![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Relevantie?
|
|
|
|
|
|
#822 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#823 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wil je dat ik alle voorgaande posts quot? Je stelde dat je erover begon in reactie op een andere post. (zie post #793) Welke andere post? In de post die je citeerde in je post #338 niet voor. Maar het doet er inderdaad niet toe wie erover begon. Jij bent het immers die stelt dat het off-topic is. (zie post #788) En de redenering; waar naar gevraagd wordt; wil/kan je toch niet geven. |
|
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kun je dan nu even quoten waar ik heb beweerd dat boerkini"s off topic waren? De redenering waar u naar vroeg staat in de discussie , wanneer u me volledig zou citeren zou dit ook voor iedereen duidelijk zijn, maar u knipt en plakt liever om vervolgens bladzijden lang beweringen te uiten die niets meer blijken dan uw indruk. Maar wanneer andere forummers dit doen valt u hen daarop aan en blaast van de toren dat u zelf dat nooit doet..hopelijk doet u wat zelfkennis op. |
|
|
|
|
|
|
#826 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Je stelde dat je erover begon in reactie op een andere post. (zie post #793) Welke andere post? In de post die je citeerde in je post #338 niet voor. Ik beweer dat jij er over begon; omdat dit een vaststaand feit is. Je mag altijd de post geven waar een ander er over begon. Marie deed daar een poging voor (zie post 805); maar dan met een post die erna komt. Citaat:
Citaat:
Maar dit was toch afgehandeld voor jou. (zie post 788) Kunnen we nu terug naar de discussie? Oorspronkelijk geplaatst door alice "Opnieuw een totaal foute vergelijking!Oorspronkelijk geplaatst door alice "Een klein aantal, Op de totale moslimbevolking, uiteraard! Maar wanneer er in iedere wijk een honderd ettertjes wonen verpesten ze wel het leven van nogal wat buurtbewoners of toevallig passerende vrouwen, die hebben er geen boodschap aan dat het toch niet de meerderheid is..het is zelfs vrij respectloos voor slachtoffers van steaming, beledigende opmerkingen, verbale en fysieke agressie of een beschadigde auto, om over andere vormen van overlast maar te zwijgen...ah; u vertelt nu vast dat die mensen verdraagzaam moeten wezen!"In de hoop dat je nu weer weet welke groep je viseerde. "Bij de door jou geviseerde groep zet dit ook niet aan tot systematisch geweld en agressie; en dat weet je zeer goed. Dat schreef je zelf." |
|||
|
|
|
|
|
#827 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het woord off topic staat er niet, wel dat deze discussie niet over Islamitische zwemkledij gaat met uitnodiging nu eindelijk eens iets over het onderwerp te zeggen, dat is dus echt voor jou bedoeld! |
|
|
|
|
|
|
#828 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Want daarmee zeg je eigenlijk iets anders, beschuldig je van vooringenomenheid en vooroordelen, wat heb ik geschreven waaruit blijkt dat jij terecht zulke beweringen doet? Ben benieuwd, anders houden we het er maar op dat jij "die indruk" hebt, en het dus enkel gaat over jou persoonlijke mening, zoals Marie deed ivm die hoofddoek die zuchtend afging! Daar mocht je toch op aangesproken worden? Bij deze dan! Krijgen we nog te lezen of jij vindt dat overlast door moslims bestaat of gaan we nog wat bladzijden verder met het weerleggen van jou "persoonlijke mening"? Wanneer jij beweert dat ik over boerkini's begon moet je dit kunnen aantonen, |
|
|
|
|
|
|
#829 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice "Opnieuw een totaal foute vergelijking!Oorspronkelijk geplaatst door alice "Een klein aantal, Op de totale moslimbevolking, uiteraard! Maar wanneer er in iedere wijk een honderd ettertjes wonen verpesten ze wel het leven van nogal wat buurtbewoners of toevallig passerende vrouwen, die hebben er geen boodschap aan dat het toch niet de meerderheid is..het is zelfs vrij respectloos voor slachtoffers van steaming, beledigende opmerkingen, verbale en fysieke agressie of een beschadigde auto, om over andere vormen van overlast maar te zwijgen...ah; u vertelt nu vast dat die mensen verdraagzaam moeten wezen!"In de hoop dat je nu weer weet welke groep je viseerde. "Bij de door jou geviseerde groep zet dit ook niet aan tot systematisch geweld en agressie; en dat weet je zeer goed. Dat schreef je zelf." |
|
|
|
|
|
|
#830 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het blijven zagen op het hoofddoekenverbod, terwijl ik het maar normaal zou vinden dat iedereen zich schikt naar de wetten van het land waar ze wonen.
Het eisen van halaltoestanden in scholen, terwijl ik het maar normaal zou vinden dat iedere kleinen eet wat de pot schaft. Het escaleren van straatgeweld in een aantal Brusselse gemeentes. Het ontstaan van bewegingen zoals Sharia4Belgium, gegroeid vanuit een totale afkeer ten opzichte van de normen en waarden van de autochtone bevolking. |
|
|
|
|
|
#831 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Het feit dat Moslim! zelf niet inziet in welke mate hij overlast bezorgt is al een teken dat hij niet past in deze samenleving. En als hij het toch ziet, maar er geen rekening mee houdt, is nog een extra bewijs dat hij hier niet past. Het feit dat hij dan vraagt op welke manier jij eventuele overlast ervaart is enkel om al uw antwoorden in het belachelijke te trekken. Communicatie met zulke enggeestige mensten is eigenlijk tijdverlies. |
|
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier op het forum heb ik nog niets van gemerkt van die overlast. Laatst gewijzigd door artisjok : 9 augustus 2010 om 12:01. |
|
|
|
|
|
|
#833 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Moslim kwam met de vraag:
Citaat:
Het feit dat Moslim! zelf niet inziet in welke mate hij overlast bezorgt is al een teken dat hij niet past in deze samenleving. En als hij het toch ziet, maar er geen rekening mee houdt, is nog een extra bewijs dat hij hier niet past. Het feit dat hij dan vraagt op welke manier jij eventuele overlast ervaart is enkel om al uw antwoorden in het belachelijke te trekken. Artisjok, als jij zoals Moslim! nergens een probleem ziet, dan ben jij in hetzelfde bedje ziek, vrees ik |
|
|
|
|
|
|
#834 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#835 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
kwantum zegt namelijk: Citaat:
Als/indien bovenstaande uitspraak van kwantum niet op u van toepassing is, bent u bijgevolg niet in hetzelfde bedje ziek, en is uw vraag compleet overbodig. Dit gezegd hebbende, wil ik kwantum er alvast voor waarschuwen dat discussies met bepaalde personen op dit subforum binnen de kortste keren ontaarden in paginalang oeverloos heen-en-weer-geleuter over van alles en nog wat, maar niet het eigenlijke onderwerp van de draad. In zulke gevallen is doet men er goed aan desbetreffende persoon onmiddellijk te 'kaltstellen', teneinde draadvervuilende onzin tot een absoluut minimum te beperken. |
||
|
|
|
|
|
#836 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Helaas wordt hier weinig gediscussieerd vermits blijkt dat de verschillende standpunten mijlenver uit elkaar liggen. Ik wist dat de onderwerpen gevoelig liggen, maar hoe we hier op het forum bezig zijn (ik incluis) zal helaas niets verbeteren aan de situatie. De kloof is te diep, dat heb ik alvast toch weer geleerd. Laatst gewijzigd door kwantum : 9 augustus 2010 om 13:15. |
|
|
|
|
|
|
#837 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#838 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus zullen we hier afsluiten dat het helemaal niet over viseren gaat, maar enkel jou persoonlijke indrukken zijn die je niet kunt aantonen. Net zomin als je kunt aantonen dat ik degene ben die over boerkini's begon, en meer van uw persoonlijke indrukken die u als "waar" graag verkondigt. Wat was uw kritiek op Marie ook alweer? In verband met die zuchtende mevrouw en haar hoofddoek? U deed dat toch nooit? Bij deze...en nu wil ik graag eens verder met de discussie, zou dit mogen van u? Wat is trouwens uw standpunt betreffende overlast door moslims, bestaat dit voor jou? |
|
|
|
|
|
|
#839 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
"Sus, als jij zoals Moslim! nergens een probleem ziet, dan ben jij in hetzelfde bedje ziek, vrees ik" Dat was gewoon in het wilde weg. Citaat:
Maar zou je Kwantum niet ook moeten waarschuwen voor persoonlijke aanvallen? Je hebt er hier toch wel wat forumgebruikers die; wanneer ze geen bal meer (kunnen) raken; dan maar op de man spelen. |
||
|
|
|
|
|
#840 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice "Opnieuw een totaal foute vergelijking!Oorspronkelijk geplaatst door alice "Een klein aantal, Op de totale moslimbevolking, uiteraard! Maar wanneer er in iedere wijk een honderd ettertjes wonen verpesten ze wel het leven van nogal wat buurtbewoners of toevallig passerende vrouwen, die hebben er geen boodschap aan dat het toch niet de meerderheid is..het is zelfs vrij respectloos voor slachtoffers van steaming, beledigende opmerkingen, verbale en fysieke agressie of een beschadigde auto, om over andere vormen van overlast maar te zwijgen...ah; u vertelt nu vast dat die mensen verdraagzaam moeten wezen!"Bij de door jou geviseerde groep zet dit ook niet aan tot systematisch geweld en agressie; en dat weet je zeer goed. Dat schreef je zelf. |
|
|
|
|