![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U gelooft dat zelf toch niet ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 27 juli 2010 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je alsjeblieft jouw communautaire mantra's even buiten deze discussie houden? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 27 juli 2010 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze hem uitschelden voor "nazi" is inderdaad niet respectvol, maar ik zie niet in waar dat een argument zou zijn over het al dan niet toelaten van mensen op je weide.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk wel. Jij bent het die progressie moet maken. Zodat je af en toe ook eens over iets anders kan praten dan over Centurio Bart. Of zoals Zwartengeel opmerkt: kan je die communautaire mantra's even er buiten houden?
Dat zal heel veel moeite en inspanning van je vragen, maar wie weet, lukt het je wel en maak je een beetje progressie.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 27 juli 2010 om 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg, schatjes...
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sta mij toe te gruwelen bij dat "fundamenteel recht". Ik ben al genoeg opgekochte en afgesloten wandelpaden gepasseerd, die ervoor openbaar toegankelijk waren.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 27 juli 2010 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat met 250 caravans een wei oprijden en daar zo lang mogelijk willen blijven daar niet echt onder valt... Denk ook niet dat het gaat over particuliere tuintjes zoals wij die hier kennen. In ieder geval zou ik niet tevreden zijn mocht iemand al m'n bloemen plukken, mijn paddestoelen kapotmaken, en mijn enige jeneverbesstruik zou kaalvreten... ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 27 juli 2010 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wordt er zoal geoogst op een wei?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Kieper die hele kliek zigeuners meteen over de grens.
Ze denken dat ze mogen doen wat ze willen hier in Belgie. En nog zomaar op andermans grond gaan staan, alsjeblieft wat een arrogantie ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() beetje respect voor de zigeunercultuur is wel geplaatst!!
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |