![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljarden voor het goede doel
NEW YORK (REUTERS) - Veertig Amerikaanse miljardairs hebben in de voorbije weken aangekondigd dat ze zich willen aansluiten bij de campagne van hun collega's Bill Gates en Warren Buffett om de helft van hun fortuin weg te schenken aan liefdadigheidsprojecten. ..... Bron: http://www.standaard.be/artikel/deta...J&word=buffett __________________________________________________ _ Vrijgevig van die mannen. Ik denk niet dat de meeste wereldverbeteraars, zeker vanuit de anti-kapitalistische hoek, er ooit in geslaagd zijn om zoveel te doen voor arme mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben alles al en de helft van 50 miljard is nog steeds .... juist ja ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Een bepaald gedicht van Bertolt Brecht past hier wel bij:
Interrogation of the Good Step forward: we hear That you are a good man. You cannot be bought, but the lightning Which strikes the house, also Cannot be bought. You hold to what you said. But what did you say? You are honest, you say your opinion. Which opinion? You are brave. Against whom? You are wise. For whom? You do not consider your personal advantages. Whose advantages do you consider then? You are a good friend. Are you also a good friend of the good people? Hear us then: we know. You are our enemy. This is why we shall Now put you in front of a wall. But in consideration of your merits and good qualities We shall put you in front of a good wall and shoot you With a good bullet from a good gun and bury you With a good shovel in the good earth.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan mocht ik nog 200 miljard teveel ergens in een schuif liggen hebben, ...
Een allesbehalve exotisch eiland, liefst zo noordelijk mogelijk met een kas van een villa op zo iets dat ook een van die megalomane james bond maniaken zou bouwen... ![]() Dat ze mij daar dan maar met gerust laten, |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() En u, wanneer gaat u de helft van uw "vermogen"...
En als ge dat niet gelooft, maken we u wel iets anders wijs, om u zo snel mogelijk te verlossen van uw ... ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 5 augustus 2010 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() enfin, ik vind het zelfs dan edelmoedig, petje af, respect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil ook wel de helft van mijn 50cent spaargeld doneren.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan gaan ze achteraf wat voor goede doelen doen. Ik ken toch een efficiëntere manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben benieuwd naar welke goede doelen het zal gaan. Blijft het in de VS of gaat het naar arme regio's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk dat is nu exact de reden waarom ge van mij geen bal zou krijgen, ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Gouverneur
|
![]() Hmmm paradoxaal, over John Arnold, 1 van the donateurs:
Citaat:
Citaat:
because the fish knows everything. Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 6 augustus 2010 om 09:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb eigenlijk meer respect voor iemand die het met veel veel veel minder moet stellen en die het toch nog opbrengt om een deel van dat veel veel veel beperkter budget te doneren
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet je aan hem vragen. U stelde simpelweg dat hij geen rekening houdt met de werknemers. De mensen die bij Microsoft werken zijn echter overwegend zeer tevreden over hun werk. Hoe rijmt u deze gratuite uitspraak dan? http://www.microsoft.com/belux/nl/pr...oyer_2009.mspx http://webwereld.nl/nieuws/57009/mic...werkgever.html Er zijn eigenlijk teveel awards om op te noemen http://www.google.be/search?hl=en&q=...t+emp&gs_rfai= |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |