![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet iemand trouwens hoe het is afgelopen met mr Debie?
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hij schrijft aan zijn boek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het brein reageert dus anders op mensen van een ander ras: https://webapps.utsc.utoronto.ca/ose/story.php?id=2135 Daarom ook dat we moeten oppassen met racisme: het zit in elk van ons (e ja, ook in jou, roger verhiest ![]() Het is zo'n beetje hetzelfde als met hetero- versus homoseksualiteit. Ik vind die strikte tweedeling artificieel: in realiteit bestaat er eerder een heel scala van tussenstadia dan twee strikt gescheiden gebieden.
![]() |
![]() |
#104 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil voor andere dingen dan weer kiezen; of ik ervoor betaal. Het leger bijvoorbeeld. Maar dat is een andere discussie. Ik heb gesteld "Wat ik voorstel voor het afdwingen van deugden en moraal? Niets. Dat kan je helemaal niet afdwingen. Ieder maakt voor zich uit wat hij/zij als deugd en moraal ziet zitten. Je kan er over discussiëren; je kan proberen anderen te overtuigen. Maar afdwingen kan je niet." Indien een democratische meerderheid vindt dat ieder gelijke kansen zou moeten krijgen; mogen we toch wel een poging wagen in die richting. Citaat:
Citaat:
Er werd over gediscussieerd; dat wel. Wat is er nu slecht aan discussiëren over een voorstel. Wij leven toch in een parlementaire democratie; of zoiets. Citaat:
Kan je me nu uitleggen hoe een oordeel op voorhand een voordeel kan opleveren? Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen; geen twee maten en twee gewichten. Het extreem-rechts discours gaat ook soms verder dan enkel geblaf. Heb jij serieus geen weet van extreem-rechts racistisch geweld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ergo het is goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijnheer Debie is nog steeds lid van het VB; en staat er zelfs op de loonlijst. Mijnheer Debie vergezelde onlangs Mijnheer Dewinter naar Berlijn voor een meeting van Pro-Deutschland; alwaar hij zelfs de aanwezigen toesprak. "Bart Debie komt in Berlijn uit de kast als homohater en brengt Wilders in verlegenheid! .... Tot de aanwezige Berlijnse politiemensen zei De Bie, dat hij ze beklaagde omdat ze moesten werken onder een linkse “schwule” (=homo-,“nicht”-, janet-) burgemeester. Donderend applaus van Wilders’ medestrijders in de zaal!" .... http://delagelanden.huibs.net/2010/0...t-de-kast.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ze makken geen grappen over homo's, ze veroordelen ze gewoon of lynchen ze. Ik veroordeel trouwens ook extreem-rechts geweld maar vind dat serieus geen bedreiging voor het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In hoeverre het zich nog meer verspreidt en hoe rap; weet ik niet. De media schenkt daar ook niet zo veel aandacht aan. Behalve eens een panorama uitzending. Heb jij bijvoorbeeld in de Belgische media iets gelezen over de laatste bijeenkomst van Pro-Deutschland en het optreden van De Winter en Debie daar? Ik stel het op prijs dat je wil toegeven dat er ook extreem-rechts racistisch geweld is; en je het uiteraard veroordeeld. Laatst gewijzigd door artisjok : 5 augustus 2010 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moslim-extremisme IS extreem rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In een burgermaatschappij kan je heel wat "afdwingen". Niet via geweld of regels, maar via sociale controle. Alleen is die vernietigd door het veelvuldig regelen van morele kwesties op het niveau van de staat. Citaat:
Ik vind dit toch behoorlijk invasief.. Citaat:
Citaat:
Het voordeel bestaat erin dat tatoeages direct gelinkt zijn aan een lagere sociale klasse, die dan weer gelinkt is aan zwakkere werknemers. Maar net zei je nog dat moraliteit niet kon afgedwongen worden. Wat doen die mensenrechten dan? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je je gevolgde redenering daarachter uitleggen? Mag ik nu eindelijk eens weten welke quota? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij denkt dat mensen uit de lagere sociale klasse zwakkere werknemers zijn; en enkel zij hen laten tatoueren. Er is nog veel werk voor het CGKR. Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Dat wordt ontkend door de ferventste anti-racisten, want het past niet in hun kraam. Laat zeggen dat ze er altijd met een boog om heen lopen en zich neurotisch fixeren op het VB.
Die ontkenning maakt dat antiracisten zelf racisten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet er niet toe (ik ga hier niet gans de BHV-kwestie uit de doeken doen voor jou), feit is dat er discrimnatie vastgesteld werd en beaamd werd en opgeroepen werd om er iets aan te doen, door het grondwettelijk hof waartegen geen beroep meer mogelijk is.
Het centrum hoeft de discriminatie niet eens te bewijzen; ze is bewezen. Ze hoeft ze enkel aan te klagen. Maar ze zwijgt in alle talen. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |