zoek, RrOOttt.
Als je me enkele voorbeelden kunt doorzenden of als ik er enkele kan vinden ga ik mischien mijn mening herzien, wie weet.
wijzig: pb was beter
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 23:05   #102
Horace
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik ga op zoek, RrOOttt.
Als je me enkele voorbeelden kunt doorzenden of als ik er enkele kan vinden ga ik mischien mijn mening herzien, wie weet.
Die namen had ik zelf al, maar waar ik naar op zoek ga tijdens de komende dagen zijn posts waarin VB'ers een eigen mening verkondigen, een mening verkondigen waarin ze afwijken van de partijlijn, niet eens zijn met de partijlijn.
Heb al een beetje gezocht en nog niet gevonden.
Horace is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2004, 23:10   #103
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

Die namen had ik zelf al, maar waar ik naar op zoek ga tijdens de komende dagen zijn posts waarin VB'ers een eigen mening verkondigen, een mening verkondigen waarin ze afwijken van de partijlijn, niet eens zijn met de partijlijn.
Ik begrijp niet goed waar je naar op zoek bent? Mensen met een VB-avatar die iets anders zeggen dan de partij? Draait het daarom?
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 10:50   #104
Horace
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik begrijp niet goed waar je naar op zoek bent? Mensen met een VB-avatar die iets anders zeggen dan de partij? Draait het daarom?
VB-avatar of niet, gewoon degenen met VB-sympathie die steeds de boven aangehaalde lijst truuks uithalen. Ik zie ook wel dat er een aantal provocateurs tussenzitten, maar dan zouden er nog moeten zijn die langs de ene kant achter hun partij staan maar toch kunnen nuanceren, laten zien dat ze een eigen kijk hebben op de zaak, en zelfs ingaan tegen die provocateurs.
Zelfde is nu bezig met geval Verreycken : ik wacht op een VB-sympathisant die geen van die truuks toepast en/of de provocateurs tegenspreekt in al was het maar iets.
Horace is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 22:06   #105
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:
Als er nu nog maar een hint van deze bewering zou bewaarheid worden op dit Forum, zou ik het nog geloven.
Echter :
* voortdurende copy/paste's vanop de website van het Vlaams Blok zonder eigen mening erbij te voegen.
* Algemene steigering wanneer een uitlating of handeling van een Blok-geallieerde (mooi gezegd, niet ) wordt becritiseerd.
* Het gebuiken van "truuks" om een discussie met kritiek op het blok toch te winnen : zoals : over iets anders beginnen, psychologische oorlogvoering (beledigingen, ...), rol van underdog spelen ("ziedewel, ze zijn weer allemaal tegen ons"), niet antwoorden, handeling of uitlating (van blok-lid) minimaliseren (vb. : schutter schoot buiten zijn uren, dus is niet relevant voor partij).
Deze redenen nopen mij ertoe om te geloven dat jullie voortdurend met het partij-hoofdkwartier in verbinding staan.
Kijk eens naar wat de VB tegenstanders doen op dit forum. Idem.
Minimaliseren fouten eigen partij en maximaliseren fouten andere partijen.
En zaken uit context trekken zoals dat voorval van de schutter: zeggen 'Vlaams Blok campagne schiet op gang'. En de VRT neemt dat gretig over.
Op een openbare massamedia zender. Das nog wat anders dan dit forum hier.
Dit ziet en vermeld U niet, dan zeg ik dat U gelooft wat U wilt geloven.
Oeps, was een truuk vergeten : over de fouten van een ander beginnen
De fouten van de ene partij mogen vermeld worden maar die van de andere niet?
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2004, 22:14   #106
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

VB-avatar of niet, gewoon degenen met VB-sympathie die steeds de boven aangehaalde lijst truuks uithalen. Ik zie ook wel dat er een aantal provocateurs tussenzitten, maar dan zouden er nog moeten zijn die langs de ene kant achter hun partij staan maar toch kunnen nuanceren, laten zien dat ze een eigen kijk hebben op de zaak, en zelfs ingaan tegen die provocateurs.
Zelfde is nu bezig met geval Verreycken : ik wacht op een VB-sympathisant die geen van die truuks toepast en/of de provocateurs tegenspreekt in al was het maar iets.
Wat noemt U eigenlijk een eigen kijk op de zaak? Hoe herkent U die?
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be