Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2010, 02:02   #61
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Je overdrijft. Ik sprak haar meer aan met een ''kom op, joh''-houding. Wat gebeurt er met Morel?
Bij mij kwam het nochtans niet op die manier over. Je kunt tegen mij zeveren, je mag kritiek hebben op mn religie maar stop met liegen. Zo een houding sla je maar aan bij je café maatjes, niet bij mij.
Oud 7 augustus 2010, 02:03   #62
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Morel heeft nog zes maanden volgens de dokters. Ik was het evenmin eens met Fortuyn, maar dat neemt niet weg dat ik zijn dood een vreselijk verlies vond, net zoals ik dat ook zou vinden van Wilders, hoewel ik het met hem nog minder eens ben. Ik vind eerlijk gezegd dat je jezelf hier een beetje laat kennen door te insinueren dat mensen zich vrolijk zouden maken om het overlijden van politieke tegenstanders. Ik zie het spel echt wel afzonderlijk van het leven. Daarom zou ik nooit de politiek ingaan.
Ik kan inderdaad wel meeleven met de pijn, maar ikzelf ben niet ben voor de dood an sich. Dus stel dat een politiek voorstander of tegenstander nu een hartaanval zou krijgen en sterft, zou me dat niet heel veel doen: het gebeurt elke dag. De maatschappelijke implicaties zijn dan weer wat anders.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 02:04   #63
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Bij mij kwam het nochtans niet op die manier over. Je kunt tegen mij zeveren, je mag kritiek hebben op mn religie maar stop met liegen. Zo een houding sla je maar aan bij je café maatjes, niet bij mij.
Ik lieg niet. Ik heb geen reden om te liegen, zeker niet op dit forum.
Oud 7 augustus 2010, 02:07   #64
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan inderdaad wel meeleven met de pijn, maar ikzelf ben niet ben voor de dood an sich. Dus stel dat een politiek voorstander of tegenstander nu een hartaanval zou krijgen en sterft, zou me dat niet heel veel doen: het gebeurt elke dag. De maatschappelijke implicaties zijn dan weer wat anders.
Ach, hoewel dit erg ver off-topic gaat, ik ben zelf ook niet bang voor de dood. Nooit geweest. Ik voel dan ook zelden mee voor de dode zelf, maar wel voor zijn/haar omgeving. Maar ik kan daar weinig meer over schrijven zonder al te persoonlijke info te geven, waar ik dan ook weer niet meteen toe bereid ben.

Maar ik blijf erbij dat suqar zich terecht beledigd mag voelen als jij zegt dat de dood van Wilders haar weinig zou doen. Dat kan je nl. niet weten.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 02:09   #65
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach, hoewel dit erg ver off-topic gaat, ik ben zelf ook niet bang voor de dood. Nooit geweest. Ik voel dan ook zelden mee voor de dode zelf, maar wel voor zijn/haar omgeving. Maar ik kan daar weinig meer over schrijven zonder al te persoonlijke info te geven, waar ik dan ook weer niet meteen toe bereid ben.

Maar ik blijf erbij dat suqar zich terecht beledigd mag voelen als jij zegt dat de dood van Wilders haar weinig zou doen. Dat kan je nl. niet weten.
Ze mag zich toch ook verweren? Ik zeg niet dat ze liegt.
Oud 7 augustus 2010, 02:09   #66
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Morel heeft nog zes maanden volgens de dokters. Ik was het evenmin eens met Fortuyn, maar dat neemt niet weg dat ik zijn dood een vreselijk verlies vond, net zoals ik dat ook zou vinden van Wilders, hoewel ik het met hem nog minder eens ben. Ik vind eerlijk gezegd dat je jezelf hier een beetje laat kennen door te insinueren dat mensen zich vrolijk zouden maken om het overlijden van politieke tegenstanders. Ik zie het spel echt wel afzonderlijk van het leven. Daarom zou ik nooit de politiek ingaan.
Ik begin dat toch een beetje te betreuren, al betekent dit nog niet dat ik op u zou stemmen

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 02:10   #67
Steve_M

Standaard

Citaat:
Ze mag zich toch ook verweren? Ik zeg niet dat ze liegt.
Begrijp me niet verkeerd: ik ben er van overtuigd dat zij zich best kan verweren, hoor.
Oud 7 augustus 2010, 02:11   #68
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ik begin dat toch een beetje te betreuren, al betekent dit nog niet dat ik op u zou stemmen
De politieke stiel is veel te hard en te vuil voor een tere ziel als ik, djimi. Om nog maar te zwijgen over alle vuiligheid die de tegenstand zou kunnen opdelven over mij.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 augustus 2010 om 02:11.
Oud 7 augustus 2010, 02:12   #69
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lieg niet. Ik heb geen reden om te liegen, zeker niet op dit forum.
U zegt dat ik het niet erg zou vinden als Wilders zou vermoord worden. Je hebt zelfs de lef om te typen dat je dat zelfs zeker weet.

U liegt wel want ik zou het wel erg vinden. Ik kan iemands opvattingen haten maar mn medemensen haat ik niet. Ik heb mn mankementen maar zo een zwart hart heb ik niet. Jouw beschuldigingen hebben me toch wel even geraakt als ik eerlijk mag zijn.
Oud 7 augustus 2010, 02:20   #70
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De politieke stiel is veel te hard en te vuil voor een tere ziel als ik, djimi. Om nog maar te zwijgen over alle vuiligheid die de tegenstand zou kunnen opdelven over mij.
Zwijg me daarvan!

Da's écht wel vervelend hé, zo van die jeugdzonden op je kerfstok hebben staan.

Oud 7 augustus 2010, 02:27   #71
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zwijg me daarvan!

Da's écht wel vervelend hé, zo van die jeugdzonden op je kerfstok hebben staan.

Mijn grote geluk is dat de meeste van mijn jeugdzonden nog plaatsvonden voordat iedereen een camera in zijn gsm had. Maar aangezien blaadjes als Dag Allemaal, Blik en De Morgen (ik noem ze hier inderdaad samen) ook je oude schoolmakkers en studiegenoten opzoeken, is mijn politieke carrière al bij voorbaat gefnuikt. Zoals ik al schreef: te hard en te vuil voor mijn tere zieltje.

Wellicht zou je niet op mij kunnen stemmen omdat we fundamenteel verschillende opvattingen hebben over staatsinrichting. Dat gezegd zijnde, het zou helpen als er meer Vlamingen als jij aan jouw kant van de barrière zouden staan. Als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien moeten we daar maar eens over praten tussen pot en pint, dat helpt meestal.

Verder heb ik geen spijt over mijn jeugdzonden, het was plezant! En dat is ook al veel.
Oud 7 augustus 2010, 06:56   #72
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het zou me allerminst verbazen als dit niet door een moslim is geschreven, maar door iemand die er baat bij heeft moslims in een negatief daglicht te stellen.
Een homosexueel?
Oud 7 augustus 2010, 06:58   #73
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het kan zijn, het is tenslotte algemene kennis dat moslims niets tegen homo's hebben.
Moslims kunnen ook niet schrijven, dat is ook algemeen geweten
Oud 7 augustus 2010, 07:22   #74
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Di Rupo als premier is ook niet echt mijn voorkeur. En daar heeft zijn geaardheid totaal niks mee te maken. Voor mijn part is hij een transseksueel , ik zou er nog niet wakker van liggen.

Maar iemand willen vermoorden of dood wensen ,enkel en alleen omdat je er een hekel aan hebt,zijn of haar overtuiging niet die van u is.....dat gaat er bij mij niet in.
Ik heb aan veel dingen en mensen een hekel ...moest ik die allemaal willen afknallen, amai....ik zou bezig blijven.

Een ding is zeker, de briefschrijver is in elk geval iemand met heel veel vrije tijd. En waarschijnlijk nog een laf individu op de koop toe. Want ik neem aan dat als je iemand wil vermoorden ,je dat dan ook koudweg doet zonder veel omhaal. En dat je niet eerst een briefje gaat schrijven om te verwittigen.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)

Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 7 augustus 2010 om 07:23.
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 08:53   #75
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Los van wie de brief geschreven heeft en los van de doelstellingen van de briefschrijver wens ik graag te bevestigen dat ik één van die mensen ben voor wie het niet uitmaakt dat mijn premier transseksueel of hermafrodiet is, Quaker of Soefi, biseksueel of polygaam, Laotien of Malawinees - maar dat hij waardig is een land te vertegenwoordiger waar ik in leef en een kabinet te leiden met zekere flair en liefst ook menige snedige opmerking van tijd tot tijd.

Dank u.

Laatst gewijzigd door lombas : 7 augustus 2010 om 08:54.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 09:23   #76
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn grote geluk is dat de meeste van mijn jeugdzonden nog plaatsvonden voordat iedereen een camera in zijn gsm had. Maar aangezien blaadjes als Dag Allemaal, Blik en De Morgen (ik noem ze hier inderdaad samen) ook je oude schoolmakkers en studiegenoten opzoeken, is mijn politieke carrière al bij voorbaat gefnuikt. Zoals ik al schreef: te hard en te vuil voor mijn tere zieltje.

Wellicht zou je niet op mij kunnen stemmen omdat we fundamenteel verschillende opvattingen hebben over staatsinrichting. Dat gezegd zijnde, het zou helpen als er meer Vlamingen als jij aan jouw kant van de barrière zouden staan. Als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien moeten we daar maar eens over praten tussen pot en pint, dat helpt meestal.

Verder heb ik geen spijt over mijn jeugdzonden, het was plezant! En dat is ook al veel.
Ik vind dat een erg leuk aanbod, maar ik moet je toch waarschuwen: als ik eenmaal begin te praten, zullen twéé potten en twéé pinten amper volstaan.

Het voordeel daarvan is dan weer dat de lijst met plezante jeugdzonden desgewenst zonder veel moeite kan worden aangevuld

Oud 7 augustus 2010, 11:23   #77
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Een homosexueel?
Oud 7 augustus 2010, 11:32   #78
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
dacht dat die de homo's v/d gebouwen wierpen in plaats van een zwaard te gebruiken? Misschien door het gebrek aan minaretten?
Het is daarom dat ze in Zwitserland de bouw van minaretten verboden hebben.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2010, 11:40   #79
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Maak u geen zorgen Guido.. Zo ne vaart zal het wel niet lopen.
Zalig de naiëven van geest...want ze zullen het dadelijk zelf ondervinden.
Oud 7 augustus 2010, 11:40   #80
Felix (be)
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het zou me allerminst verbazen als dit niet door een moslim is geschreven, maar door iemand die er baat bij heeft moslims in een negatief daglicht te stellen.
Iemand van het CGKR?
(Is goed voor hunne "business". )
Felix (be) is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be