![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#97921 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Trouwens http://forum.politics.be/showthread.php?p=1814300 |
|
|
|
|
|
|
#97922 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
geen stemmingstoornis, ik had net wat gepost in maatschappij en samenleving.
|
|
|
#97923 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
NEEN!!!!!!!!!!! IK ROEP OP TOT MOORDEN VAN DIE FUCKERS! Is dat niet mijn recht als vader van een dochter? Ik zou het voor u doen, waarom gij dan ni voor mij
|
|
|
|
#97924 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zie pm! Trouwens ik wil het hier ni vervuilen dus zal ik even de tijd nemen om op uw topic te reageren.
|
|
|
|
|
#97925 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat je het voor je eigen dochter doet kan ik begrijpen maar we leven niet in de far-west. Laatst gewijzigd door Cdude : 26 augustus 2010 om 01:20. |
|
|
|
|
|
|
#97926 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ne beklaagde pedo van pedofilie hoort de dood te krijgen. Simpeler hoort het toch niet te zijn? Is dat geen besparing in het gerecht dezer tijden van crisis? Misschien zit ik te diep in teksten en drank. Maar het is toch logisch te zeggen, NE PEDO HOORT GEEN RECHTEN TOEGEEIGEND TE KRIJGEN!!!!!!!!! Maak me ni kwaad, kzweeret a, maak me ni kwaad!!!!!!!!!!!
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 augustus 2010 om 01:21. |
|
|
|
|
|
|
#97927 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Met zo'n vader heeft jouw dochter geen pedo nodig. Beter jou opsluiten en je dochter vééééééééééér weg houden !!!!! |
|
|
|
|
|
|
#97928 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#97929 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar zij die ze verdedigen zijn wat? puntje puntje puntje he... Ne pedo vermoorden is ni meer dan logisch. Dat bespaart kindertrauma's!!!!!!!!! Maarja, laat ons vooral aan de pedo's denken he, want de doodstraf zou moord zen
|
|
|
|
#97930 |
|
|
Hier zou ik dan weer mee oppassen, want voor oproepen tot geweld zijn al meerdere forummers gebanned.
|
|
|
|
|
|
#97931 |
|
Minister-President
|
Kerel, ga slapen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#97932 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#97933 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wie mij daarvoor bant, is ne pedo protector, of heeft gin dochter.
|
|
|
|
#97934 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ikke? Ben ik dan zo slecht bezig?
Gij ziet het voordeel van Dutroux ni aankomen door wa GERECHTELIJK kan komen door wa er op wikileaks verschenen is? En wij maar kibbelen over bhv? De shit is groter! Veroordeelde pedo's horen de dood te krijgen. Als het gerecht ze ni geeft is het aan de vaders dat te geven. Ik roep nogmaals op: VERMOOORD VEROORDEELDE PEDO'S. Ze hervallen toch in de meeste gevallen.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 26 augustus 2010 om 01:29. |
|
|
|
|
|
#97935 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#97936 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Neeje, golle zie ni in wa het voordeel kan zijn voor wa er lekt op wikileaks. Noch wa er onrechtmatig is gebeurd bij dien pastoor. Laat maar zijn? Als het gerecht het niet doet, moet den burger het doen! Zo simpel ist! En neen hiervoor zal ik mij nie schamen! nuchter gonk mij nog beter kunnen verwoorden! KILL THE PEDO'S! Breng die site waarop veroordeelde pedo's stonden mor terug online. Nederland doet het; Amerika doet het! België niet!!!! Waarom? Omdat onze leiders grotendeels uit pedo's bestaan? Welke andere conclussie kan ik trekken!!!!!!!!?????!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
#97937 | |
|
|
Citaat:
Twee, ik weet niet goed waarom dit plots in de zeverdraad moet komen, terwijl je er net een draad over geopend hebt in Samenleving & Maatschappij (hoewel ik wel een vermoeden heb). Drie, ik weet evenmin waarom je op twee uur tijd evolueert van blijdschap om een "goeie schijf" naar een "discussie" over pedofielen (hoewel ik wel een vermoeden heb). Vier, ik heb inderdaad geen dochter. Dat betekent niet dat ik geen empathie heb met slachtoffers van pedo's en dat ik niet vind dat pedo's best zwaarder gestraft mogen worden. Dat gezegd zijnde vind ik figuren als jij ronduit gevaarlijk, want in de toestand waarin jij nu verkeert, kom jij bij mij over als iemand die een onschuldige scoutsleider op basis van wat vage roddels zou kapotmaken. Ik heb - andermaal - een vermoeden waaraan dat ligt. Vier redenen om de raad van Groentje, Suqar en mezelf op te volgen en in je bed te kruipen. De zaken zullen er morgen helemaal anders uitzien. |
|
|
|
|
|
|
#97938 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#97939 |
|
Minister-President
|
Deze discussie hoort sowieso hier niet thuis, dus ik ga er niet op in gaan. Maar echt, je gaat best slapen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#97940 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
awel ja, kzal wel zat zen en mijn bakkes houden.
Wat niet wegneemt dat pedofilie een probleem is wat ONS LAND zo onbestraft laat dat hervalling mogelijk maakt. All I'm trying to say.
|