![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Als hij dat bedoelt is hij naïef. 'Buitensporige gages', ammehoela.
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man kan jij een hoop onzin spuien, zelf hier aangekomen als "ongevraagde gast" (je ouders dan toch) en dan de migratie aanvechten.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Heb jij gedronken ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Alé vooruit. Denken, de lef hebben het te durven over de lippen te krijgen en nu nog doen..
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Volgens mij zijn zijn ouders hier net wel als gevraagde gast aangekomen. Ik kan me vergissen, natuurlijk. Hij is hier geboren en getogen en heeft dus alle recht kritiek te leveren op de politiek in dit land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie gaat er ons pensioen dan betalen?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wablieft, ongevraagde gast? De werkgever van mijn vader is tot naar Marokko gekomen in de bergen en heeft mijn vader persoonlijk, en mijn onkels persoonlijk gevraagd om te komen werken in zijn textielfabriek, hij heeft hen deruit gepikt, Beste, ik ben hier geboren en getogen ik ben 30 jaar, ik heb 10 jaar gewerkt in het wit, ik ben op het rechte pad gebleven gans mijn leven, mijn ouders hebben meegeholpen met de opbouw van dit land, maar dit is geen reden om ineens pro-ongebreidelde migratie te zijn, Dus ik heb evenveel recht om m' mening te ventileren, Ik vecht de migratie aan, niet omdat ik een racist ben, niet omwille van subjectieve en emotionele redenen, neen, omwille van puur objectieve, realistische, statistische feiten, Kijk naar Frankrijk, Frankrijk is qua oppervlakte groter dan Belgie, en Frankrijk is volgens demografici, een zeer dunbevolkt land, Belgie is al sowieso dichtbevolkt, en toch worden massaal regularisaties gedaan, Ik ben geen ongevraagde gast, ik ben hier geboren en getogen ik spreek perfect Nederlands, ik heb zelfs Belgen onder mij, dus ik ben geintegreerd met behoud van mijn religie, de Islam, Ik hoop dat de NVA zijn werk zal doen, of wij nieuwe Belgen zullen een oplossing vinden, want wij nieuwe Belgen zullen het anders aanpakken. Belgie is aan het verworden tot een gedrocht van een land waar alles mogelijk is, een paradijs van criminelen, een paradijs van sjoemelaars en foute mensen, Alé groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Hij is rassistisch tov de migranten. 2. Zijn ouders waren zelf migranten. 3. Hebben wij ooit Marokkanen gevraagd naar hier te komen?
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij begrijpt er blijkbaar niets van, de stelling dat gesettelde migranten (of in tweede graad) de grootste rascisten zijn komt bij jouw duidelijk naar boven.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 30 juli 2010 om 06:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
2. En dan? 3. Lees misschien eens een geschiedenisboek. Na Marcinelles wilden de Italianen niet meer komen, we zijn dan arbeidskrachten gaan ronselen in Turkije en Marokko. We hebben dus wel degelijk die mensen naar hier gehaald. EDIT: ik ben het niet eens met wat hij schrijft, maar hij heeft wel het recht dat te schrijven. Wat migratie betreft, is er maar weinig verschil tussen wat hij schrijft en wat de partij waar nog een goede 13% van de bevolking op stem vertelt. Laatst gewijzigd door Steve_M : 30 juli 2010 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |