![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij mij kwam het nochtans niet op die manier over. Je kunt tegen mij zeveren, je mag kritiek hebben op mn religie maar stop met liegen. Zo een houding sla je maar aan bij je café maatjes, niet bij mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik blijf erbij dat suqar zich terecht beledigd mag voelen als jij zegt dat de dood van Wilders haar weinig zou doen. Dat kan je nl. niet weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 augustus 2010 om 02:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
U liegt wel want ik zou het wel erg vinden. Ik kan iemands opvattingen haten maar mn medemensen haat ik niet. Ik heb mn mankementen maar zo een zwart hart heb ik niet. Jouw beschuldigingen hebben me toch wel even geraakt als ik eerlijk mag zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's écht wel vervelend hé, zo van die jeugdzonden op je kerfstok hebben staan. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Wellicht zou je niet op mij kunnen stemmen omdat we fundamenteel verschillende opvattingen hebben over staatsinrichting. Dat gezegd zijnde, het zou helpen als er meer Vlamingen als jij aan jouw kant van de barrière zouden staan. Als je begrijpt wat ik bedoel. Misschien moeten we daar maar eens over praten tussen pot en pint, dat helpt meestal. Verder heb ik geen spijt over mijn jeugdzonden, het was plezant! En dat is ook al veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Een homosexueel?
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Di Rupo als premier is ook niet echt mijn voorkeur. En daar heeft zijn geaardheid totaal niks mee te maken. Voor mijn part is hij een transseksueel , ik zou er nog niet wakker van liggen.
Maar iemand willen vermoorden of dood wensen ,enkel en alleen omdat je er een hekel aan hebt,zijn of haar overtuiging niet die van u is.....dat gaat er bij mij niet in. Ik heb aan veel dingen en mensen een hekel ...moest ik die allemaal willen afknallen, amai....ik zou bezig blijven. Een ding is zeker, de briefschrijver is in elk geval iemand met heel veel vrije tijd. En waarschijnlijk nog een laf individu op de koop toe. Want ik neem aan dat als je iemand wil vermoorden ,je dat dan ook koudweg doet zonder veel omhaal. En dat je niet eerst een briefje gaat schrijven om te verwittigen.
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 7 augustus 2010 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Los van wie de brief geschreven heeft en los van de doelstellingen van de briefschrijver wens ik graag te bevestigen dat ik één van die mensen ben voor wie het niet uitmaakt dat mijn premier transseksueel of hermafrodiet is, Quaker of Soefi, biseksueel of polygaam, Laotien of Malawinees - maar dat hij waardig is een land te vertegenwoordiger waar ik in leef en een kabinet te leiden met zekere flair en liefst ook menige snedige opmerking van tijd tot tijd.
Dank u.
Laatst gewijzigd door lombas : 7 augustus 2010 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voordeel daarvan is dan weer dat de lijst met plezante jeugdzonden desgewenst zonder veel moeite kan worden aangevuld ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]()
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() (Is goed voor hunne "business". ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |